Joanna Skrzypczak

Producentka imprez , fotograf, stylistka, projektantka
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Odpowiedzialność Budowanie relacji biznesowych Zaangażowanie Komunikatywność Koncerty Kreatywność Digital Marketing Dźwięk na żywo Komunikacja Marketingowa Microsoft Office Muzyka Produkcja Muzyczna Fotografia Project Management Social Media Social Media Marketing Stage Management Adobe Photoshop Zarządzanie projektami MS Office Zarządzanie zespołem Negocjacja tworzenie prezentacji mulimedialych umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, zdolności organizacyjne i inicjatywa w działaniu umijętności interpersonalne budowanie relacji z kilientami, sprzedaż, rekrutacja, koordynacja, negocjacje zmysł artystyczny i estetyczny pomysłowość,odporność na stres, znajomość branży muzycznej znajomość branży eventowej

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

McKinsey & Company
Learning Planner
Logo
Fotograf freelancer / stylistka
Fotograf freelancer/ stylistka
Projekt artystyczny i wykonanie fotografii do wydawnictw płytowych:
Northern Living vol 1, Northern Living vol 2, Girls of Summer (Isound Labels) , MUCHY "Notoryczni Debiutanci" (SONY)
publikacja zdjęć w magazynach TAKE ME (PL), TOO Magazine (HGK), Afisha Magazine (RU), Neon Magazine (DE), ZwykłeŻycie PL), N.E.E.T (USA)
McKinsey & Company
Executive Assistant
Logo
Projektant i pomysłodawca marki odzieżowej
KOKOMO
Stworzenie krótkiej serii letnich limitowanych ubrań oraz dodatków pod marką KOKOMO. Projekt i wykonanie ręcznie malowanych tkanin. Kontakt z dostawcami i wykonawcami kolekcji.Opracowanie i realizacja kampanii reklamowej. Projekt opakowań i nadzór nad wysyłką.Zarządzanie sklepem internetowym na portalu ETSY.com, prowadzenie social media marki (Facebook, Pinterest),
Go Ahead
Producentka
od listopada 2007 (od 6 lat i 6 miesięcy)
kompleksowa organizacja i obsługa koncertów i festiwali muzycznych:
-opracowywanie i realizacja budżetu
-sporządzanie harmonogramów produkcji
-pozyskiwanie pozwoleń na imprezy masowe oraz współpraca ze służbami zabezpieczającymi (ochrona, zabezpieczenie medyczne, sanitarne, ppoż)
-przygotowywanie umów z artystami, podwykonawcami i sponsorami, koordynacja realizacji warunków umowy
- nadzór nad techniczną i logistyczną realizacją imprez (koordynacja przygotowań ekip montażowych: budowy sceny, garderób, nagłośnienia, oświetlenia, realizacji video(telebimy), dostawców sprzętu scenicznego, scenografii, firm transportowych i innych podwykonawców: transport, catering, noclegi)
- pozyskiwanie sponsorów koncertów przygotowywanie ofert sponsorskich,
- pozyskiwanie partnerów do współpracy, kontakt z podwykonawcami i negocjacja cen
- rekrutacja zespołu wolontariuszy
-zarządzenie zespołem produkcyjnym
- promocja koncertów (przygotowywanie reklam, banerów, projekt ulotek)

Edukacja

Logo
Photography, licencjackie
ASP w Poznaniu
Logo
Marketing, magisterskie
Jonkoping International Business School, Sweden
Logo
Marketing, magisterskie
Poznan University of Economics, Poland

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

fotografia, moda, sztuka, muzyka, gotowanie, podróże