Joanna Rojewska

z-ca dyrektora departamentu Contact Center, AIg Bank Polska Sa

Umiejętności

Analiza bankowość Budżety usprawnianie procesów biznesowych Call Center Zarządzanie zmianą Coaching Centra kontaktowe CRM Zadowolenie klienta Szkolenia pracowników Finanse Human Resources Przywództwo Zarządzanie zarządzanie operacyjne usprawnianie procesów Program Management Project Management Planowanie projektów Zarządzanie portfelem projektów Zapewnienia Jakości Rekrutacja Zarządzanie ryzykiem Strategia Budowanie zepołu Przywództwo w zespole Telekomunikacja Szkolenie Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Call Centers Training & Development I speak English

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel
Akademia Obsługi Klienta
AIG Bank Polska SA
z-ca dyrektora departamentu Contact Center
AIG Credit SA
Head of Recruitment and Quality Assurance
AIG Credit SA
Team Leader
AIG Credit SA
Customer Service Specialist
Logo
Customer Service Specialist
Housing Cooperative

Edukacja

Logo
Business Psychology, magisterskie
University of Wroclaw
Logo
Banking, magisterskie
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Baza najlepszych coachów
Baza najlepszych coachów
Spis najlepszych coachów w Polsce.
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych. Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dobre szkolenia
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
EN 15838
EN 15838
grupa dyskusyjna na temat normy en 15838
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.