Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Procesów
wystawiono
Brałam udział jako uczestnik w szkoleniu i warsztatach dot. zastosowania Lean Six Sigma jako narzędzia optymalizującego procesy, przygotowanego i prowadzonego przez Joannę Moskalik i Mariusza Szymochę. Szkolenie oceniam jako bardzo skuteczne - dzięki postawie prowadzących. Joanna aktywizowała uczestników do samodzielnego działania w ramach warsztatów, dzięki czemu wiedza teoretyczna szybko się utrwaliła.
Joanna = profesjonalizm, wiedza i dużo poczucia humoru. Chciałabym więcej takich szkoleń :-)
Joanna = profesjonalizm, wiedza i dużo poczucia humoru. Chciałabym więcej takich szkoleń :-)
wystawiono
Asiu, dziękuję za zaangażowanie, wzorowe prowadzenie projektów i to w jaki sposób współpracowałaś ze mną i resztą naszego zespołu. Jestem pod wrażeniem przejrzystej i spójnej komunikacji, kreatywności, konsekwencji w działaniu oraz przewodzeniu trudnym i wymagającym przedsięwzięciom. Życzę Ci powodzenia i wielu sukcesów!
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Inne
SZKOLENIA - jako TRENER:
1. Exceed (Exceeding Customer Expectations Every Day)- szkolenie z zakresu wyprzedzania oczekiwan Klientow, zarowno wewnetrznych, jak i zewnetrznych. Przeszkolonych około 150 osób.
2. Diversity Awarness - szkolenie z zakresu swiadomosci szeroko pojetej roznorodnosci w firmie; potencjalu roznorodnych zasobow ludzkich, roznorodnosci Klientow i dostawcow itp. Roznorodnosc obejmuje plec, rodzaj wyksztalcenia, wyznanie, rase, doswiadczenia zyciowe etc, etc. Przeszkolonych około 30 osób na stanowiskach kierowniczych.
3. Szkolenia dla pracownikow banku z zakresu produktow depozytowych. Przeszkolonych około 400 osób.
SZKOLENIA - jako UCZESTNIK:
Lean Six Sigma Green Belt - Bank BGŻ
Lean in Backoffice - 4Results
Harvard Management + ManageMentor - ICAN Institute
Prince2 - Altkom
Zarządzanie produktami - WIB
PDCA (Plan Do Check Act) - Citibank
Sztuka prezentacji
Efektywność osobista
Efektywna komunikacja
Sprzedaż przez telefon
Obsługa klienta przez telefon
1. Exceed (Exceeding Customer Expectations Every Day)- szkolenie z zakresu wyprzedzania oczekiwan Klientow, zarowno wewnetrznych, jak i zewnetrznych. Przeszkolonych około 150 osób.
2. Diversity Awarness - szkolenie z zakresu swiadomosci szeroko pojetej roznorodnosci w firmie; potencjalu roznorodnych zasobow ludzkich, roznorodnosci Klientow i dostawcow itp. Roznorodnosc obejmuje plec, rodzaj wyksztalcenia, wyznanie, rase, doswiadczenia zyciowe etc, etc. Przeszkolonych około 30 osób na stanowiskach kierowniczych.
3. Szkolenia dla pracownikow banku z zakresu produktow depozytowych. Przeszkolonych około 400 osób.
SZKOLENIA - jako UCZESTNIK:
Lean Six Sigma Green Belt - Bank BGŻ
Lean in Backoffice - 4Results
Harvard Management + ManageMentor - ICAN Institute
Prince2 - Altkom
Zarządzanie produktami - WIB
PDCA (Plan Do Check Act) - Citibank
Sztuka prezentacji
Efektywność osobista
Efektywna komunikacja
Sprzedaż przez telefon
Obsługa klienta przez telefon
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Business Social Dynamics
Sukces na rynku pracy jest osiągany przez nielicznych, osiągają go ci którzy potrafią się dobrze sprzedać, a niekoniecznie osoby lepsze od nas, bądź lepiej wykształcone, lub posiadające specjalne pred
Doradcy Finansowi FIRMY
Opinie Klientów i Doradców na temat wszelkiego typu firm Doradztwa Finansowego i Banków istniejących na naszym rynku.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Jakość z pasją
Grupa=Microblog dla pasjonatów zarządzania jakością.
Praktycy mile widziani, teoretycy mniej :)
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".