Umiejętności
Reklama
B2B
Architektura marki
rozwój marki
Zarządzanie Marką
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Coaching
Analiza konkurencji
Analiza klientów
Marketing bezpośredni
FMCG
Zarządzanie kluczowymi klientami
Przywództwo
Zarządzanie
planowanie rynku
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie P&L
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Planowanie projektów
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Segmentacja
Start-upy
Strategic Communications
Planowanie strategiczne
Myślenie strategiczne
Strategia
Trade Marketing
wycenianie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Marketing Executive
Od marca 2015 r. - Dyrektor Marketingu 5asec
Wcześniej - Dyrektor Marketingu & Sprzedaży Pralniomaty Hi’Shine (InPost/EBS/Aqmet)
Główne odpowiedzialności:
• zdefiniowanie strategii wprowadzenia na rynek Pralniomatów Hi’Shine
• analiza rynku pralni w Warszawie; dogłębna analiza potrzeb konsumentów poparta badaniami rynkowymi
• rewizja strategii marketingowej dla marki 5asec oraz jej implementaca w całej sieci 5asec w Polsce
Wcześniej - Dyrektor Marketingu & Sprzedaży Pralniomaty Hi’Shine (InPost/EBS/Aqmet)
Główne odpowiedzialności:
• zdefiniowanie strategii wprowadzenia na rynek Pralniomatów Hi’Shine
• analiza rynku pralni w Warszawie; dogłębna analiza potrzeb konsumentów poparta badaniami rynkowymi
• rewizja strategii marketingowej dla marki 5asec oraz jej implementaca w całej sieci 5asec w Polsce
Globalny Dyrektor Marki
Grupa Kapitałowa Rovese SA
Strategiczne zarządzanie markami, a w tym:
Marka Opoczno (ekspansja polskiej marki na rynki europejskie):
• rozwój globalnego portfolio produktów oraz rozwój nowych produktów dostosowanych do wymagań rynków lokalnych oraz różnych kanałów sprzedaży
• zdefiniowanie globalnego pozycjonowania marki, strategii dystrybucji oraz strategii cenowej
• implementowanych na rynkach lokalnych
• zarządzanie portfolio produktów o jego efektywnością
• zdefiniowanie strategii rozwoju nowych kategorii produktowych dla marki Opoczno
• zdefiniowanie globalnej strategii komunikacji marki Opoczno oraz wytycznych do jej wprowadzenia
• stworzenie strategii komunikacji nowych produktów oraz katalogów dla konsumentów
• nadzór nad nową stroną internetową marki Opoczno
• zdefiniowanie konceptu komunikacji w sklepach i stworzenie materiałów dla konsumentów
Marka Meissen (rozwój marki na polskim, rosyjskim oraz niemieckim rynku)
Marka Opoczno (ekspansja polskiej marki na rynki europejskie):
• rozwój globalnego portfolio produktów oraz rozwój nowych produktów dostosowanych do wymagań rynków lokalnych oraz różnych kanałów sprzedaży
• zdefiniowanie globalnego pozycjonowania marki, strategii dystrybucji oraz strategii cenowej
• implementowanych na rynkach lokalnych
• zarządzanie portfolio produktów o jego efektywnością
• zdefiniowanie strategii rozwoju nowych kategorii produktowych dla marki Opoczno
• zdefiniowanie globalnej strategii komunikacji marki Opoczno oraz wytycznych do jej wprowadzenia
• stworzenie strategii komunikacji nowych produktów oraz katalogów dla konsumentów
• nadzór nad nową stroną internetową marki Opoczno
• zdefiniowanie konceptu komunikacji w sklepach i stworzenie materiałów dla konsumentów
Marka Meissen (rozwój marki na polskim, rosyjskim oraz niemieckim rynku)
Dyrektor Marketingu w randze Członka Zarządu
Akzo Nobel Decorative Paints - wcześniej ICI Paints
Wybrane osiągnięcia:
• wzrost sprzedaży & zysku w połączonej (przejęcie ICI) organizacji dzięki zbudowaniu zyskownego portfolio marek przy jednoczesnym skutecznym transferze lub wyeliminowaniu marek i produktów mniej zyskownych
• integracja działów marketing ICI/AkzoNobel
• wzrost wartości sprzedaży powyżej rynku
• utrzymanie pozycji lidera rynkowego
• przekroczenie celów firmy w zakresie zysku oraz kapitału obrotowego
Zarządzanie markami:
Dulux:
• wysoka spontaniczna świadomość marki
• najwyższy udział w rynku wartościowo
• najlepszy wizerunek marki wśród konsumentów we wszystkich wskaźnikach najbardziej istotnych dla kategorii
• najlepszy wizerunek wśród sprzedawców
• trzykrotnie nagrodzony Superbrand
Hammerite, Sadolin: wzmocnienie wizerunku najlepszej marki wśród konsumentów i sprzedawców we wskaźnikach najbardziej istotnych dla kategorii
Nobiles: podwojenie świadomości marki w pierwszym roku kampanii dzięki zdefiniowaniu nowego pozycjonowania
• sieć sklepów patronackich: udział w rozwoju konceptu
• wzrost sprzedaży & zysku w połączonej (przejęcie ICI) organizacji dzięki zbudowaniu zyskownego portfolio marek przy jednoczesnym skutecznym transferze lub wyeliminowaniu marek i produktów mniej zyskownych
