Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. Obsługi Klienta
- telefoniczne informowanie klientów o produktach świadczonych przez Vectra S.A.
- obsługa zamówień zgłaszanych telefonicznie oraz e-mailowo przez klientów
- wyjaśnianie problemów dotyczących płatności
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wystawiania duplikatów faktur i innych dokumentów
- wprowadzanie umów
- aktualizacja danych osobowych i kontaktowych
- obsługa zamówień zgłaszanych telefonicznie oraz e-mailowo przez klientów
- wyjaśnianie problemów dotyczących płatności
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wystawiania duplikatów faktur i innych dokumentów
- wprowadzanie umów
- aktualizacja danych osobowych i kontaktowych
specjalista do spraw rozliczeń
- przygotowywanie listy pojazdów objętych ubezpieczeniem na dany miesiąc
- weryfikacja i wysyłka wypowiedzeń do indywidualnych polis klienta w celu uniknięcia podwójnego ubezpieczenia, jak również do umów kończących okres leasingowy
- kontrola wpływu indywidualnych polis klientów
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- weryfikacja adresów korespondencyjnych i wysyłka dokumentacji ubezpieczeniowej do klientów
- stały kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi
- weryfikacja i wysyłka wypowiedzeń do indywidualnych polis klienta w celu uniknięcia podwójnego ubezpieczenia, jak również do umów kończących okres leasingowy
- kontrola wpływu indywidualnych polis klientów
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- weryfikacja adresów korespondencyjnych i wysyłka dokumentacji ubezpieczeniowej do klientów
- stały kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi
Szkolenia i kursy
- 2003 Kurs Wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży (Celem kursu było przygotowanie do pracy w charakterze wychowawcy na koloniach i obozach)
- 2002 Szkolenie na temat: „ Prawidłowa autoprezentacja i znajomość etykiety w pracy współczesnego menedżera”
- 2010 prawo jazdy kat. B
- 24 marzec 2010 – 30 wrzesień 2010 ‘Nowe kwalifikacje, większe możliwości – podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących”, kurs finansowany ze środków Unii Europejskiej z zakresu Microsoft Access oraz Microsoft Excel
- 2002 Szkolenie na temat: „ Prawidłowa autoprezentacja i znajomość etykiety w pracy współczesnego menedżera”
- 2010 prawo jazdy kat. B
- 24 marzec 2010 – 30 wrzesień 2010 ‘Nowe kwalifikacje, większe możliwości – podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących”, kurs finansowany ze środków Unii Europejskiej z zakresu Microsoft Access oraz Microsoft Excel
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
książka, film,
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.