Umiejętności
Analiza biznesowa
Zarządzanie
Project Management
XML
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy Regionu
- utrzymywanie kontaktów pośrednich i bezpośrednich oraz rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami (finalnymi odbiorcami, biurami projektowymi, wykonawcami) na terenie Polski południowo-zachodniej - utrzymanie współpracy z 99% klientów oraz bieżący monitoring zapytań i przetargów publicznych,
- wyszukiwanie, pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktów z każdym potencjalnym klientem na podległym terenie – znajomość z 90% finalnych i pośrednich klientów w branży,
- realizacja założonego planu sprzedaży – na poziomie 100%
- wizyty handlowe – co najmniej 10 na tydzień,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji dla klientów – realizacja założeń planu marketingowego,
- przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych,
- koordynowanie windykacji należności- utrzymanie max terminu przeterminowania płatności na poziomie 10 dni
- wyszukiwanie, pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktów z każdym potencjalnym klientem na podległym terenie – znajomość z 90% finalnych i pośrednich klientów w branży,
- realizacja założonego planu sprzedaży – na poziomie 100%
- wizyty handlowe – co najmniej 10 na tydzień,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji dla klientów – realizacja założeń planu marketingowego,
- przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych,
- koordynowanie windykacji należności- utrzymanie max terminu przeterminowania płatności na poziomie 10 dni
Kierownik Działu Rozwoju
- kontrola i organizacja pracy podległego personelu
- szkolenie i wdrażanie podległego personelu
- zarządzanie sprzedażą, niemal 5000 gamą produktów, poprzez prowadzenie analiz sprzedaży, przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywanie planów sprzedażowych – kontraktacja min. 90% zasobów,
- kreowanie i wprowadzanie nowych produktów na rynek – realizacja strategii sprzedażowych na poziomie 90%
- utrzymywanie kontaktów bezpośrednich i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami- utrzymanie współpracy z 99% klientów kluczowych,
- prowadzenie rozmów negocjacyjnych i podpisywanie umów (całorocznych oraz sezonowych) – rozwój sprzedaży na poziomie 15% wzrostu
- przygotowywanie ofert i layout-ów – prowadzenie marketingu sprzedażowego
- gospodarka zasobami poprzez, koordynację pracy działu kontraktacji, sprzedaży, logistyki oraz zakupów – zarządzanie zapasami, dostawami oraz zwrotami aby utrzymać płynność logistyczną
- szkolenie i wdrażanie podległego personelu
- zarządzanie sprzedażą, niemal 5000 gamą produktów, poprzez prowadzenie analiz sprzedaży, przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywanie planów sprzedażowych – kontraktacja min. 90% zasobów,
- kreowanie i wprowadzanie nowych produktów na rynek – realizacja strategii sprzedażowych na poziomie 90%
- utrzymywanie kontaktów bezpośrednich i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami- utrzymanie współpracy z 99% klientów kluczowych,
- prowadzenie rozmów negocjacyjnych i podpisywanie umów (całorocznych oraz sezonowych) – rozwój sprzedaży na poziomie 15% wzrostu
- przygotowywanie ofert i layout-ów – prowadzenie marketingu sprzedażowego
- gospodarka zasobami poprzez, koordynację pracy działu kontraktacji, sprzedaży, logistyki oraz zakupów – zarządzanie zapasami, dostawami oraz zwrotami aby utrzymać płynność logistyczną
Manager ds klientów kluczowych - Dział Kontraktacji
ARPEX Sp. z o.o. Gliwice
Kontraktacja, negocjacje oraz zarządzanie sprzedażą całoroczną oraz sezonową dla hipermaketów w całej Polsce np. Real, Makro, Kaufland, Carrefour, Alma Market, Intermarche itp.
- zarządzanie sprzedażą, niemal 5000 gamą produktów, poprzez prowadzenie analiz sprzedaży, przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywanie planów sprzedażowych – kontraktacja min. 90% zasobów,
- utrzymywanie kontaktów bezpośrednich i rozwój współpracy z dotychczasowymi kluczowymi klientami- utrzymanie współpracy z 99% klientów kluczowych,
- prowadzenie rozmów negocjacyjnych (całorocznych oraz sezonowych) – rozwój sprzedaży na poziomie 15% wzrostu
- przygotowywanie ofert i layout-ów – prowadzenie marketingu sprzedażowego
- zarządzanie sprzedażą, niemal 5000 gamą produktów, poprzez prowadzenie analiz sprzedaży, przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywanie planów sprzedażowych – kontraktacja min. 90% zasobów,
- utrzymywanie kontaktów bezpośrednich i rozwój współpracy z dotychczasowymi kluczowymi klientami- utrzymanie współpracy z 99% klientów kluczowych,
- prowadzenie rozmów negocjacyjnych (całorocznych oraz sezonowych) – rozwój sprzedaży na poziomie 15% wzrostu
- przygotowywanie ofert i layout-ów – prowadzenie marketingu sprzedażowego
Menedżer ds eksportowych klientów kluczowych/Key Account Manager
- zarządzanie sprzedażą szerokiej gamy chemikaliów min.: rozpuszczalników wysokiej czystości (do HPLC), odczynników laboratoryjnych, surowców dla przemysłu (w tym dla branży farmaceutycznej) etc.
- utrzymywanie kontaktów i rozwój współpracy z dotychczasowymi kluczowymi klientami- utrzymanie współpracy z 99% klientów kluczowych,
- opracowywanie i realizowanie strategii sprzedaży dla klientów kluczowych oraz na rynku czeskim i węgierskim, tworzenie corocznych planów taktycznych i budżetów sprzedaży- rok rocznie wzrost sprzedaży o ok. 20%,
- comiesięczne budowanie prognoz sprzedaży i monitorowanie ich realizacji - wykonanie powyżej 100%,
- pozyskiwanie nowych klientów- co rok ok. 5 klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych- wzrost marży o ok. 5%,
- koordynowanie windykacji należności- obniżenie zaległych należności o 10%,
- nadzorowanie projektu sprzedaży B2B – wdrożenie sprzedaży w kanale bezpośrednim
- koordynowanie projektu dystrybutorzy – podpisanie umów handlowych oraz pozyskanie nowych dystrybutorów
- utrzymywanie kontaktów i rozwój współpracy z dotychczasowymi kluczowymi klientami- utrzymanie współpracy z 99% klientów kluczowych,
- opracowywanie i realizowanie strategii sprzedaży dla klientów kluczowych oraz na rynku czeskim i węgierskim, tworzenie corocznych planów taktycznych i budżetów sprzedaży- rok rocznie wzrost sprzedaży o ok. 20%,
- comiesięczne budowanie prognoz sprzedaży i monitorowanie ich realizacji - wykonanie powyżej 100%,
- pozyskiwanie nowych klientów- co rok ok. 5 klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych- wzrost marży o ok. 5%,
- koordynowanie windykacji należności- obniżenie zaległych należności o 10%,
- nadzorowanie projektu sprzedaży B2B – wdrożenie sprzedaży w kanale bezpośrednim
- koordynowanie projektu dystrybutorzy – podpisanie umów handlowych oraz pozyskanie nowych dystrybutorów
Szef ds sprzedaży i obsługi klienta zagraniczego
- zarządzanie pracą działu obsługi klienta zagranicznego (4 osoby),
- realizowanie założonych planów sprzedaży- comiesięczne wykonanie planu na poziomie 100%,
- tworzenie i nadzorowanie realizacji planu wysyłek towaru- obniżenie kosztów dostawy o 15%,
- monitorowanie zamówień klientów i możliwości produkcyjnych,
- monitorowanie spływu zaległych należności od klientów- obniżenie zaległych należności o 20%,
- kontrolowanie stanu zapasów magazynowych- obniżenie kosztów magazynowania o 10%,
- ścisła współpraca z dyrektorem handlowym (raportowanie, wspomaganie procesu sprzedaży), działem produkcji (planowanie, terminy realizacji), logistyki (sposób realizacji i przygotowania wysyłki), menedżerem HPLC (warunki handlowe).
- realizowanie założonych planów sprzedaży- comiesięczne wykonanie planu na poziomie 100%,
- tworzenie i nadzorowanie realizacji planu wysyłek towaru- obniżenie kosztów dostawy o 15%,
- monitorowanie zamówień klientów i możliwości produkcyjnych,
- monitorowanie spływu zaległych należności od klientów- obniżenie zaległych należności o 20%,
- kontrolowanie stanu zapasów magazynowych- obniżenie kosztów magazynowania o 10%,
- ścisła współpraca z dyrektorem handlowym (raportowanie, wspomaganie procesu sprzedaży), działem produkcji (planowanie, terminy realizacji), logistyki (sposób realizacji i przygotowania wysyłki), menedżerem HPLC (warunki handlowe).
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zainteresowania
Narciarstwo, squash, wspinaczka skałkowa, alpinizm, taternictwo, turystyka górska, żeglarstwo, piłka siatkowa, jazda konna oraz wszelkiego rodzaju aktywne spędzanie wolnego czasu.