Umiejętności
Pozytywne nastawienie
Hardwork
Gościnność
Uprzejmość
wiarygodność
Organizacji podróży
Ogranizacja wycieczek
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager d/s Rozwoju
Hotel - Dworek Tryumf ***
Do moich obowiązków należało: szeroko pojmowane koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z przyszłością firmy, jej marki i produktu; współpraca z pozostałymi działami firmy, wpływanie bezpośrednio na sposób funkcjonowania tych działów oraz monitorowaniu ich działania. W celu zapewnienia rozwoju firmy prowadzenie badania rynku oraz analiza upodobań gości hotelowych.
Kierownik zmiany nocnej
London Marriott Twickenham ****
Regularne dyżury także jako Manager nocnej zmiany, nadzór nad zapewnieniem najwyższego poziomu obsługi klienta i usług oferowanych podczas nocnej zmiany. Zadania obejmują, ale nie są ograniczone do: zapewnienia światowej klasy obsługi wszystkim gościom; dbałość o przygotowanie do pracy pracowników oraz prawidłowości przebiegu ich pracy, pomoc w odpowiedziach oraz rozwiązywaniu wszystkich kwestii zgłaszanych przez gości, monitoring całego obiektu pod zachowania jakości i standardów firmy; pomoc działu finansowemu w rozliczeniu dziennego utargu z monitorowaniem nadwyżki/niedoborów gotówki oraz innych nieprawidłowości finansowych.
Recepcjonistka
Roti Chai w Londynie
Obowiązki: witanie, usadzanie i czuwanie nad systemem rezerwacji, zapewnienie płynnej komunikacji pomiędzy restauracją a kuchnią, wychodzenie ku potrzebom gości na każdym etapie pobytu w restauracji; obsługa telefoniczna, praca w systemie rezerwacyjnym, sporządzanie raportów według zapotrzebowania.
Manager Spółki
zarządzanie sprawami administracyjnymi spółki, prowadzenie spraw finansowych spółki, prowadzenie marketingu na rzecz spółki
Kierownik recepcji
Hotel 3 TRIO
kierowanie i koordynacja pracą recepcji, odpowiedzialność za prawidłowe i sprawne funkcjonowanie recepcji, szkolenie personelu, ustalanie grafiku dyżurów recepcjonistów, aktualizacje raportów dotyczących miesięcznego obłożenia i obrotów, zarządzanie rezerwacjami grupowymi i indywidualnymi, rozliczanie zamówionych usług z kontrahentami
Szkolenia i kursy
09.09.2010 r. - 24.09.2010 r. (70 godz.) Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców samodzielnie wykonujących zadania służby BHP
20.09.2010 r. – 21.09.2010 r. (16 godz.) Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy „Metodyka instruktażu BHP na stanowisku pracy”
listopad 2009 – czerwiec 2010 (165godz.) Szkolenie „Zarządzanie produktem i usługą turystyczną” w ramach projektu „Nowoczesny menadżer w turystyce”
listopad 2009 – czerwiec 2010 (75godz.) Szkolenie „Język angielski zawodowy” na poziomie średniozaawansowanym w ramach projektu „Nowoczesny menadżer w turystyce”
16.05.2009 r. – 31.05.2009 r. (36 godz.) Szkolenie „Negocjacje w biznesie” w ramach projektu „Potencjał – szkolenia doskonalące dla zatrudnionych w regionie” realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
14.06.2007 r. kurs z zakresu „Podstawowa pierwsza pomoc”
12.12.2006 r. – 29.05.2007 r. język angielski (poziom średnio zaawansowany)
06.10.2003 r. – 31.03.2004 r. przewodnik turystyczny terenowy na obszar
województwa podlaskiego
22.03.2004 r. (75 godz.) kurs w zakresie obsługi komputera
oraz organizacji i rozwoju agroturystyki
17.09.2002 r. – 29.11.2002 r. profesjonalna asystentka – sekretarka menedżera
(praktyka w Drukarni „Cezar”)
30.10.2002 r. – 15.11.2002 r. szkolenie „Komputeropisanie metodą dziesięciopalcową bezwzrokową”
19.11.2000 r. – 04.03.2001 r. pilotaż wycieczek
20.09.2010 r. – 21.09.2010 r. (16 godz.) Szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy „Metodyka instruktażu BHP na stanowisku pracy”
listopad 2009 – czerwiec 2010 (165godz.) Szkolenie „Zarządzanie produktem i usługą turystyczną” w ramach projektu „Nowoczesny menadżer w turystyce”
listopad 2009 – czerwiec 2010 (75godz.) Szkolenie „Język angielski zawodowy” na poziomie średniozaawansowanym w ramach projektu „Nowoczesny menadżer w turystyce”
16.05.2009 r. – 31.05.2009 r. (36 godz.) Szkolenie „Negocjacje w biznesie” w ramach projektu „Potencjał – szkolenia doskonalące dla zatrudnionych w regionie” realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
14.06.2007 r. kurs z zakresu „Podstawowa pierwsza pomoc”
12.12.2006 r. – 29.05.2007 r. język angielski (poziom średnio zaawansowany)
06.10.2003 r. – 31.03.2004 r. przewodnik turystyczny terenowy na obszar
województwa podlaskiego
22.03.2004 r. (75 godz.) kurs w zakresie obsługi komputera
oraz organizacji i rozwoju agroturystyki
17.09.2002 r. – 29.11.2002 r. profesjonalna asystentka – sekretarka menedżera
(praktyka w Drukarni „Cezar”)
30.10.2002 r. – 15.11.2002 r. szkolenie „Komputeropisanie metodą dziesięciopalcową bezwzrokową”
19.11.2000 r. – 04.03.2001 r. pilotaż wycieczek
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
podróże, zwiedzanie, poznawanie nowych ludzi, kultur, obrzędów…
fotografia
taniec towarzyski (niegdyś członkostwo w Klubie „Kadryl – Gama”)
fotografia
taniec towarzyski (niegdyś członkostwo w Klubie „Kadryl – Gama”)
Organizacje
Stowarzyszenie na Rzecz Wszechstronnego Rozwoju Człowieka "Abire"
Inne
prawo jazdy kategorii B (od 1997 r.)
Grupy
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TURYSTYKA BIZNESOWA
Miejsce w którym możemy porozmawiać na temat turystyki biznesowej jak również złożyć zamówienie przygotowania oferty na imprezę.