Joanna Pietrzak-Łężak

Customer Service Manager, Project Manager, Coach
Zgierz, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Zarządzanie zmianą Coaching Prognozowanie Rozwój Zasobów Ludzkich Negocjacje zarządzanie operacyjne Zarządzanie produktem Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Coaching i motywacja

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Posbox SA
Członek Rady Nadzorczej
Logo
Specjalista ds. Handlu
Protekt Grzegorz Łaszkiewicz
 Odpowiedzialność za koordynację współpracy handlowej ze strategicznymi klientami firmy, np. Atlas, Skanska, Polska Grupa Energetyczna
 Samodzielne pozyskiwanie klientów, w tym doradztwo handlowo-techniczne przy realizacji dużych projektów handlowych (pozyskanie m.in.: PGE Dystrybucja, Atlas, Castorama, Energa Operator, Agrobud, Market BHP)
 Koordynacja pracy działów współpracujących z działem handlowym w celu zapewnienia efektywnej i jakościowej obsługi klienta (koordynacja wyrobu poszczególnych komponentów produktów pod kątem terminowości produkcji, dostaw oraz jakości)
 Bezpośrednie wsparcie Właściciela firmy w zakresie zarządzania procesem sprzedaży i obsługi klienta
 Rekrutacja oraz wdrażanie pracowników Działu Handlowego
 Realizacja analiz rynkowych pod kątem zmian w strategii sprzedaży
 Przygotowywanie ofert handlowych na potrzeby przetargowe
 Reprezentowanie firmy podczas targów branżowych
 Udział w tworzeniu oraz redagowaniu nowych katalogów
Logo
Project Manager
Controlling.pl Sp z o.o.
 Pozyskiwanie klientów z obszaru B2B do realizacji projektów z obszaru kontroli finansowej
 Prowadzenie oraz monitoring przebiegu projektów prowadzonych przez firmę lub projektów realizowanych bezpośrednio przez klientów
 Koordynowanie działań zespołu zaangażowanego w realizację projektów oraz poszukiwanie podwykonawców do realizacji projektów
 Sporządzanie sprawozdań oraz raportów z przebiegu oraz efektów projektów
 Prowadzenie dokumentacji oraz kontakt z PARP
Alu Rehab Poland Sp. z o.o.
Customer Service Manager
 Bezpośrednie kierowanie Działem Obsługi Klienta (ok. 10 pracowników) oraz koordynacja pracy zespołu Przedstawicieli Handlowych (ok. 10 pracowników)
 Kompleksowa realizacja polityki personalnej: wyznaczanie celów, ocena, szkolenia, rekrutacja oraz selekcja pracowników
 Odpowiedzialność w zakresie realizacji planów sprzedażowych oraz celów jakościowych związanych z obsługą klienta
 Zarządzanie sprzedażą oraz planowanie efektywnych kampanii marketingowych i promocyjnych skierowanych do potencjalnych i istniejących klientów firmy
 Bezpośrednia współpraca ze strategicznymi klientami firmy
 Kreowanie polityki cenowej firmy
 Prowadzenie szkoleń dla pracowników: produktowe oraz sprzedażowe
 Współpraca z dostawcami
 Udział w tworzeniu nowych produktów handlowych
 Nadzór nad umową i rozliczeniami z Narodowym Funduszem Zdrowia
Alu Rehab Poland Sp. z o.o.
Account Manager
 Zarządzanie pracownikami Biura Obsługi Klienta (ok. 10 pracowników)
 Koordynowanie działań Kierowników Regionalnych i Przedstawicieli Handlowych
 Prowadzenie projektów sprzedażowych (bezpośrednie pozyskiwanie, negocjacje oraz monitoring obsługi klientów: lekarze specjaliści oraz placówki medyczne)
 Prowadzenie konferencji handlowych oraz szkoleń dla współpracujących firm – szkolenia dla lekarzy oraz personelu medycznego
 Organizacja oraz uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych (Dusseldorf)
 Przygotowywanie raportów sprzedażowych
Alu Rehab Poland Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora Handlowego
 Pozyskiwanie i obsługa klientów (placówki medyczne)
 Organizacja akcji sprzedażowych i promocyjnych
 Prowadzenie konferencji handlowych oraz szkoleń dla firm współpracujących
 Koordynowanie obiegu dokumentacji firmy
 Organizacja udziału w targach i ekspozycjach firmowych
Alu Rehab Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
 Pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych
 Doradztwo w zakresie doboru asortymentu
 Organizacja i udział w akcjach sprzedażowych
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Allmed S.C. Zgierz
 Kompleksowa obsługa klientów
 Organizacja biura
 Prowadzenie kompleksowych rozliczeń

Szkolenia i kursy

2013 - Extended DISC® Szkolenie Certyfikacyjne dla menedżerów i specjalistów HR
organizowane przez Extended DISC Polska sp. z o.o.
2012 - „Akademia Business English z certyfikatem MBE” ILS/Hutchinson Institute
2011 - Szkolenia „Kalibracja – czytaj ludzi jak otwartą książkę” organizowany przez Pro Active Clubs.
2011 - Szkolenie ”Copywriting – naucz się skutecznie pisać neuroteksty” organizowany przez Pro Active Clubs.
2010 - Szkolenie „Odkryj moc twórczą działania” organizowany przez Pro Active Clubs.
2010 - Szkolenie Personelu Medycznego Aktywnej Rehabilitacji organizowany przez Fundacje Aktywnej Rehabilitacji.
2009 - Szkolenie z zakresu „Wpływu kompetencji komunikacyjnych na proces sprzedaży”.
2009 - Szkolenie z zakresu Etyki w Biznesie organizowany przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Wyrobów Medycznych Polmed.
2005 - Kurs z zakresu towaroznawstwa materiałów medycznych (wymagany przez Narodowy Fundusz Zdrowie)

Edukacja

Logo
Coaching i Mentoring., studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Psychologia Zarządzania Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

bieganie, podróże, żeglarstwo, psychologia, taniec

Inne

Prawo Jazdy: kategoria B
Obsługa komputera: obsługa pakietu MS Office; Power Point, Adobe Acrobat Reader, CRM, Symfonia, Simple.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agora SA
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
Łódzki Klub Coacha
Łódzki Klub Coacha
Łódzki Klub Coacha
Podróże360
Podróże360
Podróże 360 stopni, czyli tu i tam, i dookoła świata - forum dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć w jednym miejscu.
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
zapraszam wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz zainteresowanych tematyką HR
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.