Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Powracalność klientów
Sprzedaż bezpośrednia
Rachunek zysków i strat
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Management Consulting
Strategia marketingowa
Rachunki narodowe
Negocjacje
New Business Development
zarządzanie operacyjne
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Plany sprzedażowe
Proces sprzedaży
Umiejętności sprzedaży
sprzedaż rozwiązań
Strategia
Zarządzanie zespołem
P&L
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Interim Sales Manager, Trener Sprzedaży
JWS Consulting
Specjalizuję się w rozwoju sił sprzedażowych i obsługi klienta na poziomie strategicznym i operacyjnym.
Współpracuję z klientami w następujących obszarach:
1.Wsparcie w zakresie budowania zwycięskich zespołów sprzedaży
2.Budowa strategii sprzedażowej
3.Audyt procesów sprzedaży, optymalizacja procesów sprzedaży
4.Szkolenia sprzedażowe
5.Restrukturyzacja zespołów sprzedażowych
Współpracuję z klientami w następujących obszarach:
1.Wsparcie w zakresie budowania zwycięskich zespołów sprzedaży
2.Budowa strategii sprzedażowej
3.Audyt procesów sprzedaży, optymalizacja procesów sprzedaży
4.Szkolenia sprzedażowe
5.Restrukturyzacja zespołów sprzedażowych
Koordynator ds. Obsługi Klienta> wcześniej Koordynator ds.Sprzedaży Stacjonarnej
Współpraca z oddziałami i centrum telefonicznym w zakresie standaryzacji obsługi klienta indywidualnego
Rekrutacja pod kątem sprzedażowym zespołów obsługi klienta na terenie Polski.
Prowadzenie szkoleń z zakresu jakości obsługi klienta.
Zarządzanie zespołem ds. sprzedaży kredytu samochodowego.
Rekrutacja pod kątem sprzedażowym zespołów obsługi klienta na terenie Polski.
Prowadzenie szkoleń z zakresu jakości obsługi klienta.
Zarządzanie zespołem ds. sprzedaży kredytu samochodowego.
Szkolenia i kursy
Sandler Management Solutions
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera
Psychologia Szefa, Zarządzanie zmianą, Negocjacje, Zarządzanie Czasem, Zarządzanie strategiczne
Superior Customer Service Quality - trener
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera
Psychologia Szefa, Zarządzanie zmianą, Negocjacje, Zarządzanie Czasem, Zarządzanie strategiczne
Superior Customer Service Quality - trener
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Ashtanga yoga, podróże z plecakiem
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Mazowiecki Klub Trenerów Zarządzania MATRIK
Klub Trenerów Zarządzania MATRIK jest comiesięczną platformą spotkań warsztatowych przeznaczonych przede wszystkim dla trenerów, ale też dla innych przedstawicieli biznesu, a także wykła
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.