Joanna Wacławek
"Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać "
Grodzisk MazWarszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
ITV media Sp. z o. o
• rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu BOK i Działu sprzedaży bezpośredniej,
• odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży podległych biur obsługi klienta i działu sprzedaży bezpośredniej ,
• szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu,
• dbanie o jakość pracy,
• uczestniczenie w projektach o charakterze sprzedażowym – wdrażanie nowych produktów, aktywizowanie sprzedaży, wprowadzanie nowych standardów pracy.
• zarządzanie zespołem i działaniami marketingowymi
• odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży podległych biur obsługi klienta i działu sprzedaży bezpośredniej ,
• szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu,
• dbanie o jakość pracy,
• uczestniczenie w projektach o charakterze sprzedażowym – wdrażanie nowych produktów, aktywizowanie sprzedaży, wprowadzanie nowych standardów pracy.
• zarządzanie zespołem i działaniami marketingowymi
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
• tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych firmy
• wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług firmy
• opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
• projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych
• prowadzenie firmowych serwisów internetowych
(www.palarnie.pl; www.nowakulturapalenia.pl, www.filtrujemypowietrze.pl)
• prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji
• udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR
• opracowywanie i publikacja informacji, zdjęć do działań PR
• organizacja eventów, targów, konferencji
• współpraca z Stowarzyszeniem Polskich Barmanów
(realizacja wspólnych projektów branży HoReCa)
• współpraca z Stowarzyszeniem Branży Eventowej
(nagroda za najlepszy projekt eventowy „strefa relax”)
• pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie relacji (Kluczowi Klienci: Sąd Najwyższy w Warszawie, Komisja Nadzoru Finansowego, Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, Międzynarodowe Targi Poznańskie, TVP w Warszawie, TVP Info)
• tworzenie siatki dystrybutorów na terenie Polski (rekrutacja, szkolenie, współpraca)
• wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług firmy
• opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
• projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych
• prowadzenie firmowych serwisów internetowych
(www.palarnie.pl; www.nowakulturapalenia.pl, www.filtrujemypowietrze.pl)
• prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji
• udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR
• opracowywanie i publikacja informacji, zdjęć do działań PR
• organizacja eventów, targów, konferencji
• współpraca z Stowarzyszeniem Polskich Barmanów
(realizacja wspólnych projektów branży HoReCa)
• współpraca z Stowarzyszeniem Branży Eventowej
(nagroda za najlepszy projekt eventowy „strefa relax”)
• pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie relacji (Kluczowi Klienci: Sąd Najwyższy w Warszawie, Komisja Nadzoru Finansowego, Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, Międzynarodowe Targi Poznańskie, TVP w Warszawie, TVP Info)
• tworzenie siatki dystrybutorów na terenie Polski (rekrutacja, szkolenie, współpraca)
Kierownik merytoryczny
• utrzymywanie stałego kontaktu i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientem (Kluczowi Klienci: ASTER, UPC, Orange, MetLife)
• ustalanie z klientem celów i założeń projektu
• rekrutacja, budowanie zespołu, szkolenie, motywacja i zarządzanie działem konsultantów Call Center
• raportowanie aktywności zespołu sprzedażowego złożonego z konsultantów Call Center oraz wykonania projekt, aktualnego stanu działań
• analiza aktowości sprzedażowych Konsultantów, kreowanie wniosków, tworzenie strategii sprzedażowej
• poszukiwanie rozwiązań mających na celu ulepszenie funkcjonowania działu oraz realizowanych projektów
• odpowiedzialność za realizację celów biznesowych, osiągnięcia określonych wyników handlowych i odpowiedni standard jakości usług
• ustalanie z klientem celów i założeń projektu
• rekrutacja, budowanie zespołu, szkolenie, motywacja i zarządzanie działem konsultantów Call Center
• raportowanie aktywności zespołu sprzedażowego złożonego z konsultantów Call Center oraz wykonania projekt, aktualnego stanu działań
• analiza aktowości sprzedażowych Konsultantów, kreowanie wniosków, tworzenie strategii sprzedażowej
• poszukiwanie rozwiązań mających na celu ulepszenie funkcjonowania działu oraz realizowanych projektów
• odpowiedzialność za realizację celów biznesowych, osiągnięcia określonych wyników handlowych i odpowiedni standard jakości usług
Call Center Manager
• kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie,
układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy)
• przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów
• szkolenie pracowników Call Center
• kontrola jakości pracy konsultantów
• aktualizacja skryptów
układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy)
• przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów
• szkolenie pracowników Call Center
• kontrola jakości pracy konsultantów
• aktualizacja skryptów
Szkolenia i kursy
2007.07: szkolenie zaawansowane praca z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel w ramach projektu „Rozwój pracowników oraz nowoczesnych kadr menadżerskich w przedsiębiorstwie” CSS edusoft;
2007.12: szkolenie „jak skutecznie szkolić z zakresu produktów ubezpieczeniowych” (zasady prowadzenia szkoleń, re trening-ów, coaching-ów);
2008.01.: egzamin KNF; wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych w
KNF;
2006.03.: realizacja praktyk studenckich „sponsoring” udział w organizacji widowiska „Ca Ira” - Rogera Watersa w agencji artystycznej Art-Viva w Warszawie (współpraca z producentem: Marek Szpendowki)
2007.12: szkolenie „jak skutecznie szkolić z zakresu produktów ubezpieczeniowych” (zasady prowadzenia szkoleń, re trening-ów, coaching-ów);
2008.01.: egzamin KNF; wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych w
KNF;
2006.03.: realizacja praktyk studenckich „sponsoring” udział w organizacji widowiska „Ca Ira” - Rogera Watersa w agencji artystycznej Art-Viva w Warszawie (współpraca z producentem: Marek Szpendowki)
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Inne
Zainteresowania
fotografia
podróże małe i duże
podróże małe i duże
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BezDymu.com
Akcja społeczna. Celem akcji jest edukacja w zakresie nowoczesnych metod rzucania palenia oraz sprzeciw wobec zapisom proponowanym zapisom przez Sejm nad ustawą "antynikotynową".
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
NIE PALĘ
Dla tych co nigdy nie palili, rzucili palenie lub palą ale zamierzają skończyć z nałogiem a także są w trakcie rzucania palenia.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Wyższa Szkoła Promocji
Misja
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe
Zakaz palenia. jesteś za czy przeciw
Czy w Polsce możliwe jest wprowadzenie całkowitego zakazu palenia?
Czekam na Wasze wypowiedzi, wszystkie są mile widziane! Rozmawiajmy o tym!