Doświadczenie zawodowe
ekspednientka
obsługa klienta , kontrolowanie stanów magazynowych asortymentu znajdującego się w sklepie
Szkolenia i kursy
01.2007 uczestnik szkolenia „ Wyzwania menadżera salonu optycznego”
Nazwa instytucji szkoleniowej 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń- J. Małkowskiego, D. Kołodziejczyk
11.2006 uczestnik szkolenia „ Trudne sytuacje w obsłudze klienta”
Nazwa instytucji szkoleniowej Hoffman Consulting
02.2006 uczestnik szkolenia „ Inteligencja emocjonalna- EQ”
Nazwa instytucji szkoleniowej prowadzący Marcin Krokowski- Ekspert w Zarządzaniu Personelem- FPL
12.2004- 09.2005 uczestnik „Akademii Rozwoju” – warsztatów szkoleniowych dla menadżerów
Nazwa instytucji szkoleniowej „ Sokrates- Akademia Treningu i Rozwoju”
05.2004 uczestnik szkolenia menadżerskiego „ Doskonalenie umiejętności kierowniczych”
Nazwa instytucji szkoleniowej Instytut Rozwoju Biznesu- Włodzimierz Buśkiewicz
Nazwa instytucji szkoleniowej 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń- J. Małkowskiego, D. Kołodziejczyk
11.2006 uczestnik szkolenia „ Trudne sytuacje w obsłudze klienta”
Nazwa instytucji szkoleniowej Hoffman Consulting
02.2006 uczestnik szkolenia „ Inteligencja emocjonalna- EQ”
Nazwa instytucji szkoleniowej prowadzący Marcin Krokowski- Ekspert w Zarządzaniu Personelem- FPL
12.2004- 09.2005 uczestnik „Akademii Rozwoju” – warsztatów szkoleniowych dla menadżerów
Nazwa instytucji szkoleniowej „ Sokrates- Akademia Treningu i Rozwoju”
05.2004 uczestnik szkolenia menadżerskiego „ Doskonalenie umiejętności kierowniczych”
Nazwa instytucji szkoleniowej Instytut Rozwoju Biznesu- Włodzimierz Buśkiewicz
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.