Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
POKKER OFFICE SP. J. TADEUSZ KUBIC
- Prowadzenie marketingu i sprzedaży produktów i usług spółki
- Realizacja przewidzianych zadań i celów sprzedaży
- Promocja produktów i usług firmy
- Aktywne pozyskiwanie projektów na rynku, poprzez dokładną penetrację rynku
- Nawiązywanie kontaktów z klientami, budowanie relacji i prowadzenie klientów stałych
- Składanie i negocjowanie ofert w ramach przyznanego kredytu kupieckiego
- Negocjowanie umów w ramach przyznanych uprawnień i pełnomocnictw
- Pozyskiwanie zamówień od klientów
- Uruchamianie procesu zlecenia do dostawców poprzez współpracę z działem logistyki
- Nadzór nad realizacją projektu: złożenie i potwierdzenie zamówienia, wprowadzanie zmian, kontrola nad realizacją i montażem
- Monitorowanie spływu należności z wystawionych faktur
- Rozliczenie końcowe projektów, uzyskanie referencji od klienta
- Udział w szkoleniach i przyswajanie wiedzy produktowej i handlowej
- Rejestrowanie działań handlowych w systemie CRM IT CUBE
- Analiza rynku i konkurencji w segmencie meblowym
- Prowadzenie wymaganych raportów wg ustaleń
- Aktywny udział w ofertowaniu na zamówienia publiczne w trybie przetargów
- Realizacja przewidzianych zadań i celów sprzedaży
- Promocja produktów i usług firmy
- Aktywne pozyskiwanie projektów na rynku, poprzez dokładną penetrację rynku
- Nawiązywanie kontaktów z klientami, budowanie relacji i prowadzenie klientów stałych
- Składanie i negocjowanie ofert w ramach przyznanego kredytu kupieckiego
- Negocjowanie umów w ramach przyznanych uprawnień i pełnomocnictw
- Pozyskiwanie zamówień od klientów
- Uruchamianie procesu zlecenia do dostawców poprzez współpracę z działem logistyki
- Nadzór nad realizacją projektu: złożenie i potwierdzenie zamówienia, wprowadzanie zmian, kontrola nad realizacją i montażem
- Monitorowanie spływu należności z wystawionych faktur
- Rozliczenie końcowe projektów, uzyskanie referencji od klienta
- Udział w szkoleniach i przyswajanie wiedzy produktowej i handlowej
- Rejestrowanie działań handlowych w systemie CRM IT CUBE
- Analiza rynku i konkurencji w segmencie meblowym
- Prowadzenie wymaganych raportów wg ustaleń
- Aktywny udział w ofertowaniu na zamówienia publiczne w trybie przetargów
Kierownik Salonu Wrocław, ul. Krakowska
- przygotowanie salonu meblowego do otwarcia
- zarządzanie salonem o powierzchni sprzedażowej 1400 m2
- nawiązywanie kontaktów handlowych z przedstawicielami firm meblowych i bankami
- negocjowanie umów handlowych i wybieranie oferentów
- organizacja procesów zamawiania i dystrybucji w punkcie sprzedażowym
- pozyskiwanie klientów i współpraca z klientami biznesowymi
- opracowywanie strategii i odpowiednich pakietów działań w celu zwiększania sprzedaży
- zarządzenie zespołem i motywowanie pracowników
- rozliczanie kasjerek oraz zamykanie dnia
- cotygodniowe raportowanie do właścicieli o poziomie realizacji planu
- poszukiwanie nowych towarów na rynku oraz uzupełnianie o nie ekspozycji
- rozwiązywanie merytorycznych problemów w porozumieniu z klientem
- systematyczne sprawdzanie wyników sprzedaży i analiza pracy zespołu handlowego
- udział w targach meblowych i szkoleniach dla kierowników
- nadzór nad reklamacjami
- zapewnienie przebiegu dokumentacji pomiędzy salonem a magazynem oraz księgowym
- nadzorowanie terminów płatności faktur
- znajomość konkurencyjnych rynków, monitowanie działań konkurencji w branży
- nadzór nad pracą zespołu (przygotowanie grafików, sprawy kadrowe)
- realizacja celów operacyjnych i sprzedażowych w określonym budżecie
- odpowiedzialność za wyniki finansowe związane z produktem
- zarządzanie salonem o powierzchni sprzedażowej 1400 m2
- nawiązywanie kontaktów handlowych z przedstawicielami firm meblowych i bankami
- negocjowanie umów handlowych i wybieranie oferentów
- organizacja procesów zamawiania i dystrybucji w punkcie sprzedażowym
- pozyskiwanie klientów i współpraca z klientami biznesowymi
- opracowywanie strategii i odpowiednich pakietów działań w celu zwiększania sprzedaży
- zarządzenie zespołem i motywowanie pracowników
- rozliczanie kasjerek oraz zamykanie dnia
- cotygodniowe raportowanie do właścicieli o poziomie realizacji planu
- poszukiwanie nowych towarów na rynku oraz uzupełnianie o nie ekspozycji
- rozwiązywanie merytorycznych problemów w porozumieniu z klientem
- systematyczne sprawdzanie wyników sprzedaży i analiza pracy zespołu handlowego
- udział w targach meblowych i szkoleniach dla kierowników
- nadzór nad reklamacjami
- zapewnienie przebiegu dokumentacji pomiędzy salonem a magazynem oraz księgowym
- nadzorowanie terminów płatności faktur
- znajomość konkurencyjnych rynków, monitowanie działań konkurencji w branży
- nadzór nad pracą zespołu (przygotowanie grafików, sprawy kadrowe)
