Umiejętności
Analiza klientów
FMCG
Analiza rynku
Badania marketingowe
Badania online
projektowanie kwestionariuszy
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
![4P Research Mix Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_1956_ea66ae_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Research Team Manager
- zarządzanie relacjami z Klientami (new business i relacje aktualne)
- tworzenie strategicznych ri taktycznych rekomendacji dla Klientów
- zarządzanie zespołem badawczym (w zakresie badań jakościowych)
- współtworzenie projektów syndykatowych (akwizycja, prowadzenie warsztatów)
- akwizycja projektów i zarządzanie nimi
- prowadzenie warsztatów, moderowanie, prowadzenie wizyt etnograficznych (także w puntach sprzedaży)
- tworzenie strategicznych ri taktycznych rekomendacji dla Klientów
- zarządzanie zespołem badawczym (w zakresie badań jakościowych)
- współtworzenie projektów syndykatowych (akwizycja, prowadzenie warsztatów)
- akwizycja projektów i zarządzanie nimi
- prowadzenie warsztatów, moderowanie, prowadzenie wizyt etnograficznych (także w puntach sprzedaży)
![Grupa IQS](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F096%2Ffirm_6624_70f1e6_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Business Unit Manager / Kierownik Zespołu Badawczego
- zarządzanie zespołem badawczym (badania jakościowe)
- zarządzanie relacjami z Klientami (new business i relacje aktualne)
- akwizycja projektów i zarządzanie nimi
- tworzenie strategicznych rekomendacji dla Klientów
- moderowanie
- prowadzenie warsztatów
- zarządzanie relacjami z Klientami (new business i relacje aktualne)
- akwizycja projektów i zarządzanie nimi
- tworzenie strategicznych rekomendacji dla Klientów
- moderowanie
- prowadzenie warsztatów
![Piotr Jaszke](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F116%2Fuser_511860_786065_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Joanną przy kilku projektach ilościowo-jakościowych dla strategicznych klientów firmy. Zawsze w pełni zaangażowana w to co robi - istny tytan pracy. Zorientowana na klienta dobrze rozszyfrowuje jego potrzeby i oczekiwania. Kontaktowa i rzetelna w tym co robi. Bardzo inteligentna - świetnie przetwarza informacje i posiada niesamowitą intuicję badawczą. Nasza współpraca była bezkonfliktowa i owocna. Gdy odchodziła z IQS, uznałem to za wielką stratę dla firmy, gdyż Joanna to nie tylko gwarancja jakości, ale też wartość "dodana".
Szkolenia i kursy
"Zarządzanie sobą w czasie i efektywna realizacja zadań" - czerwiec 2009
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zainteresowania
Architektura wnętrz, praca na rzecz innych (1995 i 1998 – wolontariat WOŚP, 1993-95, 95-97 – członkostwo w samorządach szkolnych, 99-02 – starostwo roku, animator życia studenckiego), podróże (im dalej i bardziej nie "po naszemu", tym lepiej), motoryzacja, off-Road, taniec i ... wszystko, co ciekawe i nowe
Organizacje
PTBRiO (Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii) - od 2005
PTS (Polskie Towarzystwo Socjologiczne) - od 2004
PTS (Polskie Towarzystwo Socjologiczne) - od 2004
Grupy
![ABY POMÓC W 48 GODZIN](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_18002_69c572_tiny.jpg)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
![AFTER WORK](http://static.goldenline.pl/group_logo/003/group_22435_7e7a47_tiny.jpg)
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
![Agroturystyka](http://static.goldenline.pl/group_logo/008/group_27608_2a2826_tiny.jpg)
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
![Autka](http://static.goldenline.pl/group_logo/015/group_16863_67bb04_tiny.jpg)
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
![BADANIA RYNKU.](http://static.goldenline.pl/group_logo/007/group_663_780b09_tiny.jpg)
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
![Charytatywnie](http://static.goldenline.pl/group_logo/005/group_22869_b73954_tiny.jpg)
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
![Collegium Civitas](http://static.goldenline.pl/group_logo/009/group_18137_4c2137_tiny.jpg)
Collegium Civitas
Grupa dla studentów, absolwentów i wszystkich osób związanych z Collegium Civitas.
![Darmowe ebooki](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_60332_1495e6_tiny.jpg)
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.