Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
GNOC Front Office Assurance Operator
• Monitorowanie usług i systemów w tym obsługa alarmów oraz obsługa zgłoszeń abonenckich w sposób zgodny z zapisami kontraktów. Monitorowane systemy: - 5ESS, S12, LMDS, FITL/DMS/AXH, Walkair, Swing, IRT 2000, A9800, DRA 1900, Fastlink, AnyMedia, WiMax, Semico, AXD, AXE, IS, LLU, statystyki ERXów, serwery, Semico, Exmg, WinCn.
• Wstępna weryfikacja problemów sieciowych oraz awarii z wykorzystaniem
dodatkowych narzędzii, znalezienie rozwiązania, oraz przekazywanie zgłoszeń do Back Office, Fieldu, Podwykonawców
• Komunikacja z operatorami krajowymi i międzynarodowymi sieci mobilnych
i stacjonarnych
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych.
• Upewnianie się, że system i usługi działają zgodnie z oczekiwaniami (rutynowe testy, kontrola bilingu, monitorowanie stanu łącz międzycentralowych).
• Współpraca ze wszystkimi działami odpowiedzialnymi za dostarczenie i realizację usług w celu poprawy jakości obsługi sieci.
• Nadzór i zdalna obsługa obiektów należących do operatora Netia.
• Zarządzanie uprawnieniami pracowników Netii poprzez obsługę kont użytkowników.
• Weryfikacja statystyk KPI oraz zgłoszeń klienckich
• Wstępna weryfikacja problemów sieciowych oraz awarii z wykorzystaniem
dodatkowych narzędzii, znalezienie rozwiązania, oraz przekazywanie zgłoszeń do Back Office, Fieldu, Podwykonawców
• Komunikacja z operatorami krajowymi i międzynarodowymi sieci mobilnych
i stacjonarnych
• Analiza, wyodrębnienie i rozwiązanie prostych błędów oraz udział w czynnościach poprawczych.
• Upewnianie się, że system i usługi działają zgodnie z oczekiwaniami (rutynowe testy, kontrola bilingu, monitorowanie stanu łącz międzycentralowych).
• Współpraca ze wszystkimi działami odpowiedzialnymi za dostarczenie i realizację usług w celu poprawy jakości obsługi sieci.
• Nadzór i zdalna obsługa obiektów należących do operatora Netia.
• Zarządzanie uprawnieniami pracowników Netii poprzez obsługę kont użytkowników.
• Weryfikacja statystyk KPI oraz zgłoszeń klienckich
wystawiono
Pracowałam z Joanną około dwóch lat. W czasie naszej współpracy dała się ona poznać, jako zaangażowany i sumienny pracownik zorientowany na osiągnięcie celów. Jej optymistyczne postrzeganie świata i łatwość nawiązywania bliskich relacji pozytywnie wpływała na atmosferę pracy.
wystawiono
Asia jest osobą komunikatywną, koleżeńską i pozytywnie nastawioną do nauki i zdobywania nowego doświadczenia. Nie unika nowych wyzwań, chętnie poznaje nowe zagadnienia, problemy i sposoby ich rozwiązywania. Potrafi odnaleźć się w każdej sytuacji dzięki czemu szybko staje się wyróżniającym pracownikiem. Mile wspominam przepracowane wspólnie lata i mam nadzieję, że będzie jeszcze mi dane współpracować z Asią.
Szkolenia i kursy
• 18.07.2011-22.07.2011 AXE 10 Operation & Config, Ericsson
• 06.06.2011-07.06.2011 AXE System Survey , Ericsson
• 11.02.2011 IS, Ericsson
• 12.05.2010-13.05.2010 SIP Trunk, Netia
• 20.04.2010 AXD, Ericsson
• 10.04.2010 SDMM, Ericsson
• 28.09.2009 HDI Specjalista centrum wsparcia, CT Partners
• 20.09.2009 KPI awarness, Ericsson
• 06.06.2011-07.06.2011 AXE System Survey , Ericsson
• 11.02.2011 IS, Ericsson
• 12.05.2010-13.05.2010 SIP Trunk, Netia
• 20.04.2010 AXD, Ericsson
• 10.04.2010 SDMM, Ericsson
• 28.09.2009 HDI Specjalista centrum wsparcia, CT Partners
• 20.09.2009 KPI awarness, Ericsson
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
sport ( piłka ręczna, rower, pływanie, bieganie)
SF
podróże
SF
podróże
Inne
• Prawo jazdy kategoria B
• Certyfikat ukończenia kursu firmy Cisco:
CCNA 1 – grudzień 2006
CCNA 2 – luty 2007
CCNA 3 – kwiecień 2007
CCNA 4 – czerwiec 2008
• Certyfikat ukończenia kursu firmy Cisco:
CCNA 1 – grudzień 2006
CCNA 2 – luty 2007
CCNA 3 – kwiecień 2007
CCNA 4 – czerwiec 2008
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;