Joanna Markiewicz
Kierownik Projektu
Toruń,
kujawsko-pomorskie
Umiejętności
Project Management
Prawo jazdy kat B
Licencja zawodowa pośrednika w obrocie nieruchomościami
B. dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Licencja Zawodowa Zarządcy Nieruchomości
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu (Project Manager)
MARGO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Zarządzanie projektem budowy "Hali magazynowo-produkcyjnej z zapleczem socjalnym oraz budynku biurowego":
- nadzór nad budżetem i harmonogramem ramowym projektu,
- nadzór nad realizacją umów z Projektantem i Generalnym Wykonawcą,
- współpraca z Inwestorem Zastępczym, Zespołem Inspektorów Nadzoru,
- współpraca z gestorami mediów,
- wsparcie techniczno-organizacyjne procesów kontraktowania wyposażenia logistycznego,
- rozliczanie kosztów i wydatków inwestycyjnych,
- nadzór nad budżetem i harmonogramem ramowym projektu,
- nadzór nad realizacją umów z Projektantem i Generalnym Wykonawcą,
- współpraca z Inwestorem Zastępczym, Zespołem Inspektorów Nadzoru,
- współpraca z gestorami mediów,
- wsparcie techniczno-organizacyjne procesów kontraktowania wyposażenia logistycznego,
- rozliczanie kosztów i wydatków inwestycyjnych,
Kierownik Techniczny Projektu
Zarządzanie procesem inwestycyjnym w ramach projektu "Budowa Centrum Dystrybucyjnego i nowej siedziby Grupy NEUCA w Toruniu", w szczególności:
- koordynacja prac Wykonawców i Projektantów,
- zarządzanie procesami administracyjnymi - uzyskiwanie niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji administracyjnych,
- współpraca z gestorami mediów - uzyskiwanie warunków technicznych, uzgadnianie rozwiązań technicznych,
- przygotowywanie i opiniowanie projektów umów,
- zarządzanie ryzykami w procesie inwestycyjnym,
- rozliczanie wydatków inwestycyjnych.
- koordynacja prac Wykonawców i Projektantów,
- zarządzanie procesami administracyjnymi - uzyskiwanie niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji administracyjnych,
- współpraca z gestorami mediów - uzyskiwanie warunków technicznych, uzgadnianie rozwiązań technicznych,
- przygotowywanie i opiniowanie projektów umów,
- zarządzanie ryzykami w procesie inwestycyjnym,
- rozliczanie wydatków inwestycyjnych.
Kierownik projektu
Project Manager projektu "Budowa Centrum Dystrybucyjnego i nowej siedziby Gupy NEUCA w Toruniu" na etapach idei i przygotowania projektu:
- zarządzanie zespołem projektowym,
- opracowanie karty projektu, budżetu i harmonogramu,
- prezentacja strategicznych założeń projektu przez Zarządem,
- koordynacja procesu pozyskania terenu inwestycyjnego,
- przygotowywanie analiz, zestawień i rekomendacji,
- zarządzanie zespołem projektowym,
- opracowanie karty projektu, budżetu i harmonogramu,
- prezentacja strategicznych założeń projektu przez Zarządem,
- koordynacja procesu pozyskania terenu inwestycyjnego,
- przygotowywanie analiz, zestawień i rekomendacji,
Kierownik Sekcji Obsługi Inwestycyjnej i Utrzymania Ruchu
1. Kierowanie grupami pracowników zajmujących się:
- obsługą inwestycji (2-3 osoby)
- obsługą techniczną i utrzymaniem ruchu (10 osób)
2. Organizacja pracy Biura Inwestycji i BHP (od 11.2013 r. Biura Inwestycji) - tworzenie baz danych i standardów pracy, zamówienia materiałów biurowych,
3. Obsługa projektów inwestycyjnych w Grupie NEUCA:
- uzgadnianie specyfikacji dla zamówień usług remontowo-budowlnych, prac montażowych, zakupów urządzeń i systemów specjalistycznych dla hurtowni farmaceutycznych,
- opracowywanie i uzgadnianie treści umów wykonawczych,
- uzyskiwanie pozwoleń na budowę/ pozwoleń na użytkowanie,
- współpraca z Państwową Inspekcją Sanitarną w zakresie odbioru i bieżących kontroli hurtowni farmaceutycznych,
- nadzór nad pracami firm podwykonawczych,
- nadzór nad pracami remontowymi realizowanymi przez pracowników Grupy NEUCA,
- rozliczanie kosztów projektów inwestycyjnych, zgodnie z przyjętymi w Grupie NEUCA standardami i wytycznymi (dekretacja faktur, przygotowywanie dokumentów przyjęcia/ likwidacji środków trwałych),
4. Pełnienie funkcji Kierownika Projektu w wybranych projektach inwestycyjnych w Grupie NEUCA (Klimatyzacja magazynów Centralnych Gądki i Ołtarzew):
- przygotowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi standardami, tj. karta projektu, budżet projektu, analiza ryzyk
- przygotowywanie prezentacji i raportów projektowych dla Zarządu.
