Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Google Adwords
Google Analytics
Marketing
Media
Marketing internetowy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Public Relations
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Media elektroniczne
AdWords - Reklama
Telefoniczna obsługa Klienta
Łatwość nawiązywania kontaktów i szybkiego uczenia się
Obsługa CRM
Uczciwość przy wykonywanej pracy
pakiet Office: Word, Power Point, Excel,
Obsługa Joomla!
Umiejętności dziennikarskie
Skrupulatność i dokładność w działaniu
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Duet Development sp. z o.o
- promocja firmy w Internecie (media społecznościowe np. Facebook, Google+; tworzenie i redagowanie tekstów na stronę internetową, w tym przygotowywanie tekstów PR oraz przeprowadzanie wywiadów),
- koordynacja działań związanych z organizacją sesji zdjęciowych (m.in. współpraca z agencjami modelek),
- koordynacja działań promocyjno-marketingowych z kontrahentami (m.in. akcje rabatowe),
- cross marketing - współpraca z obecnymi partnerami firmy oraz pozyskiwanie nowych,
- opracowywanie redakcyjne ulotek i innych materiałów promocyjnych,
- realizacja zakupów określonych w planie działań marketingowych (długopisy, USB, koperty, papier firmowy, notatniki, teczki, roll-upy, wizytówki, t-shirty itp.),
- kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych i wizerunkowych w celu podnoszenia rozpoznawalności marki,
- analiza rynku i konkurencji,
- bieżący kontakt i monitoring działań sprzedażowych w salonach stacjonarnych oraz w sklepie online.
- koordynacja działań związanych z organizacją sesji zdjęciowych (m.in. współpraca z agencjami modelek),
- koordynacja działań promocyjno-marketingowych z kontrahentami (m.in. akcje rabatowe),
- cross marketing - współpraca z obecnymi partnerami firmy oraz pozyskiwanie nowych,
- opracowywanie redakcyjne ulotek i innych materiałów promocyjnych,
- realizacja zakupów określonych w planie działań marketingowych (długopisy, USB, koperty, papier firmowy, notatniki, teczki, roll-upy, wizytówki, t-shirty itp.),
- kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych i wizerunkowych w celu podnoszenia rozpoznawalności marki,
- analiza rynku i konkurencji,
- bieżący kontakt i monitoring działań sprzedażowych w salonach stacjonarnych oraz w sklepie online.
Specjalista ds. Marketingu
Warszawski Instytut Bankowości
Obowiązki: promocja projektów szkoleniowych WIB (w tym reklama w Internecie, wysyłki mailowe – współpraca z FreshMail, Sare, SALESmanago, wysyłki faksowe), obsługa ChromeCRM oraz realizacja wysyłek, obsługa Google Analytics i Google AdWords, implementacja i nadzór nad użytkowaniem narzędzi do obsługi klientów, opracowywanie redakcyjne, graficzne i wydawnicze ulotek i innych publikacji WIB, pozyskiwanie patronów medialnych i sponsorów do wybranych projektów oraz współpraca z nimi, pisanie
i dystrybucja informacji prasowych, zapewnienie aktualności informacji opublikowanych
na stronie internetowej oraz w portalach społecznościowych (prowadzenie fan pagów projektowych na Facebooku), realizacja zakupów określonych w planie działań marketingowych (długopisy, USB, koperty, papier firmowy, notatniki, teczki, roll-upy, wizytówki, t-shirty itp.), organizacja wydarzeń o charakterze wizerunkowym (doroczne imprezy firmowe, wsparcie i realizacja zadań w uzgodnionym zakresie w pozostałych obszarach działalności Zespołu Marketingu.
i dystrybucja informacji prasowych, zapewnienie aktualności informacji opublikowanych
na stronie internetowej oraz w portalach społecznościowych (prowadzenie fan pagów projektowych na Facebooku), realizacja zakupów określonych w planie działań marketingowych (długopisy, USB, koperty, papier firmowy, notatniki, teczki, roll-upy, wizytówki, t-shirty itp.), organizacja wydarzeń o charakterze wizerunkowym (doroczne imprezy firmowe, wsparcie i realizacja zadań w uzgodnionym zakresie w pozostałych obszarach działalności Zespołu Marketingu.
