Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager URIAGE
Do moich obowiązków należą wszyskie działania związane z wprowadzeniem marki Uriage na rynek polski.
Moimi zadaniami jest:
- ustalanie komunikacji medyczno-farmaceutycznej;
- koordynowanie kampanii reklamowych i akcji promocjnych marki Uriage(lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki);
- koordynacja działań na wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów;
- odpowiedzialność za poziom merytoryczny ekipy Przedstawicieli Medyczno-Farmaceutycznych;
- wizualizacja pomysłów (materiały promocyjne, informacje prasowe, targi, konkursy);
- planowanie i kontrola budżetu URIAGE.
Do moich zadań należy rónież monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży dermokosmetycznej, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
Moimi zadaniami jest:
- ustalanie komunikacji medyczno-farmaceutycznej;
- koordynowanie kampanii reklamowych i akcji promocjnych marki Uriage(lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki);
- koordynacja działań na wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów;
- odpowiedzialność za poziom merytoryczny ekipy Przedstawicieli Medyczno-Farmaceutycznych;
- wizualizacja pomysłów (materiały promocyjne, informacje prasowe, targi, konkursy);
- planowanie i kontrola budżetu URIAGE.
Do moich zadań należy rónież monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży dermokosmetycznej, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
Vichy Medical Relation Manager
Do moich obowiązków należało:
- współpraca z Kierownikami ds. Produktu;
- współpraca ze środowiskiem medycznym (dermatolodzy);
- konsultowanie materiałów marketingowych;
- przygotowywanie materiałów medycznych;
- organizacja kongresów dermatologicznych;
- prezentacje produktowe dla dermatologów;
- wsparcie merytoryczne dla Przedstawicieli Medyczno-Farmaceutycznych;
- planowanie i kontrola budżetu
Vichy i Inneov.
- współpraca z Kierownikami ds. Produktu;
- współpraca ze środowiskiem medycznym (dermatolodzy);
- konsultowanie materiałów marketingowych;
- przygotowywanie materiałów medycznych;
- organizacja kongresów dermatologicznych;
- prezentacje produktowe dla dermatologów;
- wsparcie merytoryczne dla Przedstawicieli Medyczno-Farmaceutycznych;
- planowanie i kontrola budżetu
Vichy i Inneov.
Specjalista ds. Outsourcingu
Do moich obowiązków należało realizowanie projektów związanych z rozszerzaniem portfela produktowego w zakresie leków (OTC i Rx) oraz bieżącym zapewnieniem surowców i produktów dla firmy poprzez:
• kontakty z zagranicznymi partnerami firmy w celu pozyskania dokumentacji i informacji niezbędnych do procesu rejestracji, planowania logistycznego oraz aspektów jakościowych ;
• bieżące realizowanie projektów związanych z poszukiwaniem nowych i alternatywnych wytwórców kontraktowych w zakresie leków;
• opiniowanie i negocjowanie przedstawionych propozycji kosztowych, współuczestniczenie w procesie negocjowania umów na produkcję kontraktową produktów leczniczych;
• koordynowanie procesów wytwarzania produktów między wytwórcami kontraktowymi a firmą.
Do moich obowiązków należą również badania patentowe (Horizon Global) i wykazanie konsekwencji wynikających z ochrony patentowej.
Dzięki ciągłym kontaktom z wytwórcami zagranicznymi miałam stały dostęp do wszelkich nowości z rynku farmaceutycznego. Pozyskane wiadomości prezentowałam przed Zarządem co dało nam możliwość rozszerzenia portfela produktowego o nowe leki na rynku.
Odpowiadałam ze przeprowadzanie transferów technologii do nowych miejsc wytwarzania. Koordynowałam cały proces począwszy od znalezienia nowego wytwórcy, prowadzenia rozmów biznesowych, kolejno poprzez przekazywanie i nadzór w zakresie przekazywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia całego procesu (technologia, rejestracja).
• kontakty z zagranicznymi partnerami firmy w celu pozyskania dokumentacji i informacji niezbędnych do procesu rejestracji, planowania logistycznego oraz aspektów jakościowych ;
• bieżące realizowanie projektów związanych z poszukiwaniem nowych i alternatywnych wytwórców kontraktowych w zakresie leków;
• opiniowanie i negocjowanie przedstawionych propozycji kosztowych, współuczestniczenie w procesie negocjowania umów na produkcję kontraktową produktów leczniczych;
• koordynowanie procesów wytwarzania produktów między wytwórcami kontraktowymi a firmą.
Do moich obowiązków należą również badania patentowe (Horizon Global) i wykazanie konsekwencji wynikających z ochrony patentowej.
Dzięki ciągłym kontaktom z wytwórcami zagranicznymi miałam stały dostęp do wszelkich nowości z rynku farmaceutycznego. Pozyskane wiadomości prezentowałam przed Zarządem co dało nam możliwość rozszerzenia portfela produktowego o nowe leki na rynku.
Odpowiadałam ze przeprowadzanie transferów technologii do nowych miejsc wytwarzania. Koordynowałam cały proces począwszy od znalezienia nowego wytwórcy, prowadzenia rozmów biznesowych, kolejno poprzez przekazywanie i nadzór w zakresie przekazywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia całego procesu (technologia, rejestracja).
Specjalista ds. Badań i Rozwoju
Pracowałam na stanowisku Specjalisty ds. Badań i Rozwoju. Do moich obowiązków należało wykonywanie prac badawczych w zakresie syntezy i analityki związków aktywnych i półproduktów oraz wykonywanie dokumentacji (DMF) dla syntezowanych substancji aktywnych. Ponadto współpracowałam z działem analitycznym w zakresie opracowywania metod analitycznych oraz z działem półtechniki przy wdrażaniu opracowanych metod syntezy. Przeszukiwałam bazy patentowe różnych substancji aktywnych w celu stworzenia ich pełnych dokumentacji (dotyczy projektu generycznego). Brałam udział w badaniach biodostępności stworzonych przeze mnie związków.
