Joanna Mikołajczak

Główny Specjalista ds. Sprzedaży, Spedytor, Logistyk
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Hellmann Worldwide Logistics
Główny Specjalista ds. Sprzedaży Frachtu Drogowego
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- Przygotowywanie ofert i kalkulowanie cen dla klientów w dystrybucji całopojazdowej oraz drobnicowej krajowej i międzynarodowej,
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej i negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi i stałymi klientami firmy,
- Zdobywanie nowych kontaktów handlowych, prowadzenie rozmów handlowych,
- negocjacje kontraktów,
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami reagowanie na ich zmienne potrzeby
- koordynowanie i wspomaganie pracy działu spedycji całopojazdowej krajowej i międzynarodowej,
- poszukiwanie i konsolidacja ładunków,
- Rozpisywanie przetargów, koordynacja działań w poszczególnych zespołach produktowych,
- Efektywne planowanie i rekalkulacja kosztów i ich optymalizacja,
- Obsługa logistyczna i spedycyjna klientów strategicznych,
PEKAES Sp. z o.o.
Regionalny Koordynator Sprzedaży
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- Przygotowywanie ofert i kalkulowanie cen dla klientów w dystrybucji całopojazdowej oraz drobnicowej krajowej i międzynarodowej,
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej i negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi i stałymi klientami firmy,
- Zdobywanie nowych kontaktów handlowych, prowadzenie rozmów handlowych,
- negocjacje kontraktów,
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami reagowanie na ich zmienne potrzeby
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- koordynowanie i wspomaganie pracy działu spedycji całopojazdowej krajowej i międzynarodowej,
- zarządzanie taborem, dyspozycje,
- współpraca z podwykonawcami i kontrola procesów dostaw,
- poszukiwanie i konsolidacja ładunków,
- koordynacja i analiza wykorzystania taboru, rekalkulacja kosztów,
- Rozpisywanie przetargów, koordynacja działań w poszczególnych zespołach produktowych,
- kierowanie zespołem pracowników,
- Dbanie o rozwój zawodowy i szkolenia oraz motywację grupy
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z obsługi klienta, sprzedaży usług, motywacji,
- zarządzanie przez cele,
- Efektywne planowanie i rekalkulacja kosztów i ich optymalizacja,
- Tworzenie optymalnych tras na przewozy stałe,
- Obsługa logistyczna i spedycyjna klientów strategicznych,
- Zarządzanie taborem w transporcie krajowym i międzynarodowym zgodnie z potrzebami klientów firmy,
Dom Finansowy QS S.A.
Trener Regionalny
- prowadzenie szkoleń dla sprzedawców z obsługi klientów
-coaching sprzedażowy w podległej grupie handlowej
- wsparcie produktowe
- wsparcie przy negocjacjach handlowych
- motywowanie do osiagania założonych celów
Almar Logistics Sp. z o.o.
Kierownik działu Transportu
- zarządzanie zespołem spedytorów krajowych i międzynarodowych
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- koordynowanie i wspomaganie pracy działu spedycji całopojazdowej krajowej i międzynarodowej,
- zarządzanie taborem, dyspozycje,
- współpraca z podwykonawcami i kontrola procesów dostaw,
- poszukiwanie i konsolidacja ładunków,
- koordynacja i analiza wykorzystania taboru, rekalkulacja kosztów,
- Rozpisywanie przetargów, koordynacja działań w poszczególnych zespołach produktowych,
- kierowanie zespołem pracowników,
- Dbanie o rozwój zawodowy i szkolenia oraz motywację grupy
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z obsługi klienta, sprzedaży usług, motywacji,
- zarządzanie przez cele,
- Efektywne planowanie i rekalkulacja kosztów i ich optymalizacja,
- Tworzenie optymalnych tras na przewozy stałe,
- Obsługa logistyczna i spedycyjna klientów strategicznych,
- Zarządzanie taborem w transporcie krajowym i międzynarodowym zgodnie z potrzebami klientów firmy,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- Przygotowywanie ofert i kalkulowanie cen dla klientów w dystrybucji całopojazdowej oraz drobnicowej krajowej i międzynarodowej,
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej i negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi i stałymi klientami firmy,
- Zdobywanie nowych kontaktów handlowych, prowadzenie rozmów handlowych,
- negocjacje kontraktów,
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami reagowanie na ich zmienne potrzeby
Anneberg Transpol
Manager ds. Klientów Kluczowych, Logistyk
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- Przygotowywanie ofert i kalkulowanie cen dla klientów w dystrybucji całopojazdowej oraz drobnicowej krajowej i międzynarodowej,
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej i negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi i stałymi klientami firmy,
- Zdobywanie nowych kontaktów handlowych, prowadzenie rozmów handlowych,
- negocjacje kontraktów,
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami reagowanie na ich zmienne potrzeby
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- koordynowanie i wspomaganie pracy działu spedycji całopojazdowej krajowej i międzynarodowej,
- zarządzanie taborem, dyspozycje,
- współpraca z podwykonawcami i kontrola procesów dostaw,
- poszukiwanie i konsolidacja ładunków,
- koordynacja i analiza wykorzystania taboru, rekalkulacja kosztów,
- Rozpisywanie przetargów, koordynacja działań w poszczególnych zespołach produktowych,
- kierowanie zespołem pracowników,
- Dbanie o rozwój zawodowy i szkolenia oraz motywację grupy
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z obsługi klienta, sprzedaży usług, motywacji,
- zarządzanie przez cele,
- Efektywne planowanie i rekalkulacja kosztów i ich optymalizacja,
- Tworzenie optymalnych tras na przewozy stałe,
- Obsługa logistyczna i spedycyjna klientów strategicznych,
- Zarządzanie taborem w transporcie krajowym i międzynarodowym zgodnie z potrzebami klientów firmy,
PEKAES Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów, Spedytor Międzynarodowy
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- realizacja zleceń klientów kluczowych
- zarządzanie taborem, dyspozycje,
- współpraca z podwykonawcami i kontrola procesów dostaw,
- poszukiwanie i konsolidacja ładunków,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych,
- Przygotowywanie ofert i kalkulowanie cen dla klientów w dystrybucji całopojazdowej oraz drobnicowej krajowej i międzynarodowej,
- Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej i negocjowanie warunków współpracy z potencjalnymi i stałymi klientami firmy,
- Zdobywanie nowych kontaktów handlowych, prowadzenie rozmów handlowych,
- negocjacje kontraktów,
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami reagowanie na ich zmienne potrzeby
- koordynacja i analiza wykorzystania taboru, rekalkulacja kosztów,
- Efektywne planowanie i rekalkulacja kosztów i ich optymalizacja,
- Tworzenie optymalnych tras na przewozy stałe,
- Obsługa logistyczna i spedycyjna klientów strategicznych,
- Zarządzanie taborem w transporcie krajowym i międzynarodowym zgodnie z potrzebami klientów firmy,

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, inżynierskie
Politechnika Zielonogórska

Specjalizacje

Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją