Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Director
-Opracowanie koncepcji oraz wdrożenie sieci reklamowej Społeczności.pl – pierwszej społecznościowej sieci reklamowej w Polsce, skupiającej 23 kluczowe serwisy Social Media w Polsce o łącznym zasięgiem 10 mln RU,
-Stworzenie sieci reklamowej Sosocial.pl umożliwiającej emitowanie angażujących boksów reklamowych na wzór Facebook Ads na polskich serwisach społecznościowych,
-Zarządzanie Działem Reklamy Agencyjnej oraz sprzedażą powierzchni reklamowej do domów mediowych oraz agencji, w tym tworzenie cenników, podpisywanie umów, negocjacje rabatowe oraz podejmowanie strategicznych decyzji związanych z ich obsługą,
-Zarządzanie Działem Klientów Indywidualnych oraz Afiliacji, w tym wyznaczanie celów sprzedażowych dla działu oraz współpraca z sieciami afiliacyjnymi,
-Pozyskiwanie klientów korporacyjnych, w tym prowadzenie prezentacji edukacyjnych z zakresu Social Media dla wybranych klientów oraz negocjacje w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych w serwisach Społeczności.pl,
-Opracowanie oraz nadzór nad wdrażaniem krótko- i długoterminowej strategii sprzedaży powierzchni reklamowej dla sieci Społeczności.pl,
-Stała dywersyfikacja oferty reklamowej Społeczności.pl-opracowywanie nowych modeli rozliczeń oraz kreowanie niestandardowych formatów reklamowych,
-Wprowadzenie reklam mobilnych na m.fotka.pl oraz reklam video na fotka.tv,
-Pozyskiwanie nowych witryn do sieci Społeczności.pl,
-Przeprowadzenie restrukturyzacji w dziale reklamy - klarownego podziału kompetencji, wyznaczenie targetów sprzedażowych oraz wdrożenie systemu motywacyjnego dla pracowników działu reklamy oraz systemu CRM,
-Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, w tym rekrutacja oraz organizacja szkoleń dla pracowników,
-Szefowa grupy roboczej IAB „Social Media & WOMM” - tworzenie standardów reklam społecznościowych w ramach grupy zrzeszającej kluczowe agencje oraz witryny Social Media,
-Reprezentowanie firmy w mediach (udzielanie wywiadów w telewizji i prasie) oraz prowadzenie prelekcji na konferencjach branżowych m.in. prezentacja na Forum IAB 2010 pt. „Reklama Społecznościowa”
-Stworzenie sieci reklamowej Sosocial.pl umożliwiającej emitowanie angażujących boksów reklamowych na wzór Facebook Ads na polskich serwisach społecznościowych,
-Zarządzanie Działem Reklamy Agencyjnej oraz sprzedażą powierzchni reklamowej do domów mediowych oraz agencji, w tym tworzenie cenników, podpisywanie umów, negocjacje rabatowe oraz podejmowanie strategicznych decyzji związanych z ich obsługą,
-Zarządzanie Działem Klientów Indywidualnych oraz Afiliacji, w tym wyznaczanie celów sprzedażowych dla działu oraz współpraca z sieciami afiliacyjnymi,
-Pozyskiwanie klientów korporacyjnych, w tym prowadzenie prezentacji edukacyjnych z zakresu Social Media dla wybranych klientów oraz negocjacje w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych w serwisach Społeczności.pl,
-Opracowanie oraz nadzór nad wdrażaniem krótko- i długoterminowej strategii sprzedaży powierzchni reklamowej dla sieci Społeczności.pl,
-Stała dywersyfikacja oferty reklamowej Społeczności.pl-opracowywanie nowych modeli rozliczeń oraz kreowanie niestandardowych formatów reklamowych,
-Wprowadzenie reklam mobilnych na m.fotka.pl oraz reklam video na fotka.tv,
-Pozyskiwanie nowych witryn do sieci Społeczności.pl,
-Przeprowadzenie restrukturyzacji w dziale reklamy - klarownego podziału kompetencji, wyznaczenie targetów sprzedażowych oraz wdrożenie systemu motywacyjnego dla pracowników działu reklamy oraz systemu CRM,
-Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, w tym rekrutacja oraz organizacja szkoleń dla pracowników,
-Szefowa grupy roboczej IAB „Social Media & WOMM” - tworzenie standardów reklam społecznościowych w ramach grupy zrzeszającej kluczowe agencje oraz witryny Social Media,
-Reprezentowanie firmy w mediach (udzielanie wywiadów w telewizji i prasie) oraz prowadzenie prelekcji na konferencjach branżowych m.in. prezentacja na Forum IAB 2010 pt. „Reklama Społecznościowa”
Corporate Sales Manager
-Współpraca w zakresie kampanii SEM z klientami korporacyjnymi w Polsce oraz na rynkach zagranicznych- nawiązywanie kontaktów, spotkania handlowe, tworzenie dedykowanych ofert oraz negocjacje umów,
-Zainicjowanie współpracy z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia kampanii Adwords,
-Współpraca z zarządem przy dywersyfikacji oferty firmy, w tym opracowywanie analiz, wprowadzanie nowych usług oraz form rozliczeń do oferty,
-Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii Adwords dla klientów,
-Współpraca z zespołem IT przy projektach SEO,
-Reprezentowanie firmy na zewnątrz m.in. prelekcja na konferencji E-commerce Standard 2009 pt. „Marketing w wyszukiwarkach - budowanie sprzedaży”
-Zainicjowanie współpracy z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia kampanii Adwords,
-Współpraca z zarządem przy dywersyfikacji oferty firmy, w tym opracowywanie analiz, wprowadzanie nowych usług oraz form rozliczeń do oferty,
-Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii Adwords dla klientów,
-Współpraca z zespołem IT przy projektach SEO,
-Reprezentowanie firmy na zewnątrz m.in. prelekcja na konferencji E-commerce Standard 2009 pt. „Marketing w wyszukiwarkach - budowanie sprzedaży”
Project Manager ds. E-commerce
-Stworzenie koncepcji oraz wdrożenie projektu sklepu internetowego z dodatkami dla kobiet,
-Negocjowanie warunków z dostawcami oraz pilnowanie ram czasowych i kosztowych projektu,
-Prowadzenie promocji sklepu w Google Adwords oraz optymalizacja strony pod kątem SEO,
-Monitorowanie i raportowanie postępów w dla wszystkich projektów e-commerce firmy.
-Negocjowanie warunków z dostawcami oraz pilnowanie ram czasowych i kosztowych projektu,
-Prowadzenie promocji sklepu w Google Adwords oraz optymalizacja strony pod kątem SEO,
-Monitorowanie i raportowanie postępów w dla wszystkich projektów e-commerce firmy.
Szkolenia i kursy
- Google Adwords Qualified Professional
- Ukończone Szkolenie z „Technik sprzedaży” organizowane przez Centrum, Edukacyjno-Consultingowe Concrete,
- Ukończone Szkolenie z „Technik sprzedaży” organizowane przez Centrum, Edukacyjno-Consultingowe Concrete,
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
- Internet/Reklama,
- Sporty ekstremalne,
- Dalekie podróże,
- Film.
- Sporty ekstremalne,
- Dalekie podróże,
- Film.
Organizacje
IAB Europe
Inne
- Biegła obsługa komputera – Pakiet MS Office,
- Prawo jazdy kategorii B.
- Prawo jazdy kategorii B.
Grupy
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DKF
Grupa dla osób związanych z ruchem Dyskusyjnych Klubów Filmowych w Polsce. Powołana w celu łączenia: ludzi, pomysłów, idei, kampanii, projektów etc.
Społeczności.pl
Grupa osób zainteresowanych rozwojem rynku reklamy w serwisach społecznościowych - formy reklamowe, badania efektywności, polityka cenowa, promocja hasła "reklama społecznościowa", spójna komunikacja