- realizacja celów operacyjnych i sprzedażowych w określonym budżecie
- odpowiedzialność za wyniki finansowe związane z produktem
Zastępca Kierownika Salonu w Bielanach Wrocławskich
- zarządzanie zespołem podległych pracowników (szkolenia na stanowisku pracy – produktowe, z obsługi klienta, z obsługi kasy fiskalnej, programów firmowych)
- nadzór nad reklamacjami
- prowadzenie szkoleń z zakresu systemów ratalnych
- zarządzanie sklepem o powierzchni sprzedażowej powyżej 500 m2
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie salonu zgodnie ze standardami firmy
- rozliczanie, planowanie stanów magazynowych, - składanie i realizacja zamówień, rozliczanie konwoju
- raportowanie do Centrali firmy o działaniach konkurencji na rynku
- nadzór nad reklamacjami
- prowadzenie szkoleń z zakresu systemów ratalnych
- zarządzanie sklepem o powierzchni sprzedażowej powyżej 500 m2
- dbałość o prawidłowe funkcjonowanie salonu zgodnie ze standardami firmy
- rozliczanie, planowanie stanów magazynowych, - składanie i realizacja zamówień, rozliczanie konwoju
- raportowanie do Centrali firmy o działaniach konkurencji na rynku
Kierownik Salonu w Bielanach Wrocławskich
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j
- budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy
- zapewnienie ciągłości i regularności obsługi istniejących klientów
- dbanie o stałą poprawę efektywności współpracy z klientami
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- rozwiązywanie skarg i rozpatrywanie reklamacji
- nadzór nad dostawami zamówionego towaru dla klientów salonu firmowego
- zarządzanie 14- osobowym zespołem i wdrażanie do pracy nowych pracowników
- rekrutacja, szkolenie, motywowanie i rozliczanie efektów pracy personelu
- aktywny udział w otwarciach salonów sprzedaży na terenie całej Polski
- planowanie celów dla podległego zespołu, nadzór i kontrola ich realizacji
- organizacja szkoleń produktowo – sprzedażowych
- ocena efektywności pracy podległego personelu
- zarządzanie salonem o powierzchni sprzedażowej powyżej 2500 m2
- przygotowywanie ofert dla kontrahentów
- administracja dokumentów i przygotowywanie raportów
- przygotowywanie grafików pracy dla personelu
- efektywne zarządzanie salonem firmowym w zakresie handlowym i administracyjnym
- współpraca z działem marketingu, spedycji, reklamacji, produkcją
- umiejętność wykonywania projektów aranżacji wnętrz
- zapewnienie ciągłości i regularności obsługi istniejących klientów
- dbanie o stałą poprawę efektywności współpracy z klientami
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- rozwiązywanie skarg i rozpatrywanie reklamacji
- nadzór nad dostawami zamówionego towaru dla klientów salonu firmowego
- zarządzanie 14- osobowym zespołem i wdrażanie do pracy nowych pracowników
- rekrutacja, szkolenie, motywowanie i rozliczanie efektów pracy personelu
- aktywny udział w otwarciach salonów sprzedaży na terenie całej Polski
- planowanie celów dla podległego zespołu, nadzór i kontrola ich realizacji
- organizacja szkoleń produktowo – sprzedażowych
- ocena efektywności pracy podległego personelu
- zarządzanie salonem o powierzchni sprzedażowej powyżej 2500 m2
- przygotowywanie ofert dla kontrahentów
- administracja dokumentów i przygotowywanie raportów
- przygotowywanie grafików pracy dla personelu
- efektywne zarządzanie salonem firmowym w zakresie handlowym i administracyjnym
- współpraca z działem marketingu, spedycji, reklamacji, produkcją
- umiejętność wykonywania projektów aranżacji wnętrz
Szkolenia i kursy
- doskonała znajomość MS Office, sporządzenie ofert i zestawień sprzedaży w Excelu
- bardzo dobra znajomość programu do projektowania i aranżacji wnętrz CAD- kuchnie i CAD - wnętrza - udokumentowana certyfikatem
- szkolenie z obsługi kasy fiskalnej
- szkolenie BHP
- szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej
- prawo jazdy kat. B, 10 – letnia bezwypadkowa praktyka
- szkolenie dla projektantów studiów mebli kuchennych z zakresie architektury i aranżacji wnętrz oraz technik sprzedaży
- szkolenie z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta
- bardzo dobra znajomość programu do projektowania i aranżacji wnętrz CAD- kuchnie i CAD - wnętrza - udokumentowana certyfikatem
- szkolenie z obsługi kasy fiskalnej
- szkolenie BHP
- szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej
- prawo jazdy kat. B, 10 – letnia bezwypadkowa praktyka
- szkolenie dla projektantów studiów mebli kuchennych z zakresie architektury i aranżacji wnętrz oraz technik sprzedaży
- szkolenie z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
karaoke, gotowanie, aranżacja wnętrz, podróże, jazda na rowerze, aquarobic
Inne
jestem specjalistą w branży handlowej - B2B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski