Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Project Management
Public Relations
Przywództwo w zespole
Języki
angielski
biegły
czeski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Communications Leader, Integrated Supply Chain
My main responsibilities are:
- Ensure a clear "line of sight" between company vision and goals and the ISC team's objectives and performance - show the alignment and communicate clear messages regularly and consistently
- Ensure that leaders and project teams have appropriate communications support
- Ensure communications' consistency and effectiveness by creating and implementing effective communication processes and guidelines
- Coordinate and produce internal communications
- Lead point of liaison for the Communications function to provide counsel on inititiatives, events, news and issues communication to external stakeholders
- Closely collaborate with HR and builds partnerships and relationships across the ISC to drive employee engagement agenda
- Coach and provide communications skills training to ISC leaders and change / project teams
- Crisis communication support aligned to corporate plans
- Ensure a clear "line of sight" between company vision and goals and the ISC team's objectives and performance - show the alignment and communicate clear messages regularly and consistently
- Ensure that leaders and project teams have appropriate communications support
- Ensure communications' consistency and effectiveness by creating and implementing effective communication processes and guidelines
- Coordinate and produce internal communications
- Lead point of liaison for the Communications function to provide counsel on inititiatives, events, news and issues communication to external stakeholders
- Closely collaborate with HR and builds partnerships and relationships across the ISC to drive employee engagement agenda
- Coach and provide communications skills training to ISC leaders and change / project teams
- Crisis communication support aligned to corporate plans
Communications Leader, Integrated Supply Chain
My main responsibilities are:
- Ensure a clear "line of sight" between company vision and goals and the ISC team's objectives and performance - show the alignment and communicate clear messages regularly and consistently
- Ensure that leaders and project teams have appropriate communications support
- Ensure communications' consistency and effectiveness by creating and implementing effective communication processes and guidelines
- Coordinate and produce internal communications
- Lead point of liaison for the Communications function to provide counsel on inititiatives, events, news and issues communication to external stakeholders
- Closely collaborate with HR and builds partnerships and relationships across the ISC to drive employee engagement agenda
- Coach and provide communications skills training to ISC leaders and change / project teams
- Crisis communication support aligned to corporate plans
- Ensure a clear "line of sight" between company vision and goals and the ISC team's objectives and performance - show the alignment and communicate clear messages regularly and consistently
- Ensure that leaders and project teams have appropriate communications support
- Ensure communications' consistency and effectiveness by creating and implementing effective communication processes and guidelines
- Coordinate and produce internal communications
- Lead point of liaison for the Communications function to provide counsel on inititiatives, events, news and issues communication to external stakeholders
- Closely collaborate with HR and builds partnerships and relationships across the ISC to drive employee engagement agenda
- Coach and provide communications skills training to ISC leaders and change / project teams
- Crisis communication support aligned to corporate plans
specjalista ds. komunikacji
Na tym stanowisku odpowiadam w głównej mierze za komunikację wewnętrzną w zakładzie produkcyjnym zatrudniającym ok. 2000 osób. Do moich obowiązków należą:
- Rozwijanie, zarządzanie i wspieranie kanałów komunikacyjnych (m.in.spotkania, intranet, gazeta).
- Zaangażowanie przy realizacji kluczowych projektów dotyczących wprowadzania zmian.
- Współpraca przy organizacji kampanii informacyjnych i wydarzeń dla pracowników.
- Systematyczne zbieranie informacji zwrotnej w celu stałego doskonalenia procesów komunikacji.
Jak również:
- Koordynacja komunikacji zewnętrznej zakładu w zakresie kontaktu z mediami i instytucjami.
- Rozwój programu działań na rzecz lokalnej społeczności,
- Rozwijanie, zarządzanie i wspieranie kanałów komunikacyjnych (m.in.spotkania, intranet, gazeta).
- Zaangażowanie przy realizacji kluczowych projektów dotyczących wprowadzania zmian.
- Współpraca przy organizacji kampanii informacyjnych i wydarzeń dla pracowników.
- Systematyczne zbieranie informacji zwrotnej w celu stałego doskonalenia procesów komunikacji.
Jak również:
- Koordynacja komunikacji zewnętrznej zakładu w zakresie kontaktu z mediami i instytucjami.
