Joanna Roszczenko

Turystyka i hotelartwo
Białystok, podlaskie

Umiejętności

Pozytywne nastawienie Hardwork Gościnność Uprzejmość wiarygodność Organizacji podróży Ogranizacja wycieczek

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Operacyjnych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROBEX" Robert Kaczyński - Hotel Silver***
Logo
Manager d/s Rozwoju
Hotel - Dworek Tryumf ***
Do moich obowiązków należało: szeroko pojmowane koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z przyszłością firmy, jej marki i produktu; współpraca z pozostałymi działami firmy, wpływanie bezpośrednio na sposób funkcjonowania tych działów oraz monitorowaniu ich działania. W celu zapewnienia rozwoju firmy prowadzenie badania rynku oraz analiza upodobań gości hotelowych.
Logo
Kierownik zmiany nocnej
London Marriott Twickenham ****
Regularne dyżury także jako Manager nocnej zmiany, nadzór nad zapewnieniem najwyższego poziomu obsługi klienta i usług oferowanych podczas nocnej zmiany. Zadania obejmują, ale nie są ograniczone do: zapewnienia światowej klasy obsługi wszystkim gościom; dbałość o przygotowanie do pracy pracowników oraz prawidłowości przebiegu ich pracy, pomoc w odpowiedziach oraz rozwiązywaniu wszystkich kwestii zgłaszanych przez gości, monitoring całego obiektu pod zachowania jakości i standardów firmy; pomoc działu finansowemu w rozliczeniu dziennego utargu z monitorowaniem nadwyżki/niedoborów gotówki oraz innych nieprawidłowości finansowych.
Logo
Recepcjonistka
Roti Chai w Londynie
Obowiązki: witanie, usadzanie i czuwanie nad systemem rezerwacji, zapewnienie płynnej komunikacji pomiędzy restauracją a kuchnią, wychodzenie ku potrzebom gości na każdym etapie pobytu w restauracji; obsługa telefoniczna, praca w systemie rezerwacyjnym, sporządzanie raportów według zapotrzebowania.
Carnival Cruise Lines
Guest Services Associate
Świadczenie najwyższych standardów obsługi klienta wszystkim gościom podczas ich rejsu wycieczkowego poprzez dokładne rozpoznanie potrzeb/problemu klienta do zapewnienia pełnego zadowolenia gości z prowadzeniem całkowitej dokumentacji zgodnie z wymogami Korporacji.
Carnival Cruise Lines
Asystentka kelnera
Pracownik miesiąca - wrzesień 2013 na statku "Legend"
Logo
Recepcjonistka
Hotel Gołębiewski ****
świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem i obsługa gości hotelowych w czasie ich pobytu w hotelu, a także prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami sztuki hotelarskiej
Logo
praktyka i nabieranie doświadczeń w zakresie organizacji wypraw do Afryki
wyprawy do Zimbabwe
poznanie specyfiki turystyki Zimbabwe, poznanie kultury Shona dzięki możliwości mieszkania z afrykańską rodziną, pilotowanie grupy.
Echo
Manager Spółki
zarządzanie sprawami administracyjnymi spółki, prowadzenie spraw finansowych spółki, prowadzenie marketingu na rzecz spółki
Logo
Kierownik recepcji
Hotel - Dworek Tryumf ***
kierowanie i koordynacja pracą recepcji, odpowiedzialność za prawidłowe i sprawne funkcjonowanie recepcji, szkolenie personelu, ustalanie grafiku dyżurów recepcjonistów i służby pięter, wykonywanie obowiązków recepcjonisty
Logo
Kierownik recepcji
Hotel 3 TRIO
kierowanie i koordynacja pracą recepcji, odpowiedzialność za prawidłowe i sprawne funkcjonowanie recepcji, szkolenie personelu, ustalanie grafiku dyżurów recepcjonistów, aktualizacje raportów dotyczących miesięcznego obłożenia i obrotów, zarządzanie rezerwacjami grupowymi i indywidualnymi, rozliczanie zamówionych usług z kontrahentami
Logo
Recepcjonistka
Hotel 3 TRIO
świadczenie usług związanych z zakwaterowaniem i obsługa gości hotelowych w czasie ich pobytu w hotelu, a także prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami sztuki hotelar-skiej; oraz pełnienie obowiązków stricte sekretaryjnych

Szkolenia i kursy

09.09.2010 r. - 24.09.2010 r. (70 godz.) Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców samodzielnie wykonujących zadania służby BHP
20.09.2010 r. – 21.09.2010 r. (16 godz.) Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy „Metodyka instruktażu BHP na stanowisku pracy”
listopad 2009 – czerwiec 2010 (165godz.) Szkolenie „Zarządzanie produktem i usługą turystyczną” w ramach projektu „Nowoczesny menadżer w turystyce”
listopad 2009 – czerwiec 2010 (75godz.) Szkolenie „Język angielski zawodowy” na poziomie średniozaawansowanym w ramach projektu „Nowoczesny menadżer w turystyce”
16.05.2009 r. – 31.05.2009 r. (36 godz.) Szkolenie „Negocjacje w biznesie” w ramach projektu „Potencjał – szkolenia doskonalące dla zatrudnionych w regionie” realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
14.06.2007 r. kurs z zakresu „Podstawowa pierwsza pomoc”
12.12.2006 r. – 29.05.2007 r. język angielski (poziom średnio zaawansowany)
06.10.2003 r. – 31.03.2004 r. przewodnik turystyczny terenowy na obszar
województwa podlaskiego
22.03.2004 r. (75 godz.) kurs w zakresie obsługi komputera
oraz organizacji i rozwoju agroturystyki
17.09.2002 r. – 29.11.2002 r. profesjonalna asystentka – sekretarka menedżera
(praktyka w Drukarni „Cezar”)
30.10.2002 r. – 15.11.2002 r. szkolenie „Komputeropisanie metodą dziesięciopalcową bezwzrokową”
19.11.2000 r. – 04.03.2001 r. pilotaż wycieczek

Edukacja

Logo
Turystyka i Tekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
Logo
Turystyka i rekreacja na obszarach przyrodniczo cennych, licencjackie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

podróże, zwiedzanie, poznawanie nowych ludzi, kultur, obrzędów…
fotografia
taniec towarzyski (niegdyś członkostwo w Klubie „Kadryl – Gama”)

Organizacje

Stowarzyszenie na Rzecz Wszechstronnego Rozwoju Człowieka "Abire"

Inne

prawo jazdy kategorii B (od 1997 r.)

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Podróże
Podróże
Forum podróżników
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TURYSTYKA BIZNESOWA
TURYSTYKA BIZNESOWA
Miejsce w którym możemy porozmawiać na temat turystyki biznesowej jak również złożyć zamówienie przygotowania oferty na imprezę.