Umiejętności
Komunikatywność
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Zdolności organizacyjne – podejmowanie inicjatywy – operatywność – terminowość
Rozwój kompetencji,Szkolenia,Rekrutacje
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu Kontaktów z Klientami
- zarządzanie zespołem 10 Przedstawicieli Handlowych;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- kompleksowa obsługa klienta;
- planowanie i ustalanie celów sprzedażowych;
- realizacja celów budżetowych i sprzedażowych;
- rozwój sprzedaży poprzez efektywne zarządzanie grupą Klientów;
- zarządzanie zmianą i współtworzenie rozwiązań na poziomie lokalnym;
- odpowiedzialność za rozwój kompetencji w zespole;
- coaching oraz szkolenie Przedstawicieli Handlowych;
- budowa i rozwój sieci franczyzowej ODIDO;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- kompleksowa obsługa klienta;
- planowanie i ustalanie celów sprzedażowych;
- realizacja celów budżetowych i sprzedażowych;
- rozwój sprzedaży poprzez efektywne zarządzanie grupą Klientów;
- zarządzanie zmianą i współtworzenie rozwiązań na poziomie lokalnym;
- odpowiedzialność za rozwój kompetencji w zespole;
- coaching oraz szkolenie Przedstawicieli Handlowych;
- budowa i rozwój sieci franczyzowej ODIDO;
z-ca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
- nadzór nad zespołem 20 pracowników;
- planowanie, organizowanie pracy zespołu;
- kompleksowa obsługa po sprzedażowa;
- transport towaru do klienta;
- system reklamacji;
- podnoszenie obowiązujących standardów obsługi Klientów poprzez wdrażanie nowych rozwiązań oraz nadzór nad ich realizacją;
- organizacja lokalnych akcji promocyjnych;
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem rejestracji sprzedaży i rozliczenia utargu;
- minimalizacja strat i ubytków powstających w trakcie pracy Działu Kas i Obsługi Klienta;
- nadzór nad prawidłowym oznakowaniem informacyjnym i promocyjnym;
- planowanie, organizowanie pracy zespołu;
- kompleksowa obsługa po sprzedażowa;
- transport towaru do klienta;
- system reklamacji;
- podnoszenie obowiązujących standardów obsługi Klientów poprzez wdrażanie nowych rozwiązań oraz nadzór nad ich realizacją;
- organizacja lokalnych akcji promocyjnych;
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem rejestracji sprzedaży i rozliczenia utargu;
- minimalizacja strat i ubytków powstających w trakcie pracy Działu Kas i Obsługi Klienta;
- nadzór nad prawidłowym oznakowaniem informacyjnym i promocyjnym;
Specjalizacje
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń