Umiejętności
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
marketing produktu
Projekty
Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Digital Marketing Business Partner
- ścisła współpraca z Agencjami reklamowych, Domami mediowymi w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych
- zarządzanie zespołem sprzedaży, wyznaczanie celów, kontrola efektywności pracy, budowanie relacji z rynkiem eCommerce
- realizacja projektów marketingowych, edukacyjnych firmy Librus oraz obsługa w tym zakresie klientów domów mediowych, agencji reklamowych
- analiza efektywność prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
- analiza przeprowadzonych działań, analiza efektywności kampanii
- planowanie oraz koordynowanie projektów digitalowych na stronach Portali Librus
- budowanie świadomości marki wśród konsumentów
- samodzielna organizacja pracy własnej
- współpraca z osobami uczestniczącymi w projektach, czyli specjalistami od UX, Ul, a także developerami, programistami
- zarządzanie zespołem sprzedaży, wyznaczanie celów, kontrola efektywności pracy, budowanie relacji z rynkiem eCommerce
- realizacja projektów marketingowych, edukacyjnych firmy Librus oraz obsługa w tym zakresie klientów domów mediowych, agencji reklamowych
- analiza efektywność prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
- analiza przeprowadzonych działań, analiza efektywności kampanii
- planowanie oraz koordynowanie projektów digitalowych na stronach Portali Librus
- budowanie świadomości marki wśród konsumentów
- samodzielna organizacja pracy własnej
- współpraca z osobami uczestniczącymi w projektach, czyli specjalistami od UX, Ul, a także developerami, programistami
Dyrektor ds. Promocji i Reklamy
- realizacja projektów marketingowych firmy oraz dla klientów domów mediowych, agencji reklamowych
- współpraca z największymi Wydawcami edukacyjnymi w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce z podmiotami z różnych branż – dobór narzędzi promocji i reklamy, realizacja kampanii
- nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, domy mediowe)
- przygotowanie artykułów eksperckich do czasopism branżowych
- analiza efektywność prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii reklamowych
- realizacja kampanii promocyjnych dla zewnętrznych podmiotów jak również kampanii produktowych firmy
- analiza przeprowadzonych działań, analiza efektywności kampanii
- przygotowanie merytoryczne materiałów reklamowych firmy
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych
- dbanie o wizerunek firmy oraz jej produktów,
- opieka/administracja witryn Internetowych firmy, dbałość o aktualną ofertę oraz kontent na stronach www
- nadzór nad realizacją projektów stron internetowych firmy w związku ze zmianą brandingu oraz wizji i misji firmy.
- współpraca z największymi Wydawcami edukacyjnymi w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce z podmiotami z różnych branż – dobór narzędzi promocji i reklamy, realizacja kampanii
- nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, domy mediowe)
- przygotowanie artykułów eksperckich do czasopism branżowych
- analiza efektywność prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii reklamowych
- realizacja kampanii promocyjnych dla zewnętrznych podmiotów jak również kampanii produktowych firmy
- analiza przeprowadzonych działań, analiza efektywności kampanii
- przygotowanie merytoryczne materiałów reklamowych firmy
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych
- dbanie o wizerunek firmy oraz jej produktów,
- opieka/administracja witryn Internetowych firmy, dbałość o aktualną ofertę oraz kontent na stronach www
- nadzór nad realizacją projektów stron internetowych firmy w związku ze zmianą brandingu oraz wizji i misji firmy.
Project Manager
Wydawnictwo i Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS
- realizacja projektów marketingowych Wydawnictwa
- współpraca z wydawcami w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce na rzecz Wydawnictwa i CKN
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami oraz tworzenie ofert sprzedażowych
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii marketingowych
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych dla Dyrektorów szkół na terenie Polski
- dbanie o wizerunek firmy LIBRUS i wsparcie dla działań sprzedażowych
- opieka nad stronami www Wydawnictwa
- współpraca z wydawcami w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce na rzecz Wydawnictwa i CKN
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami oraz tworzenie ofert sprzedażowych
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii marketingowych
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych dla Dyrektorów szkół na terenie Polski
- dbanie o wizerunek firmy LIBRUS i wsparcie dla działań sprzedażowych
- opieka nad stronami www Wydawnictwa
Specjalista ds. marketingu
Wydawnictwo i Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS
- koordynowanie sprzedaży Systemu Kontroli Frekwencji i Postępów w Nauce
- wspomaganie handlowców w procesach sprzedaży
- prowadzenie negocjacji handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień
- praca w zakresie koordynacji wdrożeń nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspomagających pracę oświaty
- współpraca ze szkołami na terenie Polski w zakresie zobowiązań wynikających z zawartej umowy (opieka, kontrola, serwis, informacja)
- wspomaganie CKN LIBRUS w działalności marketingowej firmy oraz kształtowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku
- wspomaganie handlowców w procesach sprzedaży
- prowadzenie negocjacji handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień
- praca w zakresie koordynacji wdrożeń nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspomagających pracę oświaty
- współpraca ze szkołami na terenie Polski w zakresie zobowiązań wynikających z zawartej umowy (opieka, kontrola, serwis, informacja)
- wspomaganie CKN LIBRUS w działalności marketingowej firmy oraz kształtowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku
Młodszy specjalista ds. marketingu
JOBS.PL SA \(Grupa JOBS.PL\)
- praca w zakresie marketingu, promocji i reklamy
- przygotowywanie i realizacja ofert współpracy
- negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi
- organizacja i uczestnictwo w targach pracy
- pomoc w przygotowywaniu kampanii reklamowych
- kontakt z mediami w celu promocji i reklamy
- przygotowywanie tekstów na stronę www
- tworzenie analiz oraz statystyk dla potrzeb firmy
- współpraca z uczelniami wyższymi- współtworzenia wizerunku firmy JOBS.PL
- przygotowywanie i realizacja ofert współpracy
- negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi
- organizacja i uczestnictwo w targach pracy
- pomoc w przygotowywaniu kampanii reklamowych
- kontakt z mediami w celu promocji i reklamy
- przygotowywanie tekstów na stronę www
- tworzenie analiz oraz statystyk dla potrzeb firmy
- współpraca z uczelniami wyższymi- współtworzenia wizerunku firmy JOBS.PL
Praktyka dyplomowa
Hotel Neo \*\*\*
- prowadzenia badań marketingowych w zakresie marketingu partnerskiego
- analiza działania i wykorzystania narzędzi MP w przedsiębiorstwie hotelarskim
- analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
- analiza wewnętrzna firmy oraz ocena działalności hotelu na podstawie konkurencji
- sprawozdanie oraz raportowania wyników badań
- analiza działania i wykorzystania narzędzi MP w przedsiębiorstwie hotelarskim
- analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
- analiza wewnętrzna firmy oraz ocena działalności hotelu na podstawie konkurencji
- sprawozdanie oraz raportowania wyników badań
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.