Joanna Piasecka

specjalista ds marketingu i sprzedaży

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Prószyński Media Sp. z o.o.
specjalista ds reklamy
Sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopismach popularnonaukowych: "Wiedza i Życie", "Świat Nauki" - polska edycja "Scientific American", "Inne Oblicza Historii".

Sprzedaż powierzchni reklamowej na stronach www Wiedzy i Życia, Świata Nauki.
Kontakt z Klientami z sektora B2B, B2C, agencjami i domami mediowymi.
Przygotowanie oferty reklamowej w tym niestandardowych rozwiązań dla Klientów.
Logo
specjalista ds marketingu i pr
Leśny Park Kultury i Wypoczynku "Myślęcinek" sp. z o.o. w Bydgoszczy
Planowanie i koordynacja sprzedaży usług. Negocjowanie umów ze strategicznymi i prestiżowymi odbiorcami. Wdrożenie i realizacja planu sprzedaży i promocji.
Organizacja imprez zleconych dla firm. Organizacja koncertów plenerowych, eventów, festynów.
Prowadzenie strony internetowej Firmy.
Współpraca z mediami lokalnymi: prasa, radio.
Orange Polska S.A.
doradca klienta na Błękitnej Linii, sprzedaż usług

Szkolenia i kursy

10-11.07.2007 Szkolenie z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży
20-21.03.2007 Szkolenie z zakresu Public Relations: Wizerunek przedsiębiorstwa jako element zarządzania strategicznego

Edukacja

Logo
zarządzanie sprzedażą w praktyce, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
geografia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
kształtowanie krajobrazu, inżynierskie
Wyższa Szkoła Środowiska w Bydgoszczy

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Fotografia, film

Inne

Obsługa programów MS Office (Word, Excel – biegle), Adobe Photoshop, Program do obsługi stron internetowych Joomla

Prawo jazdy Kat. B

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
Dr. House
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Studenci/absolwenci Uniwersytetu Łódzkiego
Studenci/absolwenci Uniwersytetu Łódzkiego
Forum zrzeszające studentów i absolwentów wszystkich wydziałów i kierunków Uniwersytetu Łódzkiego:)