Umiejętności
Finanse
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Zarządzanie biurem
Bankowość detaliczna
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
turystyka i rekreacja
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik w Zespole Rozliczeń i Obsługi Klienta
zarządzanie Zespołem i dbanie o jego rozwój,
optymalizowanie procesów, przygotowanie procedur wewnętrznych,
nadzór nad terminowością i prawidłowością zleconych zadań,
zapewnianie przestrzegania przepisów obowiązujących w obszarze finansowym,
kontrola jakości obsługi klientów,
współpraca z działem Rozliczeń Kartowych, Compliance, Marketingiem,
współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
udział w spotkaniach z klientami, dostawcami usług,
obsługa i uczestnictwo w targach oraz szkoleniach,
rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników.
optymalizowanie procesów, przygotowanie procedur wewnętrznych,
nadzór nad terminowością i prawidłowością zleconych zadań,
zapewnianie przestrzegania przepisów obowiązujących w obszarze finansowym,
kontrola jakości obsługi klientów,
współpraca z działem Rozliczeń Kartowych, Compliance, Marketingiem,
współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
udział w spotkaniach z klientami, dostawcami usług,
obsługa i uczestnictwo w targach oraz szkoleniach,
rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników.
Specjalista ds. rozliczeń transakcji
zapewnienie prawidłowego działania i przebiegu rozliczeń transakcji walutowych i powierniczych,
obsługa komunikacji z systemami bankowymi,
wycena posiadanych środków i uzgadnianie sald kont bankowych,
administracja umowami i rachunkami klientów, komunikacja z klientami,
przygotowywanie raportów i korespondencji z klientami,
księgowanie rozliczeń operacji walutowych oraz wyciągów bankowych,
planowanie procesów operacyjnych i przygotowywanie procedur wewnętrznych,
aktywne uczestnictwo w projekcie wdrożenia i rozwoju systemu, testy systemów informatycznych
formułowanie wymagań dla dostawcy oprogramowania i tworzenie dokumentacji,
uczestnictwo w tworzeniu nowych produktów finansowych
szkolenie nowych pracowników
obsługa komunikacji z systemami bankowymi,
wycena posiadanych środków i uzgadnianie sald kont bankowych,
administracja umowami i rachunkami klientów, komunikacja z klientami,
przygotowywanie raportów i korespondencji z klientami,
księgowanie rozliczeń operacji walutowych oraz wyciągów bankowych,
planowanie procesów operacyjnych i przygotowywanie procedur wewnętrznych,
aktywne uczestnictwo w projekcie wdrożenia i rozwoju systemu, testy systemów informatycznych
formułowanie wymagań dla dostawcy oprogramowania i tworzenie dokumentacji,
uczestnictwo w tworzeniu nowych produktów finansowych
szkolenie nowych pracowników
Starszy Specjalista ds. Realizacji Transakcji
realizacja operacji bankowych w dedykowanych systemach informatycznych (wykonywanie przelewów zwykłych i walutowych, zakładanie i zrywanie lokat terminowych, obsługa kredytów, modyfikacja danych klientów),
obsługa zleceń otrzymanych od pracowników Infolinii, Placówek Getin Banku i Noble Banku oraz placówek franczyzowych,
udział w procesach związanych z wewnętrznymi raportami, procedurami oraz instrukcjami bankowymi (w tym tworzenie oraz zgłaszanie modyfikacji/usprawnień w zakresie realizowanych procesów),
monitorowanie i ocena ryzyka podejrzanych transakcji finansowych wykonanych kartami płatniczymi,
analiza indywidualnych zgłoszeń klientów oraz wyszukiwanie optymalnych rozwiązań celem uniknięcia reklamacji,
współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi Banku (np. z działem księgowości, ubezpieczeń, administracji, kontroli),
weryfikacja, archiwizacja i wysyłka dokumentów
obsługa zleceń otrzymanych od pracowników Infolinii, Placówek Getin Banku i Noble Banku oraz placówek franczyzowych,
udział w procesach związanych z wewnętrznymi raportami, procedurami oraz instrukcjami bankowymi (w tym tworzenie oraz zgłaszanie modyfikacji/usprawnień w zakresie realizowanych procesów),
monitorowanie i ocena ryzyka podejrzanych transakcji finansowych wykonanych kartami płatniczymi,
analiza indywidualnych zgłoszeń klientów oraz wyszukiwanie optymalnych rozwiązań celem uniknięcia reklamacji,
współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi Banku (np. z działem księgowości, ubezpieczeń, administracji, kontroli),
weryfikacja, archiwizacja i wysyłka dokumentów
Specjalista ds. Obsługi Klienta
kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku w zakresie: kredytów, rachunków, lokat, kart płatniczych,
przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów (realizacja przelewów, zakładanie i zrywanie lokat, zamawianie zaświadczeń),
podnoszenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych,
wykonywanie w systemie bankowym operacji złożonych przez klientów telefonicznie,
współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi Banku
przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów (realizacja przelewów, zakładanie i zrywanie lokat, zamawianie zaświadczeń),
podnoszenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych,
wykonywanie w systemie bankowym operacji złożonych przez klientów telefonicznie,
współpraca z innymi jednostkami operacyjnymi Banku
sprawowanie opieki na trasie nad uczestnikami zimowych obozów młodzieżowych
praktyki w Biurze Podróży i Turystyki „Almatur”
obsługa klientów, przyjmowanie rezerwacji, wyrabianie kart ISIC, sprzedaż biletów lotniczych i autokarowych
Szkolenia i kursy
kurs zorganizowany przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciw działaniem finansowaniu terroryzmu
Szkolenie z jakości obsługi klienta, Warszawa, 2013
Szkolenie z produktów bankowych, Warszawa, 2013
Szkolenie z jakości obsługi klienta, Warszawa, 2013
Szkolenie z produktów bankowych, Warszawa, 2013
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
podróże, żeglarstwo, muzyka, joga, zumba, sporty zimowe
Inne:
Obsługa programów bankowych:
Def3000, COK, System Kredyt, FrondEnd, Trevica, SUB, Hipoteka, Back Office, CRM, V-Desk, Oracle, JIRA
Silne strony:
zdolności analityczne oraz organizacyjne, profesjonalne podejście do wykonywanej pracy, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie, koncentracja na osiągnięcie postawionych celów, wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne, pozytywne nastawienie, zaangażowanie, komunikatywność, dokładność i skrupulatność w działaniu, lojalność, efektywne zarządzanie czasem pracy
Inne:
Obsługa programów bankowych:
Def3000, COK, System Kredyt, FrondEnd, Trevica, SUB, Hipoteka, Back Office, CRM, V-Desk, Oracle, JIRA
Silne strony:
zdolności analityczne oraz organizacyjne, profesjonalne podejście do wykonywanej pracy, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie, koncentracja na osiągnięcie postawionych celów, wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne, pozytywne nastawienie, zaangażowanie, komunikatywność, dokładność i skrupulatność w działaniu, lojalność, efektywne zarządzanie czasem pracy
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.