Chemik
Pracowałam na stanowisku Chemika nad syntezą dotyczącą mannozowych koniugatów nukleozydów.
Szkolenia i kursy
J.angielski - Ukończyłam roczny kurs języka angielskiego na poziomie intermediate w English First w Łodzi.
Biodostępność - Zakład Farmakologii Instytutu Leków w Warszawie (wiedza na temat dawki leku, która przechodzi do krążenia ogólnego po jego pozanaczyniowym podaniu).
Transfer technologii - Adamed, Szkolenie dotyczące umiejętności przenoszenia syntezy ze skali laboratoryjnej na skalę przemysłową.
MS Project dla menedżerów - Almado Sp. z o.o, ul. Angorska 4, 03-913 Warszawa (program umożliwiający zarządzanie projektem, czyli jego zaplanowanie, skuteczne monitorowanie i sterowanie w czasie jego realizacji tak aby możliwe było osiągnięcie założonych celów w zaplanowanym czasie i wykorzystując przydzielony budżet).
Strategia Skutecznej Prezentacji - Achieveglobal, Warszawa, (Szkolenie zawierało: typy i cele prezentacji, przygotowanie prezentacji, znaczenie celu prezentacji, strukturę prezentacji handlowej, prezentację ogólnych i wybranych korzyści, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami słuchaczy, zastosowanie poznanych umiejętności w praktyce - samodzielne przygotowanie i przedstawienie prezentacji).
Wstęp do Monitorowania Badań Klinicznych (moduł/1) - CRDE Sp. j., ul. Modlińska 310/312, 03-152 Warszawa, (Zakres szkolenia: opis zasad i odpowiedzialności Monitora Badań Klinicznych, jego funkcje w badaniu,; wiedza w dziedzinie prowadzenia badań, regulacje i wytyczne dotyczące badań w EU i USA; terminologia używana w zakresie badań klinicznych; zasady ICH GCP; zasady i odpowiedzialność osób biorących udział w badaniu klinicznym; praktyczne zastosowanie wiedzy – ćwiczenia w zakresie przeglądu CRFów, wizyty inicjującej i wizyty zamykającej badanie).
Biodostępność - Zakład Farmakologii Instytutu Leków w Warszawie (wiedza na temat dawki leku, która przechodzi do krążenia ogólnego po jego pozanaczyniowym podaniu).
Transfer technologii - Adamed, Szkolenie dotyczące umiejętności przenoszenia syntezy ze skali laboratoryjnej na skalę przemysłową.
MS Project dla menedżerów - Almado Sp. z o.o, ul. Angorska 4, 03-913 Warszawa (program umożliwiający zarządzanie projektem, czyli jego zaplanowanie, skuteczne monitorowanie i sterowanie w czasie jego realizacji tak aby możliwe było osiągnięcie założonych celów w zaplanowanym czasie i wykorzystując przydzielony budżet).
Strategia Skutecznej Prezentacji - Achieveglobal, Warszawa, (Szkolenie zawierało: typy i cele prezentacji, przygotowanie prezentacji, znaczenie celu prezentacji, strukturę prezentacji handlowej, prezentację ogólnych i wybranych korzyści, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami słuchaczy, zastosowanie poznanych umiejętności w praktyce - samodzielne przygotowanie i przedstawienie prezentacji).
Wstęp do Monitorowania Badań Klinicznych (moduł/1) - CRDE Sp. j., ul. Modlińska 310/312, 03-152 Warszawa, (Zakres szkolenia: opis zasad i odpowiedzialności Monitora Badań Klinicznych, jego funkcje w badaniu,; wiedza w dziedzinie prowadzenia badań, regulacje i wytyczne dotyczące badań w EU i USA; terminologia używana w zakresie badań klinicznych; zasady ICH GCP; zasady i odpowiedzialność osób biorących udział w badaniu klinicznym; praktyczne zastosowanie wiedzy – ćwiczenia w zakresie przeglądu CRFów, wizyty inicjującej i wizyty zamykającej badanie).
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Chemia, książka, film, muzyka, sport.
Grupy
Business Social Dynamics
Sukces na rynku pracy jest osiągany przez nielicznych, osiągają go ci którzy potrafią się dobrze sprzedać, a niekoniecznie osoby lepsze od nas, bądź lepiej wykształcone, lub posiadające specjalne pred
Elan
ELAN jest światowym specjalistą w dziedzinie rekrutacji do sektorów IT&T
Nasz profesjonalizm i doświadczenie na rynku IT&T sprawiły, że współpracujemy z około 6000 pracowników kontraktowych, a takż
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie to grupa adresowana do wspaniałych Warszawianek, zarówno tych miejscowych, jak i przyjezdnych, które mają pasje, biznesy oraz są spragnione rozwoju i kontaktu z innymi równie
Socialkuchnia 3.0
socialkuchnia 3.0 to nowy pomysł, ale oparty na dużym doświadczeniu. Zorganizujemy specjalnie dla Twojej firmy niezapomniane wydarzenie związane z enogastronomią - najlepsze jedzenie i wino, czyli ucz
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją
TURYSTYKA BIZNESOWA
Miejsce w którym możemy porozmawiać na temat turystyki biznesowej jak również złożyć zamówienie przygotowania oferty na imprezę.
Wycieczki LAST MINUTE NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Oferty LAST MINUTE.All Inclusive.Rejsy,Wyc. Objazdowy,Wszystki kontynenty.