Joanna Misiak

Specjalista ds. Usług Teleradiologicznych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Zarządzanie zespołem Strategia marketingowa Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Zarządzanie klientami praca w zespole Umiejętności komunikacyjne

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LUX-MED Sp. z o.o.
Specjalista ds. Usług Teleradiologicznych
• Koordynowanie badań teleradiologicznych przesyłanych łączem oraz na nośnikach CD, DVD
• Wprowadzanie dokumentacji medycznej do systemu informatycznego
• Nadzorowanie terminowości opisów
• Koordynowanie opisów badań wykonanych przez lekarzy pracujących na stanowiskach ZSO
• Tworzenie rejestru badań opisanych
• Zarządzanie teleradiologiczną dokumentacją medyczną
• Weryfikacja kompletności oryginalnej dokumentacji spływającej do AVI
LUX-MED Sp. z o.o.
sekretarka medyczna
• Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz personelu medycznego
(wydawanie wyników badań i dokumentacji medycznej)
• Przyjmowanie zamówień dot. dodatkowej dokumentacji medycznej oraz ich realizacja
• Zarządzanie dokumentacją archiwum
• Pisanie podyktowanych przez lekarza radiologa opisów badań (RTG, USG)
• Raport dot. zakończonych lub zmienionych opisów diagnostycznych oraz raporty wykonanych badań
Logo
Recepcjonistka
Centrum Kardiologii Allenort
- Organizacja pracy recepcji
- Bezpośrednia obsługa pacjentów (wizyty, badania, hospitalizacje)
- Rejestracja i przyjmowanie dokumentacji medycznej oraz płatności
- Zarządzanie dokumentacją archiwum
- Organizacja pracy lekarzy i pielęgniarek
- Zarządzanie przesyłkami i pocztą Kliniki
Logo
Asystentka
Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie bez Barier"
- Koordynowanie pracy recepcji i sekretariatu
- Przygotowywanie dokumentacji
- obsługa faktur oraz korespondencji
- Przyjmowanie gości
- Sporządzanie oraz archiwizacja raportów, dokumentów
- Zaopatrywanie biura w art. biurowe oraz spożywcze
Logo
Manager ds. Obsługi Klienta
Laf Laf
- Bezpośrednia obsługa klienta
- Zarządzanie grafikiem personelu
- Koordynowanie stanu zaopatrzenia i zamówień
Logo
Praktyki w dziale wewnętrznego wsparcia sprzedaży
AEGON Biuro Sprzedaży Warszawa 6
- Rekrutacja oraz szkolenia nowych pracowników działu (asystentów)
- Koordynowanie pracy nowych asystentów w zakresie umawiania i organizowania spotkań biznesowych
- Podstawy Prawa Pracy oraz zasady BHP i archiwizowanie dokumentów
- Organizacja pracy działu i przekazu informacji
- Zasady współpracy telefonicznej oraz mailowej z Klientem biznesowym
ZEPTER INTERNATIONAL POLAND -
Manager Sprzedaży i Asystentka Dyrektora Regionalnego Warszawy
- zarządzanie zespołem sprzedażowym
- rekrutacja przedstawicieli
- dbałość o wyniki pracy zespołu
- prowadzenie warsztatów oraz retreningów sprzedażowych
-raportowanie wyników sprzedażowych oraz odbytych spotkań
-zarządzanie spotkaniami z Klientami (układanie grafików)
-prowadzenie kampanii wsparcia sprzedaży
-przygotowywanie spotkań z Klientami
-planowanie celów sprzedażowych
Aneta Żelazko
Aneta Żelazko · współpracownik
wystawiono
Joanna jest osobą zdeterminowaną i konsekwentną w swoich działaniach, zawsze stawiała wysoko swoją poprzeczkę i zawsze zarażała swoją energią i zapałem, odporność na stres i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach to również jedne z jej mocniejszych stron :)
Netia S.A.
Koordynator Telesprzedaży Soho/Sme
- zarządzanie zespołem sprzedażowym 15 konsultantów
- przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń sprzedażowych
- rekrutacja konsultantów
- dbałość o wyniki pracy zespołu
- prowadzenie warsztatów oraz retreningów sprzedażowych
Netia S.A.
Konsultant Telesprzedaży Soho/Sme
- Pozyskiwanie Nowych Klientów po przez sprzedaż usług telekomunikacyjnych
- Dosprzedaż usług obecnym Klientom
- Kontakt telefoniczny z klientami
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Innowacyjność, dokładność, oraz profesjonalizm, tak można opisać podejście Joanny do klientów, dodatkowo świetny współpracownik i w późniejszym czasie dało się zaobserwować iż jest to godny przełożony który wyróżnia się niekonwencjonalnym podejściem do swoich podwładnych :)
Centralna Grupa Pośrednictwa
Obsługa Klienta
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży
- Przyjmowanie zamówień
- Kontakt telefoniczny z klientami
- Obsługa telefoniczna stałych klientów
Logo
Koordynator Zespołu ds.Sprzedaży
Księgarnia
- Zarządzaniem personelem 10 osobowym
- ustalenia pracy zespołu dwu zmianowego
- nadzór i monitorowanie wysokiej jakości i efektywności sprzedaży
- sporządzanie analiz i raportów
- analiza sprzedaży

Zainteresowania

Fitness
Pływanie
Kino kryminalne
Żeglarstwo

Grupy

Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy
Netia
Netia
Grupa wszystkich tych w jakikolwiek sposób związanych z firmą Netia S.A.