Joanna Sawicka

Specjalista, Vectra S.A.
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Pomocnik Księgowej
Biuro Rachunkowe Olmarko, Gdynia
- wprowadzanie faktur do systemu Rewizor firmy Insert
- dekretacja faktur
- porządkowanie dokumentów
VECTRA S.A.
Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta
- obsługa portalu jakość obsługi klienta
- obsługa portalu Facebook
- wyjaśnianie problemów Klientów
- wsparcie przełożonych w zakresie zarządzania zespołem
- obsługa zadań przydzielonych przez Zarząd
VECTRA S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
- telefoniczne informowanie klientów o produktach świadczonych przez Vectra S.A.
- obsługa zamówień zgłaszanych telefonicznie oraz e-mailowo przez klientów
- wyjaśnianie problemów dotyczących płatności
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wystawiania duplikatów faktur i innych dokumentów
- wprowadzanie umów
- aktualizacja danych osobowych i kontaktowych
Logo
Specjalista ds. Korespondencji i Reklamacji
Vectra S.A., Gdynia
- korespondencja z klientami
- rozpatrywanie reklamacji
- kontakt z lokalnymi Salonami Firmowymi i Biurami Obsługi Klienta
- wyjaśnianie problemów i skarg zgłaszanych przez Klientów
Logo
stanowisko: Asystent ds. eksploatacji floty
Masterlease Polska, Gdańsk
- kompletowanie dokumentacji dotyczącej indywidualnych polis klientów
- rozliczanie umów
- wystawianie faktur i korekt
- mailowa i telefoniczna obsługa klientów
BIK Serwis Sp. z o.o.
specjalista do spraw rozliczeń
- przygotowywanie listy pojazdów objętych ubezpieczeniem na dany miesiąc
- weryfikacja i wysyłka wypowiedzeń do indywidualnych polis klienta w celu uniknięcia podwójnego ubezpieczenia, jak również do umów kończących okres leasingowy
- kontrola wpływu indywidualnych polis klientów
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- weryfikacja adresów korespondencyjnych i wysyłka dokumentacji ubezpieczeniowej do klientów
- stały kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi
BEST S.A.
Asystentka ds. windykacji telefonicznej
- wybór windykowanego kredytu
- telefoniczny kontakt z klientem’
- przeprowadzenie rozmowy z klientem zgodnie z zasadami windykacji
- sporządzanie notatki po przeprowadzonej rozmowie

Szkolenia i kursy

- 2003 Kurs Wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży (Celem kursu było przygotowanie do pracy w charakterze wychowawcy na koloniach i obozach)
- 2002 Szkolenie na temat: „ Prawidłowa autoprezentacja i znajomość etykiety w pracy współczesnego menedżera”
- 2010 prawo jazdy kat. B
- 24 marzec 2010 – 30 wrzesień 2010 ‘Nowe kwalifikacje, większe możliwości – podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób pracujących”, kurs finansowany ze środków Unii Europejskiej z zakresu Microsoft Access oraz Microsoft Excel

Edukacja

Logo
Ekonomia- specjalność: Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Ekonomia- specjalność: Runki międzynarodowe i Gospodarka Globalna (absolutorium), magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Bankowość i Finanse - specjalność: Finanse Przedsiębiorstw, licencjackie
OLYMPUS Szkoła Wyższa w Warszawie o/Olsztyn

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

książka, film,

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.