Umiejętności
- prawo jazdy kat. B- wieloletnie dośiwadczenie
- Projektowanie produktu
- znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel),
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Biura Projektowania i Rozwoju Produktu
- opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla nowych produktów,
- tworzenie strategii rozwoju marki w obszarze produktu,
- projektowanie biżuterii + kontrola nad procesem produkcji;
- analiza sprzedaży i zapasu (marża, alokacja)
- sporządzenie biznesplanów w ramach wdrażania nowych kolekcji oraz regularnych wzorów,
- negocjacje handlowe, tj.: warunki zakupów, zawieranie umów;
- budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi dostawcami oraz
pozyskiwanie nowych kontrahentów
- bieżąca i ścisła współpraca z działami wewnętrznymi, tj.: marketing,
logistyka, wsparcie sprzedaży.
- tworzenie strategii rozwoju marki w obszarze produktu,
- projektowanie biżuterii + kontrola nad procesem produkcji;
- analiza sprzedaży i zapasu (marża, alokacja)
- sporządzenie biznesplanów w ramach wdrażania nowych kolekcji oraz regularnych wzorów,
- negocjacje handlowe, tj.: warunki zakupów, zawieranie umów;
- budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi dostawcami oraz
pozyskiwanie nowych kontrahentów
- bieżąca i ścisła współpraca z działami wewnętrznymi, tj.: marketing,
logistyka, wsparcie sprzedaży.
Senior Product Manager W.KRUK
- opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla nowych produktów,
- tworzenie strategii rozwoju marki w obszarze produktu,
- analiza sprzedaży i zapasu (marża, alokacja)
- sporządzenie biznesplanów w ramach wdrażania nowych kolekcji oraz regularnych wzorów,
- negocjacje handlowe, tj.: warunki zakupów, zawieranie umów;
- budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi dostawcami oraz
pozyskiwanie nowych kontrahentów
- szkolenia produktowe dla kadry kierowniczej oraz Klientów salonów W.KRUK,
- bieżąca i ścisła współpraca z działami wewnętrznymi, tj.: marketing,
logistyka, wsparcie sprzedaży.
- projektowanie, kreowanie i wdrażanie nowych kolekcji biżuterii W.KRUK.
- tworzenie strategii rozwoju marki w obszarze produktu,
- analiza sprzedaży i zapasu (marża, alokacja)
- sporządzenie biznesplanów w ramach wdrażania nowych kolekcji oraz regularnych wzorów,
- negocjacje handlowe, tj.: warunki zakupów, zawieranie umów;
- budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi dostawcami oraz
pozyskiwanie nowych kontrahentów
- szkolenia produktowe dla kadry kierowniczej oraz Klientów salonów W.KRUK,
- bieżąca i ścisła współpraca z działami wewnętrznymi, tj.: marketing,
logistyka, wsparcie sprzedaży.
- projektowanie, kreowanie i wdrażanie nowych kolekcji biżuterii W.KRUK.
Szkolenia i kursy
zarządzanie czasem
gemmologiczny
gemmologiczny
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zakupy
Inne
Zainteresowania
- fashion,
- sztuka użytkowa,
-redaktor w Pica Pica.
- historia złotnictwa i jubilerstwa.
- sztuka użytkowa,
-redaktor w Pica Pica.
- historia złotnictwa i jubilerstwa.