Joanna Ślazyk

Specjalista ds. sprzedaży, Blue Business Media
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Wsparcie klienta Przygotowywanie dokumentów planowanie eventów Obsługa kluczowych klientów Negocjacje Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Blue Business Media
key account manager
• budowanie oraz podtrzymywanie relacji z partnerami, wystawcami i prelegentami z grupy top managementu w Polsce
• współpraca z managerem projektu i dyrektorem sprzedaży przy kompleksowym przygotowaniu oferty zgodnie z potrzebami klientów
• ścisła współpraca z działem planowania i obsługi konferencji
• prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad realizacją warunków umowy
• poszukiwanie nowych rozwiązań dla biznesu konferencyjnego, badanie konkurencji
• prowadzenie korespondencji związanej z konferencją
• aktywny udział w wydarzeniach – obsługa i organizacja
Małopolskie Centrum Profilaktyki - mcp.org.pl
Doradca klienta i organizator szkoleń
• Budowanie relacji handlowych oraz długoterminowe kontakty z klientami

• Rekrutacja i współpraca z trenerami

• Monitoring konkurencji
• Tworzenie harmonogramów realizacji usług
• Prowadzenie dokumentacji : przygotowywanie ofert przetargowych, zamówień cenowych, sprawozdań, raportów
• Wyszukiwanie potencjalnych klientów i poszerzanie baz danych

• Wprowadzanie i fakturowanie zamówień
J&M Job Service
Specjalista ds. sprzedaży i rekrutacji
• Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych

• Budowanie relacji handlowych oraz długoterminowe kontakty z klientami

• Realizacja procesów rekrutacyjnych
• Przygotowywanie umów i dokumentów dla klientów i pracowników
• Redagowanie ogłoszeń
Logo
Asystentka administracyjna
Licencjonowane Administracja-Zarządzanie „A-Z” Stefan Baster
• Utrzymywanie kontaktów z dostawcami i podmiotami współzależnymi, budowanie dobrych, trwałych relacji
• Kontrola zobowiązań klientów
• Prowadzanie i fakturowanie zamówień
• Przygotowywanie ofert dla klientów oraz sporządzanie umów
• Monitoring konkurencji
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta / windykator
Warrus Sp. z o.o
• Utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie dobrych, trwałych relacji
• Promocja i sprzedaż produktów
• Weryfikacja poprawności wniosków i dokumentacji
• Opieka posprzedażowa nad klientem
• Koordynacja działań przedstawicieli handlowych w terenie
• Windykacja należności

Specjalizacje

Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

literatura fantasy i historyczna, odnawianie mebli, pilates, projektowanie i konstrukcja ubioru