- Rozwój programu działań na rzecz lokalnej społeczności,
Internal Communications Leader, Integrated Supply Chain Europe & Poland
My main responsibilities are:
- Establish clear communications that link between company's vision, goals nad European objectives and performance
- Coach site communication representatives to ensure credible and consistent messaging
- Provide communications counsel, creative and content development support to Europe - Manufacturing & Logistics leaders
- Ensure adherence to company's policies for brand, media and internal communications
- Crisis communications support
- Drive integration and alignment of local communication activities with overall global strategy
- Sustain local media relations and external communications
- Establish clear communications that link between company's vision, goals nad European objectives and performance
- Coach site communication representatives to ensure credible and consistent messaging
- Provide communications counsel, creative and content development support to Europe - Manufacturing & Logistics leaders
- Ensure adherence to company's policies for brand, media and internal communications
- Crisis communications support
- Drive integration and alignment of local communication activities with overall global strategy
- Sustain local media relations and external communications
trener
Uniwersytet Wrocławski
W zimowym semestrze 2012/2013, we współpracy z drugim trenerem, miałam przyjemność prowadzić autorski program pt. Komunikacja w Biznesie. Kurs miał za zadanie przygotować studentów Wydziału Informatyki i Matematyki do pracy w komercyjnej firmie i obejmował takie zagadnienia, jak np.: efektywna komunikacja interpersonalna, wystąpienia publiczne, umiejętność pracy w zespole i asertywność.
specjalista ds. komunikacji
Na tym stanowisku odpowiedzialna byłam za komunikację (zewnętrzną i wewnętrzną) firmy Tieto w Polsce, w tym przede wszystkim za budowanie świadomości marki, jako lokalnego pracodawcy i dostawcy usług IT. Moja praca obejmowała kompleksowe działania (samodzielne i zlecane podwykonawcom) z zakresu PR oraz marketingu, m.in. tworzenie i koordynacja kampanii wizerunkowych, rekrutacyjnych i informacyjnych, prowadzenie biura prasowego, czy organizacja eventów.
W pracy miałam możliwość dzielić się w pracownikami swoją wiedzą dotyczącą komunikacji, prowadząc cykliczne szkolenia z efektywnej komunikacji interpersonalnej i technik wystąpień publicznych.
Podstawową wartością, jaką wniosłam do firmy dzięki swojej pracy było stworzenie jednostki odpowiedzialnej za działania komunikacyjne firmy w Polsce i określenie strategii działań PR oraz marketingowych zbieżnych ze strategią firmy. Za swój sukces uważam m.in. znaczący wzrost świadomości marki wśród potencjalnych klientów i pracowników.
W pracy miałam możliwość dzielić się w pracownikami swoją wiedzą dotyczącą komunikacji, prowadząc cykliczne szkolenia z efektywnej komunikacji interpersonalnej i technik wystąpień publicznych.
Podstawową wartością, jaką wniosłam do firmy dzięki swojej pracy było stworzenie jednostki odpowiedzialnej za działania komunikacyjne firmy w Polsce i określenie strategii działań PR oraz marketingowych zbieżnych ze strategią firmy. Za swój sukces uważam m.in. znaczący wzrost świadomości marki wśród potencjalnych klientów i pracowników.
asystent
Moją rolą na tym stanowisku było budowanie wizerunku departamentu wśród innych jednostek w firmie oraz zapewnienie bieżącej obsługi działu (np. organizacja spotkań merytorycznych i integracyjnych).
W czasie, kiedy zajmowałam to stanowisko, zaangażowałam się również w działalność firmowego funduszu świadczeń socjalnych, co pozwoliło mi lepiej poznać pracowników, ich potrzeby i oczekiwania wobec pracodawcy.
W czasie, kiedy zajmowałam to stanowisko, zaangażowałam się również w działalność firmowego funduszu świadczeń socjalnych, co pozwoliło mi lepiej poznać pracowników, ich potrzeby i oczekiwania wobec pracodawcy.
koordynator
Orsay
Moją podstawową odpowiedzialnością na tym stanowisku była koordynacja komunikacji wewnętrznej dla pracowników firmy zatrudnionych w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. Swój cel realizowałam poprzez organizację programów (talentowych, zarządzania pomysłami) i spotkań (informacyjnych oraz integracyjnych) oraz bieżące wsparcie w kontaktach centrali i oddziałów (sklepów) firmy w 5 krajach, którego przykładem może być tworzenie komunikatów dotyczących zmian, procedur itp. dostosowanych do grupy odbiorców.