• integracja działów marketing ICI/AkzoNobel
• wzrost wartości sprzedaży powyżej rynku
• utrzymanie pozycji lidera rynkowego
• przekroczenie celów firmy w zakresie zysku oraz kapitału obrotowego
Zarządzanie markami:
Dulux:
• wysoka spontaniczna świadomość marki
• najwyższy udział w rynku wartościowo
• najlepszy wizerunek marki wśród konsumentów we wszystkich wskaźnikach najbardziej istotnych dla kategorii
• najlepszy wizerunek wśród sprzedawców
• trzykrotnie nagrodzony Superbrand
Hammerite, Sadolin: wzmocnienie wizerunku najlepszej marki wśród konsumentów i sprzedawców we wskaźnikach najbardziej istotnych dla kategorii
Nobiles: podwojenie świadomości marki w pierwszym roku kampanii dzięki zdefiniowaniu nowego pozycjonowania
• sieć sklepów patronackich: udział w rozwoju konceptu
Dyrektor Komunikacji Marketingowej & Promocji
Odpowiedzialność za:
• zbudowanie wizerunku marki Netia jako wiarygodnej alternatywy do TPSA
• zdefiniowanie nowych standardów na rynku telefonio stacjonarnej, naliczanie sekundowe, które wtedy dostępne było tylko w telefonii komórkowej
• stworzenie efektywnej komunikacji usług międzymiastowych “Netia 1055”
• zbudowanie wizerunku marki Netia jako wiarygodnej alternatywy do TPSA
• zdefiniowanie nowych standardów na rynku telefonio stacjonarnej, naliczanie sekundowe, które wtedy dostępne było tylko w telefonii komórkowej
• stworzenie efektywnej komunikacji usług międzymiastowych “Netia 1055”
Marketing Manager, wcześniej: Senior Brand Manager /Category Manager, Tchibo
Tchibo Coffee Bars
Główne osiągnięcia:
Współtworzenie i implementacja konceptu pierwszej w Polsce sieci coffee barów:
• wybór lokalizacji, negocjacje warunków najmu
• zdefiniowanie konceptu biznesowego
Zbudowanie i utrzymanie pozycji lidera Tchibo w dominującym w Polsce segmencie kawy palonej:
• pozycja lidera rynkowego
• najbardziej rozpoznawalna marka kawy
• najwyższa penetracja wśród konsumentów
Rozwój nowych produktów:
• udział w międzynarodowej grupie innowacji, która wypracowała platformy innowacji dla produktów kawowych
Współtworzenie i implementacja konceptu pierwszej w Polsce sieci coffee barów:
• wybór lokalizacji, negocjacje warunków najmu
• zdefiniowanie konceptu biznesowego
Zbudowanie i utrzymanie pozycji lidera Tchibo w dominującym w Polsce segmencie kawy palonej:
• pozycja lidera rynkowego
• najbardziej rozpoznawalna marka kawy
• najwyższa penetracja wśród konsumentów
Rozwój nowych produktów:
• udział w międzynarodowej grupie innowacji, która wypracowała platformy innowacji dla produktów kawowych
Asystent Menedżera Marki
Odpowiedzialna za launch & re-launch marek:
• Calgonit (obecnie Finish): udany launch marki na polskim rynku, osiągając pozycję niekwestionowanego lidera wśród produktów do zmywarek
• Calgon: re-launch marki, osiągając pozycję niekwestionowanego lidera wśród odkamieniaczy do pralek
• Bosch / Siemens: zbudowanie efektywnej współpracy i wspólnej Promocji marek
• administracja i wsparcie działu sprzedaży
• Calgonit (obecnie Finish): udany launch marki na polskim rynku, osiągając pozycję niekwestionowanego lidera wśród produktów do zmywarek
• Calgon: re-launch marki, osiągając pozycję niekwestionowanego lidera wśród odkamieniaczy do pralek
• Bosch / Siemens: zbudowanie efektywnej współpracy i wspólnej Promocji marek
• administracja i wsparcie działu sprzedaży
Szkolenia i kursy
- Impact Program, INSEAD, Fontainebleau (2010)
- Integrated Business Planning for Executives, Oliver Wright, Warszawa (2010)
- Project Management for Executives, George Sifri, Warszawa (2010)
- Communications Coaching, ICA Coach, Warszawa (2009)
- Strategic Leadership SLII, Change Management, House of Skills, Warszawa (2009, 2010)
- Integrated Business Planning for Executives, Oliver Wright, Warszawa (2010)
- Project Management for Executives, George Sifri, Warszawa (2010)
- Communications Coaching, ICA Coach, Warszawa (2009)
- Strategic Leadership SLII, Change Management, House of Skills, Warszawa (2009, 2010)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Zwierzęta –wolontariuszka fundacji VIVA;
polski folk;
MLM
polski folk;
MLM
Organizacje
Członkini Komisji Sędziowskiej PNSA (http://pnsa.pl/o-nas/komisja-sedziowska)
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
BRAND
Brand identity, promotion, products, pricing.
Kreacja marki, jej rozumienie i rozwój poprzez działania ATL i BTL
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Polskie Etno
Sztuka ludowa w Polsce to "nasz" znak rozpoznawalny w Europie i na świecie. To u nas turyści szukają wycinanek, haftowanych obrusów, rzeźb,folkloru, regionalnej kuchni, rękodzieł. Przez Polaków nazywa