Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inspektor w Dziale Organizacji, Marketingu i Controllingu Medycznego
Szpital Uniwersytecki nr 2 w Bydgoszczy
- prowadzenie działań PR i marketingowych
- redagowanie i aktualizacja strony internetowej
- redagowanie Biuletynu Szpitala Uniwersyteckiego nr 2
- tworzenie folderów reklamowych
- monitoring mediów
- opracowywanie informatorów
- opracowywanie i analiza ankiet dotyczących badania opinii pacjentów
- redagowanie i aktualizacja strony internetowej
- redagowanie Biuletynu Szpitala Uniwersyteckiego nr 2
- tworzenie folderów reklamowych
- monitoring mediów
- opracowywanie informatorów
- opracowywanie i analiza ankiet dotyczących badania opinii pacjentów
Szkolenia i kursy
Techniki sprzedaży, 2015
STRUCTOGRAM System Treningowy 1, 2014
"E-marketing" 2012
"Budowanie marki" 2012
"Obsługa Biura Zarządu" 2012
"Efektywne budowanie zespołu" 2012
"Marketing w praktyce" 2012
"Media relations" 2012
"e-media Relations" 2011
"Marka, pozycjonowanie, strategie komunikacji marketingowej" 2011
"Współpraca z agencjami reklamowymi" 2011
"Promocja prowadzona przez Jednostki Samorządu Terytorialnego (marketing miejsc)" 2011
"Szkolenie w zakresie media relations oraz autoprezentacji, czyli program skutecznego komunikowania z mediami" 2010
STRUCTOGRAM System Treningowy 1, 2014
"E-marketing" 2012
"Budowanie marki" 2012
"Obsługa Biura Zarządu" 2012
"Efektywne budowanie zespołu" 2012
"Marketing w praktyce" 2012
"Media relations" 2012
"e-media Relations" 2011
"Marka, pozycjonowanie, strategie komunikacji marketingowej" 2011
"Współpraca z agencjami reklamowymi" 2011
"Promocja prowadzona przez Jednostki Samorządu Terytorialnego (marketing miejsc)" 2011
"Szkolenie w zakresie media relations oraz autoprezentacji, czyli program skutecznego komunikowania z mediami" 2010
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Grupa kobiet biznesu, chcących budować sieć kontaktów,wymieniać się doświadczeniami, promować siebie oraz swoje firmy, kobiet szukających inspiracji i pomysłów na własny biznes.
Nordic Walking
Grupa Nordic Walking dla tych, którzy szukają informacji czy jest ta aktywność, jakie dobrać kije, jak się ubrać, gdzie znaleźć trenera.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?