Umiejętności
Microsoft Excel
Symfonia Finanse i Księgowość
SPSS Statistics
Insert GT (Subiekt GT, Rachmistrz GT)
Programy księgowe
Konsolidacja sprawozdań finansowych
Super Księga Podatkowa SKP
Sugar CRM
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozrachunkow
- dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych
- dekretacja, księgowanie, rozliczanie not odsetkowych,
- monitorowanie nalezności, roszczeń spornych, oraz spraw sądowych
- tworzenie/ rozwiązywanie odpisów aktualizujących należności
- rozliczenia walutowe: rozliczanie zaliczek, sporządzanie kompesat, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzenia sald,
- sporządzanie sprawozdań do NBP i GUS,
- obsługa rachunków kredytowych: ,monitoringi bankowe, odsetki, zapezpieczenia na majątku spółki
- wskaźniki finansowe
- gwarancje bankowe: zlecanie I obsługa
- akredytywy bankowe
- rozliczenia WDT I WNT w walutach obcych: różnice kursowe z wyceny raachunków, lokat, kredytów itp. należności zobowiązań.
- ustalanie rozrachunków z zagranicznymi klientami, zaliczki kompensaty salda
- tworzenie zestawień na potrzeby SSF oraz JSF.
- rozliczanie delegacji I zaliczek pracowniczych zagranicznych w walutach
- dekretacja, księgowanie, rozliczanie not odsetkowych,
- monitorowanie nalezności, roszczeń spornych, oraz spraw sądowych
- tworzenie/ rozwiązywanie odpisów aktualizujących należności
- rozliczenia walutowe: rozliczanie zaliczek, sporządzanie kompesat, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzenia sald,
- sporządzanie sprawozdań do NBP i GUS,
- obsługa rachunków kredytowych: ,monitoringi bankowe, odsetki, zapezpieczenia na majątku spółki
- wskaźniki finansowe
- gwarancje bankowe: zlecanie I obsługa
- akredytywy bankowe
- rozliczenia WDT I WNT w walutach obcych: różnice kursowe z wyceny raachunków, lokat, kredytów itp. należności zobowiązań.
- ustalanie rozrachunków z zagranicznymi klientami, zaliczki kompensaty salda
- tworzenie zestawień na potrzeby SSF oraz JSF.
- rozliczanie delegacji I zaliczek pracowniczych zagranicznych w walutach
Kadrowa
1)prowadzenie spraw osobowych pracowników,
2)przyjmowanie CV/ofert pracy i organizowanie naborów na wolne stanowiska,
3)tworzenie i przechowywanie, archiwizowanie akt osobowych pracowników oraz
dokumentacji płacowej,
4)sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, świadectw pracy, wypowiedzeń umów,
itp.
5)sporządzanie dokumentacji służącej do ewidencjonowania czasu pracy, tj. obsługa rejestratora
czasu pracy „ mini RCP” dla 35 osobowej kadry,
6)przechowywanie i ewidencjonowanie : kart urlopowych, zwolnień lekarskich, delegacji,
innych usprawiedliwionych zwolnień pracowniczych,
7)sporządzanie miesięcznych i rocznych dokumentów czasu pracy pracowników,
8)sporządzanie sprawozdań i analiz kadrowych dla m.in. Zarządu spółki i GUS,
9)przygotowywanie pism na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej, Kierownictwa Spółki, klienta
zewn.,
10)nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych w planie budżetowym na
szkolenia pracowników, zaopatrzenie w odzież ochronną, roboczą i środki czystości, bhp,
11)gromadzenie ofert handlowych i realizowanie zgłoszeń na zaopatrzenie pracowników w
odzież ochronną, bhp, i środki czystości,
12)gromadzenie ofert szkoleniowych, tworzenie banku ofert,
13)sporządzenie i rozliczanie rocznego planu szkoleń z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych
pracowników poszczególnych działów ; analiza szkoleń,
14)realizowanie zgłoszeń na szkolenia, delegowanie, rozliczanie pracowników z uczestnictwa,
współpraca z firmami szkoleniowymi,
15) coroczne naliczanie wysokości zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i nadzór na
wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na ZFŚS,
16)nadzór nad prawidłowym przygotowaniem pracownika do pracy na proponowanym
stanowisku - wydawanie skierowań na badania okresowe ( wstępne, okresowe, kontrolne,
końcowe), przygotowanie instruktażu stanowiskowego, szkolenia bhp,
17)prowadzenie spraw wpływu szkodliwych czynników dla zdrowia na stanowiskach pracy –
współpraca z przedsiębiorstwami badań i ekspertyz środowiskowych,
18)realizowanie i przestrzeganie procedur zintegrowanego systemu zarządzania jakością,
środowiskiem i bhp,
19)obsługa sekretariatu Prezesa Zarządu,
20)wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników
21)organizowanie zgromadzeń współwłaścicieli ( zwyczajne i nadzwyczajne),
22)uczestnictwo w zgromadzeniach właścicieli w charakterze protokolanta – współpraca z
kancelarią adwokacką – radcami prawnymi,
23)nadzór i przechowywanie pełnej dokumentacji prawnej spółki – umowy, kontrakty, akty
notarialne, zaświadczenia
2)przyjmowanie CV/ofert pracy i organizowanie naborów na wolne stanowiska,
3)tworzenie i przechowywanie, archiwizowanie akt osobowych pracowników oraz
dokumentacji płacowej,
4)sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, świadectw pracy, wypowiedzeń umów,
itp.
5)sporządzanie dokumentacji służącej do ewidencjonowania czasu pracy, tj. obsługa rejestratora
czasu pracy „ mini RCP” dla 35 osobowej kadry,
6)przechowywanie i ewidencjonowanie : kart urlopowych, zwolnień lekarskich, delegacji,
innych usprawiedliwionych zwolnień pracowniczych,
7)sporządzanie miesięcznych i rocznych dokumentów czasu pracy pracowników,
8)sporządzanie sprawozdań i analiz kadrowych dla m.in. Zarządu spółki i GUS,
9)przygotowywanie pism na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej, Kierownictwa Spółki, klienta
zewn.,
10)nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych w planie budżetowym na
szkolenia pracowników, zaopatrzenie w odzież ochronną, roboczą i środki czystości, bhp,
11)gromadzenie ofert handlowych i realizowanie zgłoszeń na zaopatrzenie pracowników w
odzież ochronną, bhp, i środki czystości,
12)gromadzenie ofert szkoleniowych, tworzenie banku ofert,
13)sporządzenie i rozliczanie rocznego planu szkoleń z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych
pracowników poszczególnych działów ; analiza szkoleń,
14)realizowanie zgłoszeń na szkolenia, delegowanie, rozliczanie pracowników z uczestnictwa,
współpraca z firmami szkoleniowymi,
15) coroczne naliczanie wysokości zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i nadzór na
wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na ZFŚS,
16)nadzór nad prawidłowym przygotowaniem pracownika do pracy na proponowanym
stanowisku - wydawanie skierowań na badania okresowe ( wstępne, okresowe, kontrolne,
końcowe), przygotowanie instruktażu stanowiskowego, szkolenia bhp,
17)prowadzenie spraw wpływu szkodliwych czynników dla zdrowia na stanowiskach pracy –
współpraca z przedsiębiorstwami badań i ekspertyz środowiskowych,
18)realizowanie i przestrzeganie procedur zintegrowanego systemu zarządzania jakością,
środowiskiem i bhp,
19)obsługa sekretariatu Prezesa Zarządu,
20)wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników
21)organizowanie zgromadzeń współwłaścicieli ( zwyczajne i nadzwyczajne),
22)uczestnictwo w zgromadzeniach właścicieli w charakterze protokolanta – współpraca z
kancelarią adwokacką – radcami prawnymi,
23)nadzór i przechowywanie pełnej dokumentacji prawnej spółki – umowy, kontrakty, akty
notarialne, zaświadczenia
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
joga, dobra książka, wędrówki po górach