Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Likwidacji Szkód
- weryfikacja poprawności i kompletności złożonych dokumentów
- analiza akt świadczeniowych;
- pozyskiwanie niezbędnych opinii wewnętrznych;
- korespondencja z instytucjami zewnętrznymi;
- podejmowanie decyzji dotyczącej wypłaty bądź odmowy świadczenia;
- likwidacja świadczeń z zakresu dodatkowych medycznych ubezpieczeń na życie;
- opiniowanie świadczeń życiowych pod względem medycznym.
- analiza akt świadczeniowych;
- pozyskiwanie niezbędnych opinii wewnętrznych;
- korespondencja z instytucjami zewnętrznymi;
- podejmowanie decyzji dotyczącej wypłaty bądź odmowy świadczenia;
- likwidacja świadczeń z zakresu dodatkowych medycznych ubezpieczeń na życie;
- opiniowanie świadczeń życiowych pod względem medycznym.
Specjalista w Zespole Nadzoru nad Raportowaniem i Opiniowaniem Medycznym
- opiniowanie pod względem medycznym szkód osobowych, majątkowych, zdrowotnych;
- udział w procesie likwidacji szkód;
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących ubezpieczeń medycznych;
- współpraca z placówkami medycznymi w zakresie wykonywania badań na potrzeby oceny ryzyka ubezpieczeniowego;
- udział w procesie likwidacji szkód;
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących ubezpieczeń medycznych;
- współpraca z placówkami medycznymi w zakresie wykonywania badań na potrzeby oceny ryzyka ubezpieczeniowego;
konsultant ds. ubezpieczeń zdrowotnych
: - weryfikacja telefoniczna uprawnień ubezpieczonych do korzystania z usług medycznych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego Signal Iduna (obsługa programu Mednext),
- umawianie ubezpieczonym terminów konsultacji lekarskich, badań, zabiegów,
- przyjmowanie zgłoszeń autoryzacji usługi szpitalnej,
- prowadzenie rozmów produktowych: informowanie ubezpieczonych oraz osób zainteresowanych kupnem ubezpieczenia o warunkach przystąpienia, usługach wchodzących w jego skład
- wyliczanie orientacyjnej składki na ubezpieczenie,
- przyjmowanie reklamacji oraz czynny udział w ich rozwiązywaniu,
- asysta w rozwiązywaniu spraw klienckich natury administracyjno- organizacyjnej,
- obieg dokumentów.
- umawianie ubezpieczonym terminów konsultacji lekarskich, badań, zabiegów,
- przyjmowanie zgłoszeń autoryzacji usługi szpitalnej,
- prowadzenie rozmów produktowych: informowanie ubezpieczonych oraz osób zainteresowanych kupnem ubezpieczenia o warunkach przystąpienia, usługach wchodzących w jego skład
- wyliczanie orientacyjnej składki na ubezpieczenie,
- przyjmowanie reklamacji oraz czynny udział w ich rozwiązywaniu,
- asysta w rozwiązywaniu spraw klienckich natury administracyjno- organizacyjnej,
- obieg dokumentów.
Szkolenia i kursy
- kurs Medycyny Ubezpieczeniowej,
- Szkolenie z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta,
- Szkolenie z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta,
Edukacja
Zainteresowania
- podróże
- taniec
- kulinaria
- taniec
- kulinaria
Organizacje
- organizacja konferencji Warszawskie Dni Nauki o Zdrowiu maj 2009
Grupy
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną.
OPIEKA ZDROWOTNA
ZARZĄDZANIE
MARKETING
KLINIKI
SZPITALE
PRZYCHODNIE
UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Ubezpieczenia na życie
Grupa wszystkich, którzy działają w sektorach ubezpieczeń na zycie. Wymiana informcji, ciekawych uwag i przeżyć..
Zapraszam również a nawet przedewszystkim osoby myślące o swojej przyszłości..
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie