Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Organizacja konferencji i spotkań
Administracja biurowa: koordynacja pracy biura produkcji, obiegu dokumentów i faktur,
administracja biurowa:obieg dokumentów,wystawianie rachunków, faktur;
Koordynacja konferencji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. konferencji i organizacji
- Organizacja i obsługa konferencji oraz ogólnopolskich kongresów dla środowiska medycznego - rejestracja uczestników, minibranding (certyfikaty, plakaty, zaproszenia, zeszyty edukacyjne).
- Promowanie produktów w środowisku medycznym, nawiązywanie kontaktów z lekarzami i Towarzystwami, umiejętność doboru strategii pracy oraz argumentów prowadzących do finalizacji sprzedaży w zależności od specjalizacji grupy docelowej.
- Obieg dokumentów.
- Wystawienie rachunków oraz umów.
- Kontakt z podwykonawcami.
- Promowanie produktów w środowisku medycznym, nawiązywanie kontaktów z lekarzami i Towarzystwami, umiejętność doboru strategii pracy oraz argumentów prowadzących do finalizacji sprzedaży w zależności od specjalizacji grupy docelowej.
- Obieg dokumentów.
- Wystawienie rachunków oraz umów.
- Kontakt z podwykonawcami.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).