Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Aktywacji Sprzedaży
Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.
odpowiedzialna za przygotowanie Business planu dla dedykowanej kategorii produktów chłodzonych dla całego rynku – Kanał Nowoczesny, C&C, Kanał Tradycyjny; planowanie krótko i długoterminowe wolumenu sprzedaży, analiza trendów sprzedażowych i zabezpieczenie dostępności wolumenu przy jednoczesnej kontroli stoku i świeżości produktu na bazie dostępnych danych sprzedażowych (SAP BW); przygotowanie planu wprowadzenia nowych produktów w tej kategorii na rynek, a także planu wsparcia promocyjnego we współpracy z działem MKT oraz Działem Sprzedaży; przygotowanie planu wprowadzenia nowej kategorii na rynek, na którym Ferrero do tej pory nie działało- Kategoria Ciastek - odpowiedzialna za obszar Marketingu oraz Trade Marketingu; współpraca z Działem Sprzedaży w implementacji projektu na rynek. Przygotowywanie planu wprowadzenia kolejnych nowych produktów/kategorii na rynek zgodnie z planem strategicznym firmy. Zarządzanie zespołem.
Kierownik ds. Rozwoju Biznesu Kanału Dystrybucji (Channel Manager w Rynku Retail- HM,SM,Disc,Impulse
Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.
odpowiedzialna za koordynację oraz planowanie strategiczne, planowanie aktywności sprzedażowych na poziomie kanału/klienta/POS; definiowanie możliwości rozwoju z poszczególnymi klientami; planowanie sprzedaży, przygotowywanie planów aktywności przy jednoczesnym opracowywaniu analizy efektywności i metodologii prowadzonych akcji; ścisła współpraca z Działami MKT i Sprzedaży
Kierownik Działu Marketingu Handlowego
cel stanowiska: rozwijanie biznesu poprzez przekuwanie korporacyjnych strategii i celów marketingowych na konkretne działania sprzedażowe, wyposażenie pracowników w Sprzedaży w terenie oraz zajmujących się Klientami w odpowiednie techniki/narzędzia zarządzania sprzedażą, zapewnienie rozwoju kompetencji pracowników Działu Trade Marketingu sprzyjającego realizacji celów indywidualnych i Działu, przygotowywanie ich do dalszych odpowiedzialności w ramach Firmy.
Specjalista ds. Marketingu Handlowego- kategoria (Personal Wash)
- zapewnienie efektywnego kosztowo i konkurencyjnego na rynku wsparcia sprzedaży produktów firmy, w szczególności wpływającego na sprzedaż oraz zysk, a także poprawę dystrybucji, wizualizacji produktów i uzyskanie właściwej ceny na półkach oraz ekspozycji w punktach sprzedaży.
Specjalista ds. kategorii w Dziale Trade Marketingu
- planowanie kalendarza promocji,
- przygotowanie działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży,
- planowanie ogólnopolskich strategii promocyjnych dla poszczególnych marek (h&s, shamtu, wellaflex i shockwaves),
- przygotowanie i zarządzanie materiałami POS i wszystkimi niezbędnymi materiałami promocyjnymi,
-odpowiedzialność za działania logistyczne związane z koordynowaniem dostaw materiałów reklamowych do przedstawicieli handlowych i klientów,
- rozliczanie budżetu trade marketingowego,
- analizy konkurencji, badania i analizy rynku na podstawie danych ze współpracujących firm badawczych czy agencji reklamowych, analizy sprzedaży;
- przygotowanie działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży,
- planowanie ogólnopolskich strategii promocyjnych dla poszczególnych marek (h&s, shamtu, wellaflex i shockwaves),
- przygotowanie i zarządzanie materiałami POS i wszystkimi niezbędnymi materiałami promocyjnymi,
-odpowiedzialność za działania logistyczne związane z koordynowaniem dostaw materiałów reklamowych do przedstawicieli handlowych i klientów,
- rozliczanie budżetu trade marketingowego,
- analizy konkurencji, badania i analizy rynku na podstawie danych ze współpracujących firm badawczych czy agencji reklamowych, analizy sprzedaży;
Asystentka Marketingu Beauty Care Teamu
- przygotowywanie i aktualizacje kalendarza promocji,
- przygotowywanie zestawów promocyjnych na poszczególne inicjatywy,
- analiza danych rynkowych,
- przygotowywanie prezentacji, raportów,
- koordynacja wysyłek materiałów reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi, a także prowadzenie budżetu SRA dla działu marketingu,
- rozliczanie wydatków służbowych,
- organizowanie szkoleń,
- przygotowywanie zestawów promocyjnych na poszczególne inicjatywy,
- analiza danych rynkowych,
- przygotowywanie prezentacji, raportów,
- koordynacja wysyłek materiałów reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi, a także prowadzenie budżetu SRA dla działu marketingu,
- rozliczanie wydatków służbowych,
- organizowanie szkoleń,
Szkolenia i kursy
• „ Menedżer jako osoba rozwijająca i motywująca Pracowników”
• „Profesjonalna obsługa klienta”
• „Fakty w raportach Nielsena”
• „Trade Marketing dla ekspertów- Best practicies 2010” McHayes&StewardGroup
• "Negocjacje z siecią" McHayes&StewardGroup
• "Finanse dla niefinansistów"
• "Change management"
• "Managing people"
• „Profesjonalna obsługa klienta”
• „Fakty w raportach Nielsena”
• „Trade Marketing dla ekspertów- Best practicies 2010” McHayes&StewardGroup
• "Negocjacje z siecią" McHayes&StewardGroup
• "Finanse dla niefinansistów"
• "Change management"
• "Managing people"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
• dietetyka
• podróże
• dobra książka
• podróże
• dobra książka
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.