Umiejętności
Wsparcie klienta
Przygotowywanie dokumentów
planowanie eventów
Obsługa kluczowych klientów
Negocjacje
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
key account manager
• budowanie oraz podtrzymywanie relacji z partnerami, wystawcami i prelegentami z grupy top managementu w Polsce
• współpraca z managerem projektu i dyrektorem sprzedaży przy kompleksowym przygotowaniu oferty zgodnie z potrzebami klientów
• ścisła współpraca z działem planowania i obsługi konferencji
• prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad realizacją warunków umowy
• poszukiwanie nowych rozwiązań dla biznesu konferencyjnego, badanie konkurencji
• prowadzenie korespondencji związanej z konferencją
• aktywny udział w wydarzeniach – obsługa i organizacja
• współpraca z managerem projektu i dyrektorem sprzedaży przy kompleksowym przygotowaniu oferty zgodnie z potrzebami klientów
• ścisła współpraca z działem planowania i obsługi konferencji
• prezentacja ofert, negocjacja cen, podpisywanie umów, nadzór nad realizacją warunków umowy
• poszukiwanie nowych rozwiązań dla biznesu konferencyjnego, badanie konkurencji
• prowadzenie korespondencji związanej z konferencją
• aktywny udział w wydarzeniach – obsługa i organizacja
Doradca klienta i organizator szkoleń
• Budowanie relacji handlowych oraz długoterminowe kontakty z klientami
• Rekrutacja i współpraca z trenerami
• Monitoring konkurencji
• Tworzenie harmonogramów realizacji usług
• Prowadzenie dokumentacji : przygotowywanie ofert przetargowych, zamówień cenowych, sprawozdań, raportów
• Wyszukiwanie potencjalnych klientów i poszerzanie baz danych
• Wprowadzanie i fakturowanie zamówień
• Rekrutacja i współpraca z trenerami
• Monitoring konkurencji
• Tworzenie harmonogramów realizacji usług
• Prowadzenie dokumentacji : przygotowywanie ofert przetargowych, zamówień cenowych, sprawozdań, raportów
• Wyszukiwanie potencjalnych klientów i poszerzanie baz danych
• Wprowadzanie i fakturowanie zamówień
Asystentka administracyjna
Licencjonowane Administracja-Zarządzanie „A-Z” Stefan Baster
• Utrzymywanie kontaktów z dostawcami i podmiotami współzależnymi, budowanie dobrych, trwałych relacji
• Kontrola zobowiązań klientów
• Prowadzanie i fakturowanie zamówień
• Przygotowywanie ofert dla klientów oraz sporządzanie umów
• Monitoring konkurencji
• Kontrola zobowiązań klientów
• Prowadzanie i fakturowanie zamówień
• Przygotowywanie ofert dla klientów oraz sporządzanie umów
• Monitoring konkurencji
Specjalista ds. obsługi klienta / windykator
Warrus Sp. z o.o
• Utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie dobrych, trwałych relacji
• Promocja i sprzedaż produktów
• Weryfikacja poprawności wniosków i dokumentacji
• Opieka posprzedażowa nad klientem
• Koordynacja działań przedstawicieli handlowych w terenie
• Windykacja należności
• Promocja i sprzedaż produktów
• Weryfikacja poprawności wniosków i dokumentacji
• Opieka posprzedażowa nad klientem
• Koordynacja działań przedstawicieli handlowych w terenie
• Windykacja należności
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
literatura fantasy i historyczna, odnawianie mebli, pilates, projektowanie i konstrukcja ubioru