5. Obsługa techniczna nieruchomości i pracowników Grupy NEUCA:
- opracowywanie harmonogramów pracy podległych pracowników obsługi technicznej (pracownicy pracujący w Centrali w Toruniu oraz pracownicy w terenie - Katowice, Kielce, Warszawa, Wrocław)
- opracowywanie specyfikacji technicznych dla usług serwisowych, konserwacji i napraw specjalistycznych,
- nadzór nad umowami serwisowymi,
- przygotowywanie i opiniowanie umów serwisowych,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem konserwacji instalacji, urządzeń i obiektów,
- nadzór nad pracami firm podwykonawczych,
- obsługą inwestycji (2-3 osoby)
- obsługą techniczną i utrzymaniem ruchu (10 osób)
2. Organizacja pracy Biura Inwestycji i BHP (od 11.2013 r. Biura Inwestycji) - tworzenie baz danych i standardów pracy, zamówienia materiałów biurowych,
3. Obsługa projektów inwestycyjnych w Grupie NEUCA:
- uzgadnianie specyfikacji dla zamówień usług remontowo-budowlnych, prac montażowych, zakupów urządzeń i systemów specjalistycznych dla hurtowni farmaceutycznych,
- opracowywanie i uzgadnianie treści umów wykonawczych,
- uzyskiwanie pozwoleń na budowę/ pozwoleń na użytkowanie,
- współpraca z Państwową Inspekcją Sanitarną w zakresie odbioru i bieżących kontroli hurtowni farmaceutycznych,
- nadzór nad pracami firm podwykonawczych,
- nadzór nad pracami remontowymi realizowanymi przez pracowników Grupy NEUCA,
- rozliczanie kosztów projektów inwestycyjnych, zgodnie z przyjętymi w Grupie NEUCA standardami i wytycznymi (dekretacja faktur, przygotowywanie dokumentów przyjęcia/ likwidacji środków trwałych),
4. Pełnienie funkcji Kierownika Projektu w wybranych projektach inwestycyjnych w Grupie NEUCA (Klimatyzacja magazynów Centralnych Gądki i Ołtarzew):
- przygotowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi standardami, tj. karta projektu, budżet projektu, analiza ryzyk
- przygotowywanie prezentacji i raportów projektowych dla Zarządu.
5. Obsługa techniczna nieruchomości i pracowników Grupy NEUCA:
- opracowywanie harmonogramów pracy podległych pracowników obsługi technicznej (pracownicy pracujący w Centrali w Toruniu oraz pracownicy w terenie - Katowice, Kielce, Warszawa, Wrocław)
- opracowywanie specyfikacji technicznych dla usług serwisowych, konserwacji i napraw specjalistycznych,
- nadzór nad umowami serwisowymi,
- przygotowywanie i opiniowanie umów serwisowych,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem konserwacji instalacji, urządzeń i obiektów,
- nadzór nad pracami firm podwykonawczych,
Kierownik Zespołu Obsługi Inwestycyjnej
Grupa Kapitałowa NEUCA
1. Kierowanie pracą zespołu pracowników.
2. Organizacja pracy Biura Inwestycjno-Administracyjnego
3. Obsługa inwestycji w Grupie Kapitałowej NEUCA - przygotowywanie dokumentacji procesowej, sporządzanie planów budżetowych, raportów i specyfikacji technicznych, udział w negocjacjach warunków kontraktów, kontrolowanie poprawności wykonywania umów i zleceń, rozliczanie kosztów inwestycjnych,
4. Koordynowanie współpracy z podwykonawcami - nawiązywanie i potrzymywanie relacji z podwykonawcami, udział w spotkaniach roboczych,
5. Nawiązywanie współpracy oraz udział w kontrolach i odbiorach służb (Sanepid, PSP, Nadzór Farmaceutyczny, Nadzór Budowlany) w ramach realizowanych projektów inwestycyjnych oraz w trakcie bieżącej eksploatacji w obiektach Grupy Kapitałowej NEUCA,
6. Nawiązywanie współpracy z rzeczoznawcami, projektantami i inspektorami w ramach projektów inwestycyjnych prowadzonych w spółkach Grupy Kapitałowej NEUCA,
7. Dokonywanie odbiorów prac remontowo-budowlanych i instalacyjnych z ramienia inwestora - Grupy Kapitałowej NEUCA,
8. Negocjacje umów z powykonawcami oraz umów najmu obiektów magazynowych i biurowych w Grupie Kapitałowej NEUCA;
9. Przygotowywanie i/lub opiniowanie umów wykonawczych, umów najmu, leasingu nieruchomości;
10. Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, głównie KOB w obiektach własnych Grupy Kapitałowej NEUCA,
11. Zapewnianie ciągłości ruchu, bieżących napraw i serwisów w obiektach Grupy Kapitałowej NEUCA;
12. Realizacja zaleceń służb kontrolujących obiekty Grupy Kapitałowej NEUCA, głównie hurtownie farmaceutyczne, składy konsygnacyjne i komory przeładunkowe,
13. Analiza lokalizacji i możliwości pozyskania terenu lub obiektu dla potrzeb Grupy Kapitałowej NEUCA, wstępna weryfikacja potencjalnych terenów i obiektów pod inwestycje w zakresie formalno-prawnym i terenowym.
Aktywny udział w realizacji kluczowych projektów w Grupie Kapitałowej NEUCA:
1. Automatyzacja magazynu Katowice (2009-2010 r.)
2. Uruchomienie Call Center Katowice (2010 r.)
3. Uruchomienie Centrów Dystrybucyjnych w Ołtarzewie (2010-2011 r.) i Gądkach (2011 r.)
4. Organizacja sieci Komór Przeładunkowych (w trakcie realizacji od III.2011 r.)
5. Organizacja Call Center w Kielcach, Katowicach i Toruniu oraz adaptacja lokalnych Centrów Telemarketingu w Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu (w trakcie realizacji od IV.2011 r.)
2. Organizacja pracy Biura Inwestycjno-Administracyjnego
3. Obsługa inwestycji w Grupie Kapitałowej NEUCA - przygotowywanie dokumentacji procesowej, sporządzanie planów budżetowych, raportów i specyfikacji technicznych, udział w negocjacjach warunków kontraktów, kontrolowanie poprawności wykonywania umów i zleceń, rozliczanie kosztów inwestycjnych,
4. Koordynowanie współpracy z podwykonawcami - nawiązywanie i potrzymywanie relacji z podwykonawcami, udział w spotkaniach roboczych,
5. Nawiązywanie współpracy oraz udział w kontrolach i odbiorach służb (Sanepid, PSP, Nadzór Farmaceutyczny, Nadzór Budowlany) w ramach realizowanych projektów inwestycyjnych oraz w trakcie bieżącej eksploatacji w obiektach Grupy Kapitałowej NEUCA,
6. Nawiązywanie współpracy z rzeczoznawcami, projektantami i inspektorami w ramach projektów inwestycyjnych prowadzonych w spółkach Grupy Kapitałowej NEUCA,
7. Dokonywanie odbiorów prac remontowo-budowlanych i instalacyjnych z ramienia inwestora - Grupy Kapitałowej NEUCA,
8. Negocjacje umów z powykonawcami oraz umów najmu obiektów magazynowych i biurowych w Grupie Kapitałowej NEUCA;
9. Przygotowywanie i/lub opiniowanie umów wykonawczych, umów najmu, leasingu nieruchomości;
10. Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, głównie KOB w obiektach własnych Grupy Kapitałowej NEUCA,
11. Zapewnianie ciągłości ruchu, bieżących napraw i serwisów w obiektach Grupy Kapitałowej NEUCA;
12. Realizacja zaleceń służb kontrolujących obiekty Grupy Kapitałowej NEUCA, głównie hurtownie farmaceutyczne, składy konsygnacyjne i komory przeładunkowe,
13. Analiza lokalizacji i możliwości pozyskania terenu lub obiektu dla potrzeb Grupy Kapitałowej NEUCA, wstępna weryfikacja potencjalnych terenów i obiektów pod inwestycje w zakresie formalno-prawnym i terenowym.
Aktywny udział w realizacji kluczowych projektów w Grupie Kapitałowej NEUCA:
1. Automatyzacja magazynu Katowice (2009-2010 r.)
2. Uruchomienie Call Center Katowice (2010 r.)
3. Uruchomienie Centrów Dystrybucyjnych w Ołtarzewie (2010-2011 r.) i Gądkach (2011 r.)
4. Organizacja sieci Komór Przeładunkowych (w trakcie realizacji od III.2011 r.)
5. Organizacja Call Center w Kielcach, Katowicach i Toruniu oraz adaptacja lokalnych Centrów Telemarketingu w Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu (w trakcie realizacji od IV.2011 r.)
Specjalista ds. inwestycji i nieruchomości
Neuca S.A. (dawniej Torfarm S.A.)
1. Współudział w administrowaniu obiektami zamiejscowymi firmy (Biura Handlowe, magazyny zamiejscowej, komory przeładunkowej),
2. Kontakty z administratorami obiektów,
3. Uczestnictwo w kontroli stanów technicznych użytkowanych obiektów,
4. Koordynacja procesu wykonywania kompletnej dokumentacji technicznej,
5. Współudział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, uczestnictwo w wyborze wykonawców,
6. Analiza lokalizacji i możliwości pozyskania terenu, wstępna weryfikacja potencjalnych terenów i obiektów pod inwestycje w zakresie formalno-prawnym i terenowym,
7. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, Starostwa Powiatowego w zakresie infrastruktury technicznej na terenach Torfarm S.A.,
8. Kontrola prawidłowości wykonywania umów,
9. Współudział w przeprowadzkach do nowych obiektów,
10. Współudział w optymalizacji kosztów utrzymania poszczególnych obiektów, dostawy mediów, usług zewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
11. Bieżąca obsługa nieruchomości (magazyny, biura handlowe, komory przeładunkowe),
12. Analiza faktur za czynsze, zużycie mediów, usługi porządkowo-czystościowe, ect.
2. Kontakty z administratorami obiektów,
3. Uczestnictwo w kontroli stanów technicznych użytkowanych obiektów,
4. Koordynacja procesu wykonywania kompletnej dokumentacji technicznej,
5. Współudział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, uczestnictwo w wyborze wykonawców,
6. Analiza lokalizacji i możliwości pozyskania terenu, wstępna weryfikacja potencjalnych terenów i obiektów pod inwestycje w zakresie formalno-prawnym i terenowym,
7. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, Starostwa Powiatowego w zakresie infrastruktury technicznej na terenach Torfarm S.A.,
8. Kontrola prawidłowości wykonywania umów,
9. Współudział w przeprowadzkach do nowych obiektów,
10. Współudział w optymalizacji kosztów utrzymania poszczególnych obiektów, dostawy mediów, usług zewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
11. Bieżąca obsługa nieruchomości (magazyny, biura handlowe, komory przeładunkowe),
12. Analiza faktur za czynsze, zużycie mediów, usługi porządkowo-czystościowe, ect.
Szkolenia i kursy
KOMPUTEROWE SYSTEMY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI (marzec 2011 r.)
Kurs dofinansowywany ze środków EFS Kapitał Ludzki.
KURS AUTO-CAD (lipiec 2010 r.)
LICENCJA ZAWODOWA ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI (czerwiec 2010 r.)
licencja nr 19063
LICENCJA ZAWODOWA POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI (marzec 2010 r.)
licencja nr 13703
Kurs dofinansowywany ze środków EFS Kapitał Ludzki.
KURS AUTO-CAD (lipiec 2010 r.)
LICENCJA ZAWODOWA ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI (czerwiec 2010 r.)
licencja nr 19063
LICENCJA ZAWODOWA POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI (marzec 2010 r.)
licencja nr 13703
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Ogród i wyposażenie wnętrz,
Organizacje
Odyssey of the Mind (sędzia)
Inne
prawo jazdy kat. B (od 2011 r.)
biegła znajomość obsługi komputera i pakietów MS Office (certyfikaty ECDL Advance)
dobra znajomość oprogramowania AutoCAD
umiejętność pracy w środowisku oprogramowania GIS: ArcGIS, MapInfo, GeoMedia Professional
biegła znajomość obsługi komputera i pakietów MS Office (certyfikaty ECDL Advance)
dobra znajomość oprogramowania AutoCAD
umiejętność pracy w środowisku oprogramowania GIS: ArcGIS, MapInfo, GeoMedia Professional
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Energia Solar PV Taniej
pracujemu nad tanimi rozwiazaniam domowych instalacji fotowoltaicznych jak i nad duzym farmami slonecznymi.
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Nieruchomości komercyjne
Grupa dla osób, które chcą wymieniac informacje na temat nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, oraz przemysłowych na terenie Warszawy i okolic, ale nie tylko.
Ogłoszenia.Eventowe
Grupa wspierająca biznes, kulturę i sztukę; łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, biznesowe, media… obiekty/ miejsca kulturalne, wypocz