Joanna Łuczak

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta, TNT Expre
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B Znajmość i obsługa programu Qfinity (do odsłuchów i oceny jakości rozmów)

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Kierownik Warszawskiego Zespołu Obsłgi Klienta
zarządzanie grupą 10-15 osób zgodnie z założeniami programu „Investor in People”.
Odpowiedzialność za realizacje zespołowych celów sprzedażowych oraz wskaźników, efektywnościowych, ustalanie oraz monitorowanie celów indywidualnych. Prowadzenie rocznych i okresowych ocen pracowników. Rekrutacja pracowników m.in. Assesment Center. Analizowanie danych o wynikach pracy i sprawozdań oraz na ich podstawie ustalanie planów działania oraz regularne raportowanie wyników. Przygotowywanie planów szkoleń dla podległych pracowników oraz bieżące przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych. Tworzenie grafików pracy, kontrola wykorzystania urlopów. Analiza obciążenia personelu.
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Starszy Przedstawiciel Działu Osługi Klienta
udzielanie informacji o rodzaju, zakresie i cenach usług, przyjmowanie zleceń telefonicznych od klientów, aranżacja transportów specjalnych na terenie kraju, aranżacja odbioru przesyłek poza granicami Polski, kontakt i współpraca z oddziałami zagranicznymi firmy, weryfikacja dokumentów eksportowych niezbędnych do odprawy celnej, udzielanie informacji na temat procedur celnych
sprzedaż produktów i usług, rozwiązywanie i obsługa reklamacji
Logo
Specjalista ds. rekreacji i sportu
Przedsiębiorstwo Orgnizacji Turystyki Rekreacji i Sportu
Organizacja i sprzedaż imprez rekreacyjno- sportowych, przygotowanie ofert - wycieczki szkolne, kolonie, zielone szkoły, kolonie. Opiekun wycieczek, kierownik kolonii.

Szkolenia i kursy

Szkolenia: Przywódca czy Zarządca, Oceny pracownicze, Zarządzanie czasem pracy,
Rozwijanie umiejętności trenerskich, Voice of the Customer, Komunikacja, Komunikacja z „trudnym klientem”, Asertywność, Mobbing, Prawo Pracy - szkolenie wewnętrzne, Współpraca w grupie, Sprzedaż przez telefon dla Działu Obsługi Klienta, Procedury celne

Edukacja

Logo
Hotelarstwo i Turystyka, magisterskie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej

Zainteresowania

taniec, muzyka, sport

Inne

Pracownik Roku TNT 2007