Joanna Orzol

Dyrektor Salonu Optycznego, Vision Express SP Sp. z o.o.

Doświadczenie zawodowe

Vision Express SP Sp. z o.o.
Dyrektor Salonu Optycznego
Vision Express SP Sp. z o.o.
kierownik salonu optycznego
Zarządzanie podległym personelem,
zarządzanie biurem w salonie,
kontrolowanie, analizowanie poziomu sprzedaży,
monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
obsługa klienta
wykonywanie okularów,
przeprowadzanie szkoleń wewnetrznych.
Calzedonia Master Polska Ltd.
ekspednientka
obsługa klienta , kontrolowanie stanów magazynowych asortymentu znajdującego się w sklepie

Szkolenia i kursy

01.2007 uczestnik szkolenia „ Wyzwania menadżera salonu optycznego”
Nazwa instytucji szkoleniowej 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń- J. Małkowskiego, D. Kołodziejczyk

11.2006 uczestnik szkolenia „ Trudne sytuacje w obsłudze klienta”
Nazwa instytucji szkoleniowej Hoffman Consulting

02.2006 uczestnik szkolenia „ Inteligencja emocjonalna- EQ”
Nazwa instytucji szkoleniowej prowadzący Marcin Krokowski- Ekspert w Zarządzaniu Personelem- FPL

12.2004- 09.2005 uczestnik „Akademii Rozwoju” – warsztatów szkoleniowych dla menadżerów
Nazwa instytucji szkoleniowej „ Sokrates- Akademia Treningu i Rozwoju”

05.2004 uczestnik szkolenia menadżerskiego „ Doskonalenie umiejętności kierowniczych”
Nazwa instytucji szkoleniowej Instytut Rozwoju Biznesu- Włodzimierz Buśkiewicz

Edukacja

Logo
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI, licencjackie
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.