Specjalista ds. Szkoleń
Pracownia Kompetencji
Obowiązki: obsługa biurowa (w tym także obsługa korespondencji, przygotowywanie dokumentów, wysyłanie faktur), pełna obsługa i organizacja szkoleń miękkich, biznesowych (w tym rezerwacja sali, cateringu, noclegu w hotelu itp.), kontakt
z trenerami, klientami, obsługa urządzeń biurowych (faks, drukarka, bindownica, skaner), przygotowywanie ofert, obsługa programu CRM, systemu Joomla!, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, promocja firmy na portalach internetowych, a także społecznościowych, ogólna promocja w Internecie. Rekrutacja, a także opieka nad stażystami oraz delegowanie im zadań.
z trenerami, klientami, obsługa urządzeń biurowych (faks, drukarka, bindownica, skaner), przygotowywanie ofert, obsługa programu CRM, systemu Joomla!, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, promocja firmy na portalach internetowych, a także społecznościowych, ogólna promocja w Internecie. Rekrutacja, a także opieka nad stażystami oraz delegowanie im zadań.
wystawiono
Joanna wyróżnia się skrupulatnością i dokładnością w działaniu. Ponadto jest osobą niezwykle pomocną - można było liczyć na jej pomoc merytoryczną jak i organizacyjną. Współpraca z nią przebiegała w bardzo miłej atmosferze między innymi ze względu na jej wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Szkolenia i kursy
• certyfikat szkolenia „Alchemia sprzedaży”
• certyfikat szkolenia „Negocjacje w biznesie”
• certyfikat szkolenia „Kreacja skutecznej reklamy”
• certyfikat szkolenia „Daj słowo swojej firmie, czyli profesjonalne warsztaty
Copywritingu
• certyfikat szkolenia „Sprzedaż usług szkoleniowych – poza schematami, poza rolami, poza rutyną”
• certyfikat szkolenia z zakresu obsługi systemu ChromeCRM
• zaświadczenie o odbyciu warsztatów szkoleniowych „Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością WIB”
• certyfikat szkolenia „Negocjacje w biznesie”
• certyfikat szkolenia „Kreacja skutecznej reklamy”
• certyfikat szkolenia „Daj słowo swojej firmie, czyli profesjonalne warsztaty
Copywritingu
• certyfikat szkolenia „Sprzedaż usług szkoleniowych – poza schematami, poza rolami, poza rutyną”
• certyfikat szkolenia z zakresu obsługi systemu ChromeCRM
• zaświadczenie o odbyciu warsztatów szkoleniowych „Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością WIB”
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Teatr (szczególnie muzyczny), kino, film, książki (psychologiczne, thrillery), archeologia, historia, zjawiska paranormalne.
Inne
• bardzo dobra znajomość poprawnej polszczyzny, zasad ortografii, interpunkcji,
gramatyki języka polskiego (udzielałam korepetycji młodzieży licealnej z języka
polskiego)
• umiejętności organizacyjne (doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju
spotkań o charakterze rozrywkowym i biznesowym)
• cechują mnie przede wszystkim: komunikatywność, skrupulatność, dokładność,
odpowiedzialność, terminowość, uczciwość, zmysł organizatorski
• bardzo dobra umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych: faks, bindownica, skaner itd.
• bezpośredni kontakt z interesantami i klientami każdorazowo przebiega w miłej
i przyjaznej atmosferze
• bardzo dobra znajomość pracy przy komputerze (edytory tekstów, pakiet Office)
• umiejętność obsługi CRM, Joomla!
• znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym i języka
niemieckiego na poziomie podstawowym
• prawo jazdy kategorii B
KONTAKT ZE MNĄ
joanna.sieg@tlen.pl
gramatyki języka polskiego (udzielałam korepetycji młodzieży licealnej z języka
polskiego)
• umiejętności organizacyjne (doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju
spotkań o charakterze rozrywkowym i biznesowym)
• cechują mnie przede wszystkim: komunikatywność, skrupulatność, dokładność,
odpowiedzialność, terminowość, uczciwość, zmysł organizatorski
• bardzo dobra umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych: faks, bindownica, skaner itd.
• bezpośredni kontakt z interesantami i klientami każdorazowo przebiega w miłej
i przyjaznej atmosferze
• bardzo dobra znajomość pracy przy komputerze (edytory tekstów, pakiet Office)
• umiejętność obsługi CRM, Joomla!
• znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym i języka
niemieckiego na poziomie podstawowym
• prawo jazdy kategorii B
KONTAKT ZE MNĄ
joanna.sieg@tlen.pl
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Intuicja i rozwój ...
MA.STER_STAR i Samo życie - Intuicja. Rozwój. Szczęście. Inspiracja. Inteligencja. Świadomość. Kobieta. Mężczyzna. Nowe Dobre Techniki , a efekty jeszcze lepsze!
Invidia HR
Invidia HR to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkim
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Korekty ZUS
Grupa ludzi wykonujących w ramach swych obowiązków korekty dokumentów ZUS. Forum wymiany myśli, wiedzy i doświadczeń.
Księgowi i Finansiści
Grupa przeznaczona dla księgowych, finansistów, doradców podatkowych.
Tu znajdziesz rozwiązania nurtujących zagadnień, szkolenia, kursy , promocje, oferty pracy
Księgowość kadry oraz BHP w małej firmie
BHP, księgowość, kadry - pytania, porady - wszystko co przedsiębiorca wiedzieć musi