Joanna Urbaś

Social Media | Content | Public Relations
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Copywriting Facebook Facebook Marketing Public Relations Social Communication Social Media Social Media Marketing Journalist Facebook ads Copywriting i redagowanie tekstów Public Relations Skills

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

click community sp. z.o.o.
Social Media Specialist
- Tworzenie contentu na profile marek w kanałach społecznościowych (research, przygotowanie materiałów przy współpracy z działem graficznym, copywriting, publikacja).
- Bieżąca animacja i moderacja ruchu (Facebook, Instagram), angażowanie społeczności i budowanie relacji.
- Obsługa menadżera reklam - Facebook Ads.
- Udział w przygotowaniu strategii contentowych oraz prezentacji sprzedażowych.
- Raportowanie z użyciem narzędzi: Sotrender, Google Analytics, Brand24.
- Obsługa klienta i utrzymywanie stałego kontaktu.
- Udział w spotkaniach briefowych.
- Śledzenie najnowszych trendów w social marketingu.
TLConsulting
Specjalista ds. Social Media
- Przygotowywanie tekstów (informacji prasowych i artykułów) i treści copywriterskich.
- Wsparcie kreatywne - treści, przygotowywanie strategii promocji marek.
- Tworzenie kontentu na profile marek w sieciach społecznościowych (Facebook i Google+).
- Prowadzenie firmowych profili społecznościowych (Facebook).
- Bieżąca animacja ruchu i komunikacja z członkami społeczności na profilach firmowych (Facebook).
- Śledzenie najnowszych trendów w social marketingu.
Logo
Redaktor/Content Manager
Krakowska Grupa Multimedialna KGM
- Pisanie tekstów o tematyce nieruchomości,
- Korekta i adiustacja tekstów,
- Wprowadzanie treści na portale internetowe,
- Aktywne poszukiwanie tematów do artykułów,
- Wykonywanie i edycja zdjęć.
365 agencja
Junior PR & Social Media Specialist
- Przygotowywanie tekstów (informacji prasowych i artykułów) i treści copywriterskich.
- Bieżący research i budowanie baz blogerów i influencerów.
- Przygotowywanie materiałów do wysyłki kreatywnej do blogerów i influencerów.
- Bieżący research i budowanie baz dziennikarzy.
- Monitoring mediów.
- Wsparcie kreatywne - treści, poszukiwanie blogerów do współpracy, przygotowywanie strategii promocji marek.
- Tworzenie kontentu na profile marek w sieciach społecznościowych (Facebook i Instagram).
- Prowadzenie firmowych profili społecznościowych (Facebook i Instagram)
- Bieżąca animacja ruchu i komunikacja z członkami społeczności na profilach firmowych (Facebook i Instagram).
- Śledzenie najnowszych trendów w social marketingu.
Logo
Research & Relathionship Manager
Morgan Advertising
- wyszukiwanie informacji i danych wykorzystywanych do celów realizacji projektów HR-rekrutacyjnych;
- prowadzenie działań marketingowych i wizerunkowych w mediach społecznościowych;
- wsparcie prowadzonych działań marketingowych i PR (wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów i nawiązywanie z nimi relacji);
- wsparcie w przeprowadzanych rekrutacjach (wyszukiwanie kandydatów, nawiązywanie kontaktów),
- publikacja ofert pracy w mediach;
- przygotowanie (korekta, adiustacja) materiałów prasowych,
- przygotowanie tekstów PR i komunikatów;
- podtrzymywanie relacji z mediami,
- pozyskiwanie nowych partnerów medialnych i sponsorów (dla realizowanych projektów eventowych),
- raportowanie prowadzonych działań.
Logo
Koordynator sekcji biuletynu wydawanego z okazji graduacji rocznika
Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II w Krakowie
- Przygotowanie tematów artykułów we współpracy z grupą.
- Pozyskanie materiałów prasowych w wyznaczonym terminie i wstępna korekta.
- Komunikacja z grupą i przekazywanie wiadomości koordynator graduacji.
- Kontakt z pozostałymi sekcjami: komunikacji, logistyki, sceny.
- Zredagowanie jednego z tekstów w biuletynie - wywiadu z p. Teresą Misiną, prezes Spółdzielni Socjalnej Równość.
- Współudział w organizacji akcji charytatywnej przeprowadzonej na rzecz Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty".

Tematyka biuletynu dotyczyła spraw związanych z uczelnią, studiami, dziennikarstwem oraz akcją charytatywną.
Logo
Praktykantka
Śródmiejski Ośrodek Kultury w Krakowie
- Promocja wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych.
- Praca przy redakcji książek wydawanych przez Śródmiejski Ośrodek Kultury.
- Przygotowanie do wysyłki egzemplarzy obowiązkowych.
- Pomoc przy przygotowaniu materiałów promujących wydarzenia kulturalne.
Logo
Praktykantka
Fundacja Pomyśl o Przyszłości
- Redagowanie artykułów oraz streszczeń artykułów.
- Przygotowanie krzyżówek z pojęciami ekonomicznymi do biuletynu Fundacji.
- Uzupełnianie bazy danych firm.
Logo
Dziennikarz - praktykant
Dziennik Polski na Wyspach Brytyjskich od 1940
- Korekta i adiustacja artykułów.
- Przeprowadzanie wywiadów
- Pisanie artykułów publicystycznych i informacyjnych.
- Przygotowanie do publikacji książek Polskiej Fundacji Kulturalnej.
- Re-search informacji w archiwach.
- Redakcja listów od czytelników.
- Wykonywanie zdjęć podczas wydarzeń.
- Stworzenie bazy danych polskich sklepów i polskich eksporterów.
- Szukanie możliwości pozyskania grantów dla Dziennika Polskiego.
- Pomoc przy przygotowaniu Dziennika do digitalizacji.
- Szukanie domów mediowych obsługujących dane firmy.
- Sporządzenie raportu dotyczącego strony Dziennika Polskiego na Facebooku.
- Wykonywanie telefonów do firm.

Teksty dotyczyły:
-> Projektu Migrapass,
-> działalności Instytutu Polskiej Akcji Katolickiej,
-> spotkania z Sybirakami,
-> Święta Żołnierza,
-> spektaklu Sceny Poetyckiej Cudne Manowce”,
-> spotkania z multimilionerem Johnem Madejskim,
-> pielgrzymki do Aylesford.

Wywiady przeprowadziłam m.in z:
-> dr. Michałem Garapichem,
-> prezesem IPAK-u Zenonem Handzlem,
-> uczestniczką Powstania Warszawskiego ,
-> byłym żołnierzem I Dywizji Pancernej gen. Maczka.

Szkolenia i kursy

- Podstawy CSR
- Brand24
- Prawo Jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna: Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II w Krakowie
Logo
Filologia Polska: krytyka literacka, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna: dziennikarstwo specjalistyczne, licencjackie
Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR