Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
• wprowadzanie nowych produktów na rynek;
• opracowanie strategii komunikacji produktów i jej realizacja;
• opracowanie koncepcji materiałów marketingowych i ich realizacja;
• organizacja i prowadzenie warsztatów kreatywnych;
• tworzenie oraz aktualizacja materiałów handlowych (np. katalogi produktowe, cenniki);
• ścisła współpraca z działem produktu;
• współpraca z działem handlu (Polska / eksport);
• przygotowanie i prowadzenie sesji zdjęciowych;
• copywritng, redakcja, korekta;
• współpraca z działem graficznym oraz szeregiem podwykonawców zewnętrznych.
• opracowanie strategii komunikacji produktów i jej realizacja;
• opracowanie koncepcji materiałów marketingowych i ich realizacja;
• organizacja i prowadzenie warsztatów kreatywnych;
• tworzenie oraz aktualizacja materiałów handlowych (np. katalogi produktowe, cenniki);
• ścisła współpraca z działem produktu;
• współpraca z działem handlu (Polska / eksport);
• przygotowanie i prowadzenie sesji zdjęciowych;
• copywritng, redakcja, korekta;
• współpraca z działem graficznym oraz szeregiem podwykonawców zewnętrznych.
Senior Strategic Planner
- opracowanie strategii marek oraz planowanie strategii komunikacji marek różnych branż;
- stała i kompleksowa obsługa strategiczna marki;
- analiza danych w zakresie trendów rynkowych, grup docelowych, marek i produktów;
- współpraca z domami badawczymi, zlecanie i nadzorowanie badań marketingowych;
- wyszukiwanie insightów konsumenckich;
- praca w oparciu o raporty TGI;
- współpraca z działem kreatywnym przy realizacji założeń strategicznych (briefing, monitoring prac kreatywnych w zakresie zgodności z wytycznymi strategicznymi);
- współpraca z domem mediowym (briefing, konsultacja mediaplanów);
- tworzenie raportów i prezentacji;
- spotkania z Klientami agencji, prowadzenie spotkań i prezentacji;
- organizacja pracy działu strategii; mentoring i organizacja pracy młodszych stażem pracowników.
- stała i kompleksowa obsługa strategiczna marki;
- analiza danych w zakresie trendów rynkowych, grup docelowych, marek i produktów;
- współpraca z domami badawczymi, zlecanie i nadzorowanie badań marketingowych;
- wyszukiwanie insightów konsumenckich;
- praca w oparciu o raporty TGI;
- współpraca z działem kreatywnym przy realizacji założeń strategicznych (briefing, monitoring prac kreatywnych w zakresie zgodności z wytycznymi strategicznymi);
- współpraca z domem mediowym (briefing, konsultacja mediaplanów);
- tworzenie raportów i prezentacji;
- spotkania z Klientami agencji, prowadzenie spotkań i prezentacji;
- organizacja pracy działu strategii; mentoring i organizacja pracy młodszych stażem pracowników.
Strategic Planner
- opracowanie strategii marek oraz strategii komunikacji dla brandów komercyjnych;
- analiza rynku w oparciu o raporty i opracowania makroekonomiczne; analiza trendów;
- analiza komunikacji konkurencji w tym współpraca z firmą Kantar Media (Expert Monitor);
- analiza grupy docelowej: czynna obsługa programu TGI;
- współpraca z firmą TNS OBOP w projektowaniu, przeprowadzaniu oraz interpretacji badań konsumenckich;
- współpraca z działem kreatywnym przy realizacji założeń strategicznych;
- ścisła współpraca z mediowymi;
- przygotowanie przetargów, w tym zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
- spotkania z Klientami agencji, prowadzenie prezentacji;
- mentoring prac stażystów.
- analiza rynku w oparciu o raporty i opracowania makroekonomiczne; analiza trendów;
- analiza komunikacji konkurencji w tym współpraca z firmą Kantar Media (Expert Monitor);
- analiza grupy docelowej: czynna obsługa programu TGI;
- współpraca z firmą TNS OBOP w projektowaniu, przeprowadzaniu oraz interpretacji badań konsumenckich;
- współpraca z działem kreatywnym przy realizacji założeń strategicznych;
- ścisła współpraca z mediowymi;
- przygotowanie przetargów, w tym zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
- spotkania z Klientami agencji, prowadzenie prezentacji;
- mentoring prac stażystów.
Account Manager
- kompleksowa obsługa kampanii: strategia, kreacja, produkcja, logistyka;
- obsługa projektów reklamowych BTL: nadzór produkcji poligraficznych różnego typu
w tym produkcji materiałów POS;
- obsługa organizacyjna i logistyczna loterii, konkursów, sprzedaży premiowych
- zarządzanie pracą zespołów kreatywnych – projektowanie i planowanie praktyczne kampanii reklamowych;
- obsługa działań niestandardowych (ogólnopolski sampling produktu, produkcja nietypowych gadżetów, indywidualizacja nagród w promocji konsumenckiej);
- zarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientami:
- obsługa Klientów polskich i zagranicznych.
- obsługa projektów reklamowych BTL: nadzór produkcji poligraficznych różnego typu
w tym produkcji materiałów POS;
- obsługa organizacyjna i logistyczna loterii, konkursów, sprzedaży premiowych
- zarządzanie pracą zespołów kreatywnych – projektowanie i planowanie praktyczne kampanii reklamowych;
- obsługa działań niestandardowych (ogólnopolski sampling produktu, produkcja nietypowych gadżetów, indywidualizacja nagród w promocji konsumenckiej);
- zarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientami:
- obsługa Klientów polskich i zagranicznych.
Junior Strategic Planner
- merytoryczna koordynacja projektów w obrębie agencji oraz współpraca z Klientami
w poszczególnych fazach prac
- opracowywanie strategii marek (pozycjonowanie i repozycjonowanie marek, launch marek, strategia Corporate Identity portu lotniczego)
- opracowywanie strategii marek z różnych branż
- analiza danych (przekazy reklamowe, konkurencja, grupa docelowa TGI)
prowadzenie badań: jakościowych i ilościowych (B2B i B2C)
w poszczególnych fazach prac
- opracowywanie strategii marek (pozycjonowanie i repozycjonowanie marek, launch marek, strategia Corporate Identity portu lotniczego)
- opracowywanie strategii marek z różnych branż
- analiza danych (przekazy reklamowe, konkurencja, grupa docelowa TGI)
prowadzenie badań: jakościowych i ilościowych (B2B i B2C)
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
GL - Różne ogłoszenia
Ogłoszenia różne - propozycje współpracy biznesowej, informacje o konferencjach itd.