Jedynym z moich obowiązków był także współudział w planowaniu i realizacji działań marketingowych na terenie Czech i Słowacji, takich jak akcje cobrandingowe dla klientów czy koordynacja udziału firmy w lokalnych pokazach mody.
Jedynym z moich obowiązków był także współudział w planowaniu i realizacji działań marketingowych na terenie Czech i Słowacji, takich jak akcje cobrandingowe dla klientów czy koordynacja udziału firmy w lokalnych pokazach mody.
pracownik działu marketingu i sprzedaży
W firmie Virtus moim zadaniem było stworzenie bazy danych partnerów biznesowych i dostawców usług eventowych dla działań firmy na terenie Czech.
Zakres działań:
- ogranizacja eventów branżowych (architektura, wyposażenie wnętrz);
- nawiązywanie kontaktów handlowych z kontrahentami na terenie Republiki Czeskiej;
- tłumaczenia;
Zakres działań:
- ogranizacja eventów branżowych (architektura, wyposażenie wnętrz);
- nawiązywanie kontaktów handlowych z kontrahentami na terenie Republiki Czeskiej;
- tłumaczenia;
Employee in Trade & Marketing Department
- event organisation;
- relations with Czech clients;
- translations;
- relations with Czech clients;
- translations;
Szkolenia i kursy
Talent Profiling (program coachingowy dla pracowników firmy Tieto Poland), 2012
Jak skonstruować skuteczny plan działań reklamowych na rok 2012?, FORUM Press, 2011
Advanced Excel, Altkom, 2009
Osobisty sukces, TCC, 2008
Negocjacje (Proces negocjacji; Przygotowanie do negocjacji; Style zachowania podczas negocjacji; Rozgrywka negocjacyjna; Socjotechniki- emocje w negocjacjach), DOOR Training&Consulting 2006
Trening skuteczności „Zespół Sukcesu. Doskonalenie sprzedaży dla handlowców”, GALEN Sympozja, seminaria, Szkolenia, 2005
Trening skuteczności „Rozmowa handlowa”, GALEN Sympozja, seminaria, Szkolenia, 2004
Kurs translatoryki, Uniwersytet Jagielloński, 2003
5 semestrów przekładu ustnego i pisemnego w zakresie j. czeskiego, 2002-2004
Jak skonstruować skuteczny plan działań reklamowych na rok 2012?, FORUM Press, 2011
Advanced Excel, Altkom, 2009
Osobisty sukces, TCC, 2008
Negocjacje (Proces negocjacji; Przygotowanie do negocjacji; Style zachowania podczas negocjacji; Rozgrywka negocjacyjna; Socjotechniki- emocje w negocjacjach), DOOR Training&Consulting 2006
Trening skuteczności „Zespół Sukcesu. Doskonalenie sprzedaży dla handlowców”, GALEN Sympozja, seminaria, Szkolenia, 2005
Trening skuteczności „Rozmowa handlowa”, GALEN Sympozja, seminaria, Szkolenia, 2004
Kurs translatoryki, Uniwersytet Jagielloński, 2003
5 semestrów przekładu ustnego i pisemnego w zakresie j. czeskiego, 2002-2004
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
playing piano, international travel, reading novels, cooking
Inne
Wyróżnienie w ogólnopolskim przekładzie lit. czeskiej w kat. proza, 2003
Grupy
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
event od kuchni....
Zapraszamy wszystkich organizatorów, współorganizatorów i artystów, do szczerej, choć nie zawsze całkowicie poważnej rozmowy o tworzeniu eventów. Opisujmy swoje sukcesy i przestrzegajmy przed wpadkami
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Kino czeskie
Kameralne miejsce dla wszystkich zauroczonych czeskim kinem, np. dla fanów twórczości Petra Zelenki. Miejsce gdzie m.in. można znaleźć adresy kin z czeskim filmem.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Miś - Stanisław Bareja -
-Po co jet ten MIŚ ?
-No właśnie, po co ?
-Nikt nie wie po co, i nie musisz się obawiać, że ktoś spyta...
Organizacja imprez. Ciekawe lokalizacje
Miejsca godne polecenia organizatorom imprez integracyjnych, konferencji, kongresów, team buildingu i innych wydarzeń związanych z event marketingiem
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!