Joanna Pieśluk

PR Specialist in CSR / Event Manager / Lekturer at the UJ
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Event Management Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa relacje z mediami Social Media Strategic Communications CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu CSR strategies

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniwersytet Jagielloński
Wykładowca
Kurs: PR w praktyce
Logo
Specjalistka ds. komunikacji
Stowarzyszenie SIEMACHA
Święto Cykliczne Kraków
Rzeczniczka Prasowa, PR&Marketing Manager
Logo
Specjalistka ds. PR, Koordynatorka projektów
Kraków Miastem Rowerów
Krakowski Dialog Cykliczny
Fundacja Partnerstwo dla Środowiska
Specjalistka ds. PR
Projekt: Produkt Lokalny Małopolska
Fundacja im. Stefana Batorego
Asystentka Programu Masz Głos, Masz Wybór; Specjalistka ds. PR
Fundacja im. Stefana Batorego
Współpracowniczka Programu Masz Głos, Masz Wybór
Logo
Staż w Fundacji im. Stefana Batorego
Laureatka XV edycji konkursu „Grasz o staż” organizowanego przez PricewaterhouseCoopers (PWC) i "GW"
Działania PR w ramach kampanii społecznych
Logo
Erasmus staż zagraniczny - dziennikarka
The Polish Daily
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Staż - Redaktorka serwisu Wiadomości

Szkolenia i kursy

1. Międzynarodowa obserwacja wyborów zgodnie z wytycznymi OBWE (Koalicja Freelancerów, Collegium Civitas w Warszawie),

2. Dotacje na zadania dotyczące tożsamości kulturowej mniejszości narodowych (Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji),

3. w ramach projektu WŁASNOŚĆ=JASNOŚĆ, szkolenie dotyczące tematyki własności prywatnej i prywatyzacji oraz pracy w grupie i prowadzeniu zajęć, (Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, PSPA KLANZA, Ministerstwo Skarbu Państwa),

4. Emisja głosu ( Studium Pedagogiczne UJ w Krakowie),

5. Adobe Audition w pracy dziennikarza (Fundacja Krakowskiego Radia Akademickiego),

6. Narzędzia edycji treści, Źródła informacji, Prawo prasowe i autorskie, Informacje sportowe, Fotoedycja i fotografia, Autopromocja w sieci (Onet.pl) ,

7. Generator wniosków aplikacyjnych PO KL (wersja 5.3)- warsztat praktyczny (Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Krakowie),

8. Podstawy komunikacji zewnętrznej i kreowania wizerunku organizacji pozarządowej (Cracovian International Consultants, Fundacja Fundusz Partnerstwa);

9. Magia Sukcesu, czyli jak skutecznie osiągać swoje cele. Trening technik Programowania Neurolingwistycznego (MasterSkills, w PricewaterhouseCoopers).

10. Komponent szkoleniowy 2010 - edukacja rozwojowa (Fundacja Edukacja dla Demokracji, w ramach Polskiej Pomocy MSZ).

11. Global Education: The Human Rights Dimension, (Centrum Północ-Południe przy Radzie Europy).

12. Przedsiębiorczość akademicka i informatyka biznesowa (Internetowe Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej).

13. Infoactivism and social media (CEE TRUST).

Edukacja

Logo
CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Nowy PR, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Politologia, specjalizacja: dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Inne

Pracownik Roku 2016 (Wyróżnienie) Stowarzyszenia SIEMACHA
Laureatka XV edycji konkursu Grasz o Staż.

- użytkowanie komputera:
>Windows 9x/ME, 2000/XP, NT, MacOS,Linux, - poziom użytkownika,
>Microsoft Office 2007, CMS, Windows Movie Maker, Adobe Photoshop CS3, Adobe Illustrator, Corel Draw, Adobe Audition, Claris McIntosh,
>umiejętność tworzenia stron WWW: HTML i CSS(podstawowa),

- udział w projekcie badawczym - Caucasus conflict in journalism: the political analysis in news(papers) in Finland, Estonia, Germany, Poland and Sweden

- obserwatorka wyborów prezydenckich 2010 na Ukrainie (Kijów) wg. wytycznych OBWE,

- udział w międzynarodowych wymianach w ramach Programu "Młodzież w działaniu" - Francja, Słowenia.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Alumni
Alumni
Grupa zrzeszająca Laureatów wszystkich edycji konkursu "Grasz o staż"
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Fundacja
Fundacja
Wymiana doświadczeń i dyskusje o Organizacjach Pozarządowych, którym poświęcamy serce i czas.
Grupa robocza ds. promocji CSR
Grupa robocza ds. promocji CSR
Celem grupy jest wypracowanie rekomendacji dla Rządu i Partnerów Społecznych w sprawie spójnego systemu promocji CSR w Polsce.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
III sektor
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kraków PR
Kraków PR
Inicjatywa Kraków PR - więcej na www.krakowpr.pl