Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. marketingu i HR
-pełne wsparcie oraz zastępstwo Dyrektora ds. Sprzedaży,
- zarządzanie Call Center oraz kanałem sprzedaży,
- raportowanie i nadzór ogólnopolskiej sieci sprzedaży,
- aktywne wyszukiwanie kandydatów metodą Direct Search (wszystkie branże),
- czynna rekrutacja współpracowników,
- ścisła współpraca i wspieranie konsultanta w projektach rekrutacyjnych dotyczących stanowisk średniego szczebla, menedżerskich i specjalistycznych,
- uczestnictwo w rozmowach rekrutacyjnych,
- weryfikacja nadesłanych aplikacji,
- prowadzenie wstępnych interview przez telefon,
- przygotowywanie raportów z postępów w procesie rekrutacji,
- redagowanie ogłoszeń na portalach płatnych i bezpłatnych,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń,
- administrowanie bazą Przedstawicieli/Agentów/Doradców(wprowadzanie umów agencyjnych, umów zlecenie, wystawianie pełnomocnictw, rozwiązywanie umów agencyjnych),
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa współpracowników,
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora ds. Sieci/Zarządu,
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej usług finansowych i prawnych
- zarządzanie Call Center oraz kanałem sprzedaży,
- raportowanie i nadzór ogólnopolskiej sieci sprzedaży,
- aktywne wyszukiwanie kandydatów metodą Direct Search (wszystkie branże),
- czynna rekrutacja współpracowników,
- ścisła współpraca i wspieranie konsultanta w projektach rekrutacyjnych dotyczących stanowisk średniego szczebla, menedżerskich i specjalistycznych,
- uczestnictwo w rozmowach rekrutacyjnych,
- weryfikacja nadesłanych aplikacji,
- prowadzenie wstępnych interview przez telefon,
- przygotowywanie raportów z postępów w procesie rekrutacji,
- redagowanie ogłoszeń na portalach płatnych i bezpłatnych,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń,
- administrowanie bazą Przedstawicieli/Agentów/Doradców(wprowadzanie umów agencyjnych, umów zlecenie, wystawianie pełnomocnictw, rozwiązywanie umów agencyjnych),
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa współpracowników,
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora ds. Sieci/Zarządu,
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej usług finansowych i prawnych
Inspektor Służby Pracowniczej
Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
- prowadzenie akt osobowych,
- nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy,
- przygotowywanie decyzji związanych ze stosunkiem pracy (zmiana stanowisk, wynagrodzeń),
- prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy,
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań okresowych i rocznych,
- udział i obsługa Komisji do spraw naboru pracowników na stanowiska urzędnicze,
- kierowanie i przestrzeganie terminów badań okresowych,
- przestrzeganie terminów sporządzania okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
- zgłaszanie do ZUS oraz wyrejstrowywanie.
- nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy,
- przygotowywanie decyzji związanych ze stosunkiem pracy (zmiana stanowisk, wynagrodzeń),
- prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy,
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań okresowych i rocznych,
- udział i obsługa Komisji do spraw naboru pracowników na stanowiska urzędnicze,
- kierowanie i przestrzeganie terminów badań okresowych,
- przestrzeganie terminów sporządzania okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
- zgłaszanie do ZUS oraz wyrejstrowywanie.
Referent ds. obsługi sieci i sprzedaży
- prowadzenie rejestru Agentów (wprowadzanie umów agencyjnych, wystawianie
pełnomocnictw, rozwiązywanie umów agencyjnych),
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- organizowanie szkoleń
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa Agentów,
- obsługa gości Dyrektora ds. Sieci/Zarządu
- rekrutacja współpracowników
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora ds. Sieci/Zarządu.
pełnomocnictw, rozwiązywanie umów agencyjnych),
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- organizowanie szkoleń
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa Agentów,
- obsługa gości Dyrektora ds. Sieci/Zarządu
- rekrutacja współpracowników
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora ds. Sieci/Zarządu.
Asystentka Dyrektora ds. Sieci
- prowadzenie rejestru Agentów (wprowadzanie umów agencyjnych, wystawianie
pełnomocnictw, rozwiązywanie umów agencyjnych),
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- organizowanie szkoleń
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa Agentów,
- obsługa gości Dyrektora ds. Sieci/Zarządu
- rekrutacja współpracowników
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora ds. Sieci/Zarządu.
pełnomocnictw, rozwiązywanie umów agencyjnych),
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- organizowanie szkoleń
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
- obsługa telefoniczna i e-mailowa Agentów,
- obsługa gości Dyrektora ds. Sieci/Zarządu
- rekrutacja współpracowników
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora ds. Sieci/Zarządu.
Szkolenia i kursy
- organizowany przez Studium Prawa Europejskiego w Warszawie w okresie od 01.07.2006r. do 31.12.2006r. ukończony kurs „Pierwsza praca w ramach programu absolwent na europejskim rynku pracy 2006”
- uzyskany Certyfikat szkolenia pt. „Kontrola przestrzegania prawa pracy w zakładzie/jednostce” organizowanego przez AiB Centrum Administracji i Biznesu we Wrocławiu w dniu 27.11.2009 r.
- ukończenie szkolenia pt. „Prawo pracy 2010 po zmianach” zorganizowanego przez Polexpert Spółka z o.o. we Wrocławiu w dniu 21.01.2010 r.
-uzyskanie Certyfikatu ukończenia warsztatu mistrzowskiego WIRTUOZ SPRZEDAŻY, zaawansowane techniki sprzedaży produktów i usług na rynku odszkodowań komunikacyjnych w dniu 10.11.2012 r. w Sandomierzu prowadzonego przez Bernarda Jastrzębskiego
- ukończone szkolenie ”Zarządzanie czasem- podniesienie efektywności w pracy” organizowany przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu w dniu 08.07.2010r.
- uzyskany Certyfikat szkolenia „Prawo pracy w 2010 roku w praktyce” organizowanego przez Polexpert Spółka z o. o. we Wrocławiu w dniu 20.08.2010r.
- dyplom ukończenia szkolenia „Administrowanie sprawami kadrowymi, szkolenie na styku ochrony danych osobowych oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej” organizowanego przez Polskie centrum Kadrowo-Płacowe w Legnicy w dniu 27.08.2010r.
- ukończenie szkolenia „Praktyczne zastosowanie ustawy o ochronie danych osobowych” organizowane przez Firmę szkoleniowo-doradczą Anna Szywała w Świdnicy w dniu 26.08.2010r.
- ukończenie szkolenia „Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2011 r. po zmianie przepisów.",
- organizowanie przez Polexpert Spółka z o.o. we Wrocławiu 13 i 14 czerwca 2011r.
- ukończenie szkolenia z „Program Płatnik-warsztaty komputerowe. Obsługa programu oraz najnowsze zmiany w 2011r. i planowane
- Dyplom ukończenia szkolenia "Podnoszenie kwalifikacji osobistych w sektorze profesjonalnego pozyskiwania obsługi klienta", organizowanego w dniu 28.04.2012r. w Spale; szkolenie prowadzone przez trenera Tomasza Kachniarz
- Certyfikat ukończenia szkolenia warsztatu mistrzowskiego WIRTUOZ SPRZEDAŻY, zaawansowane techniki sprzedaży produktów i usług na rynku odszkodowań komunikacyjnych , organizowanego w dniu 10.11.2012r. w Sandomierzu; szkolenie prowadzone przez trenera Bernarda Jastrzębskiego;
- Licencja Komisji Nadzoru Finansowego uprawniająca do sprzedaży ubezpieczeń Metlife Amplico oraz Benefia;
- Odbyte szkolenia:
- kwiecień 2013r. oraz grudzień 2013r. - sprzedaż produktów Metlife Amlico: Twoje Bezpieczne Jutro, Twoje Zdrowie, Polisa inwestycyjna Nowa Eberytura, Bezpieczne Dziecko
- sierpień 2013r. - sprzedaż produktów Benefia: Kolory Życia Plus
- sierpień 2013r. - szkolenie z Avivy na temat Sukcecsji prowadzone przez Andrzeja Strządała
- uzyskany Certyfikat szkolenia pt. „Kontrola przestrzegania prawa pracy w zakładzie/jednostce” organizowanego przez AiB Centrum Administracji i Biznesu we Wrocławiu w dniu 27.11.2009 r.
- ukończenie szkolenia pt. „Prawo pracy 2010 po zmianach” zorganizowanego przez Polexpert Spółka z o.o. we Wrocławiu w dniu 21.01.2010 r.
-uzyskanie Certyfikatu ukończenia warsztatu mistrzowskiego WIRTUOZ SPRZEDAŻY, zaawansowane techniki sprzedaży produktów i usług na rynku odszkodowań komunikacyjnych w dniu 10.11.2012 r. w Sandomierzu prowadzonego przez Bernarda Jastrzębskiego
- ukończone szkolenie ”Zarządzanie czasem- podniesienie efektywności w pracy” organizowany przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu w dniu 08.07.2010r.
- uzyskany Certyfikat szkolenia „Prawo pracy w 2010 roku w praktyce” organizowanego przez Polexpert Spółka z o. o. we Wrocławiu w dniu 20.08.2010r.
- dyplom ukończenia szkolenia „Administrowanie sprawami kadrowymi, szkolenie na styku ochrony danych osobowych oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej” organizowanego przez Polskie centrum Kadrowo-Płacowe w Legnicy w dniu 27.08.2010r.
- ukończenie szkolenia „Praktyczne zastosowanie ustawy o ochronie danych osobowych” organizowane przez Firmę szkoleniowo-doradczą Anna Szywała w Świdnicy w dniu 26.08.2010r.
- ukończenie szkolenia „Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2011 r. po zmianie przepisów.",
- organizowanie przez Polexpert Spółka z o.o. we Wrocławiu 13 i 14 czerwca 2011r.
- ukończenie szkolenia z „Program Płatnik-warsztaty komputerowe. Obsługa programu oraz najnowsze zmiany w 2011r. i planowane
- Dyplom ukończenia szkolenia "Podnoszenie kwalifikacji osobistych w sektorze profesjonalnego pozyskiwania obsługi klienta", organizowanego w dniu 28.04.2012r. w Spale; szkolenie prowadzone przez trenera Tomasza Kachniarz
- Certyfikat ukończenia szkolenia warsztatu mistrzowskiego WIRTUOZ SPRZEDAŻY, zaawansowane techniki sprzedaży produktów i usług na rynku odszkodowań komunikacyjnych , organizowanego w dniu 10.11.2012r. w Sandomierzu; szkolenie prowadzone przez trenera Bernarda Jastrzębskiego;
- Licencja Komisji Nadzoru Finansowego uprawniająca do sprzedaży ubezpieczeń Metlife Amplico oraz Benefia;
- Odbyte szkolenia:
- kwiecień 2013r. oraz grudzień 2013r. - sprzedaż produktów Metlife Amlico: Twoje Bezpieczne Jutro, Twoje Zdrowie, Polisa inwestycyjna Nowa Eberytura, Bezpieczne Dziecko
- sierpień 2013r. - sprzedaż produktów Benefia: Kolory Życia Plus
- sierpień 2013r. - szkolenie z Avivy na temat Sukcecsji prowadzone przez Andrzeja Strządała
Edukacja
Inne
- bardzo dobry kontakt z ludźmi,
- otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność pracy w zespole,
- pozyskiwanie zaufania środowiska,
- wysoko ceniona lojalność,
- obsługa programu kadrowo-płacowego R2Płatnik
- obsługa zusowskiego programu Płatnik
- otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność pracy w zespole,
- pozyskiwanie zaufania środowiska,
- wysoko ceniona lojalność,
- obsługa programu kadrowo-płacowego R2Płatnik
- obsługa zusowskiego programu Płatnik
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA
niezależna grupa specjalistów do spraw odszkodowań oraz pomocy osobom poszkodowanym, integrująca kancelarie prawne, profesjonalne firmy oraz osoby indywidualne
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker