Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Promocji i Reklamy
realizacja projektów marketingowych firmy
- współpraca z Wydawcami edukacyjnymi w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce
- nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.),
- analiza efektywność prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii reklamowych
- realizacja kampanii PR
- analiza przeprowadzonych działań
- Przygotowanie merytoryczne materiałów reklamowych firmy
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych dla Dyrektorów szkół na terenie Polski
- dbanie o wizerunek firmy oraz jej produktów,
- opieka/administracja witryn Internetowych firmy
- współpraca z Wydawcami edukacyjnymi w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce
- nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.),
- analiza efektywność prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii reklamowych
- realizacja kampanii PR
- analiza przeprowadzonych działań
- Przygotowanie merytoryczne materiałów reklamowych firmy
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych dla Dyrektorów szkół na terenie Polski
- dbanie o wizerunek firmy oraz jej produktów,
- opieka/administracja witryn Internetowych firmy
Project Manager
Wydawnictwo i Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS
- realizacja projektów marketingowych Wydawnictwa
- współpraca z Wydawcami w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce na rzecz Wydawnictwa i CKN
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami oraz tworzenie ofert sprzedażowych
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii marketingowych
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych dla Dyrektorów szkół na terenie Polski
- dbanie o wizerunek firmy LIBRUS i wsparcie dla działań sprzedażowych
- opieka nad stronami www Wydawnictwa
- współpraca z Wydawcami w zakresie promocji i reklamy
- działalność e-commerce na rzecz Wydawnictwa i CKN
- budowanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami oraz tworzenie ofert sprzedażowych
- ustalanie harmonogramów projektów i kampanii marketingowych
- organizowanie i nadzorowanie konferencji naukowo-metodycznych dla Dyrektorów szkół na terenie Polski
- dbanie o wizerunek firmy LIBRUS i wsparcie dla działań sprzedażowych
- opieka nad stronami www Wydawnictwa
Specjalista ds. SKF, Specjalista ds. marketingu
Centrum Kształcenia Nauczycieli LIBRUS
- koordynowanie sprzedaży Systemu Kontroli Frekwencji i Postępów w Nauce,
- wspomaganie handlowców w procesach sprzedaży,
- prowadzenie negocjacji handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień,
- praca w zakresie koordynacji wdrożeń nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspomagających pracę oświaty,
- współpraca ze szkołami na terenie Polski w zakresie zobowiązań wynikających z zawartej umowy (opieka, kontrola, serwis, informacja),
- wspomaganie CKN LIBRUS w działalności marketingowej firmy oraz kształtowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku.
- wspomaganie handlowców w procesach sprzedaży,
- prowadzenie negocjacji handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień,
- praca w zakresie koordynacji wdrożeń nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspomagających pracę oświaty,
- współpraca ze szkołami na terenie Polski w zakresie zobowiązań wynikających z zawartej umowy (opieka, kontrola, serwis, informacja),
- wspomaganie CKN LIBRUS w działalności marketingowej firmy oraz kształtowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku.
Młodszy specjalista ds. marketingu
- praca w zakresie marketingu, promocji i reklamy
- przygotowywanie i realizacja ofert współpracy,
- negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi,
- organizacja i uczestnictwo w targach pracy,
- pomoc w przygotowywaniu kampanii reklamowych,
- kontakt z mediami w celu promocji i reklamy,
- przygotowywanie tekstów na stronę www,
- tworzenie analiz oraz statystyk dla potrzeb firmy,
- współpraca z uczelniami wyższymi
- współtworzenia wizerunku firmy JOBS.PL
- przygotowywanie i realizacja ofert współpracy,
- negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi,
- organizacja i uczestnictwo w targach pracy,
- pomoc w przygotowywaniu kampanii reklamowych,
- kontakt z mediami w celu promocji i reklamy,
- przygotowywanie tekstów na stronę www,
- tworzenie analiz oraz statystyk dla potrzeb firmy,
- współpraca z uczelniami wyższymi
- współtworzenia wizerunku firmy JOBS.PL
Tarnowski Góry
Hotel Neo ***
Praktyka dyplomowa:
- prowadzenia badań marketingowych w zakresie marketingu partnerskiego,
- analiza działania i wykorzystania narzędzi MP w przedsiębiorswie hotelarskim,
- analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa,
- analiza wewnętrzna firmy oraz ocena działalności hotelu na podstawie konkurencji,
- sprawozdanie oraz raportowania wyników badań,
- prowadzenia badań marketingowych w zakresie marketingu partnerskiego,
- analiza działania i wykorzystania narzędzi MP w przedsiębiorswie hotelarskim,
- analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa,
- analiza wewnętrzna firmy oraz ocena działalności hotelu na podstawie konkurencji,
- sprawozdanie oraz raportowania wyników badań,
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat.B od 2002 roku
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
marketing, reklama i PR, gra na instrumentach klawiszowych, praca, dobry film...relaks.
Inne
- bardzo dobra obsługa komputera,aplikacje wspomagające prace biurowe i inne.
- stypendium Prezesa Rady Ministrów w roku 2000,2001,2002
- stypendium Naukowe w roku 2003,2004,2005,2006
Odpowiedzialność, kreatywność, zaangażowanie w powierzone obowiązki i zadania.
- stypendium Prezesa Rady Ministrów w roku 2000,2001,2002
- stypendium Naukowe w roku 2003,2004,2005,2006
Odpowiedzialność, kreatywność, zaangażowanie w powierzone obowiązki i zadania.
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...