Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Obsługa kluczowych klientów
Umiejętności sprzedaży
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
jezyk angielski - b. dobry w mowie i piśmie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
manager ds. rozwoju rynku
Firma Konsultingowa Finanse
Doradztwo w zakresie obniżania kosztów dla Firm,
Umawianie spotkań prezentacyjnych związanych z oferowanymi usługami,
Negocjacje z osobami decyzyjnymi , Zarządami Firm,
Dbanie o rozszerzanie rynków działalności i prowadzenie działań w tym zakresie,
Realizacja kampanii telemarketingowych,
Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Generalnego
Umawianie spotkań prezentacyjnych związanych z oferowanymi usługami,
Negocjacje z osobami decyzyjnymi , Zarządami Firm,
Dbanie o rozszerzanie rynków działalności i prowadzenie działań w tym zakresie,
Realizacja kampanii telemarketingowych,
Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Generalnego
Specjalista ds administracji i danych
firma szkoleniowa
Wprowadzanie i uaktualnianie oferty Firmy na portalach branżowych. Sporządzanie certyfikatów po szkoleniach.
Ewidencja danych uczestników szkoleń. Administrowanie umowami z trenerami prowadzącymi szkolenia. Pomoc w procesie rekrutacji trenerów prowadzących szkolenia. Sprzedaż szkoleń kompetencyjnych i specjalistycznych. Przekazywanie ofert Klientom. Umawianie na spotkania prezentacyjnei handlowe. Pozyskiwanie osób decyzyjnych po stronie Klienta. Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami. Poszukiwanie nowych i budowanie bazy Klientów. Research osób decyzyjnych poprzez portale branżowe. Redagowanie treści ofert promujących szkolenia. Realizacja kampanii telemarketingowych. Inne działania marketingowe zlecone przez Zarząd.
Ewidencja danych uczestników szkoleń. Administrowanie umowami z trenerami prowadzącymi szkolenia. Pomoc w procesie rekrutacji trenerów prowadzących szkolenia. Sprzedaż szkoleń kompetencyjnych i specjalistycznych. Przekazywanie ofert Klientom. Umawianie na spotkania prezentacyjnei handlowe. Pozyskiwanie osób decyzyjnych po stronie Klienta. Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami. Poszukiwanie nowych i budowanie bazy Klientów. Research osób decyzyjnych poprzez portale branżowe. Redagowanie treści ofert promujących szkolenia. Realizacja kampanii telemarketingowych. Inne działania marketingowe zlecone przez Zarząd.
Asystent ds. Marketingu
Sprzedaż szkoleń kompetencyjnych i specjalistycznych. Przekazywanie ofert Klientom. Umawianie na spotkania prezentacyjne i handlowe. Pozyskiwanie osób decyzyjnych po stronie Klienta. Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami. Aktualizacja oraz rejestracja danych w CRM. Wysyłanie materiałów marketingowych do Klientów. Poszukiwanie nowych i budowanie bazy Klientów. Research osób decyzyjnych poprzez portale branżowe. Redagowanie treści ofert promujących szkolenia. Realizacja kampanii telemarketingowych. Inne działania marketingowe zlecone przez Zarząd.
Asystentka ds marketingu
Sprzedaż szkoleń kompetencyjnych i specjalistycznych. Przekazywanie ofert Klientom. Umawianie na spotkania prezentacyjne i handlowe. Pozyskiwanie osób decyzyjnych po stronie Klienta. Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami. Aktualizacja oraz rejestracja danych w CRM. Wysyłanie materiałów marketingowych do Klientów. Poszukiwanie nowych i budowanie bazy Klientów. Research osób decyzyjnych poprzez portale branżowe. Redagowanie treści ofert promujących szkolenia. Realizacja kampanii telemarketingowych. Inne działania marketingowe zlecone przez Zarząd.
pracownik d/s obsługi reklamacji
sortowanie oraz weryfikowanie zgłoszeń reklamacyjnych, udzielanie niezbędnych informacji klientom sklepu internetowego na temat sposobu i trybu rozpatrywania reklamacji oraz pozostałych zapytań zamawiających poprzez Groupon, konsultacje mailowe i telefoniczne z klientami, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń reklamacyjnych.
stażystka w departamencie windykacji kredytów detalicznych
Archiwizacja dokumentów bankowych,pomoc przy księgowaniu kosztów bankowych,pomoc w obsłudze korespondencji przychodzącej,obsługa bankowych systemów informatycznych,sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dla potrzeb sądów i organów egzekucyjnych,
sporządzanie pism do komorników o wszczęcie egzekucji komorniczej
sporządzanie pism do komorników o wszczęcie egzekucji komorniczej
Pracownik biura obsługi klienta
Prowadzenie konsultacji telefonicznych i mailowych z Klientami w zakresie sposobu działalności sklepu internetowego i możliwości dokonywania zakupów. Aktualizacja statusów zamówień składanych zarejestrowanych w systemie i wszelkich zmian dotyczących konkretnego zamówienia. Nadzór nad przydzielonymi zleceniami w systemie. Rejestrowanie uzgodnień dokonanych z Klientem w bazie danych sklepu (system CMS). Odpowiedzi na zapytania ,umawianie klientów na konkretne terminy odbioru osobistego zamawianego sprzętu RTV,AGD. Udzielanie informacji na temat sposobu i trybu rozpatrywania reklamacji.
aplikant brokera-stażystka
Małopolskie Centrum Ubezpieczeń w Krakowie
przygotowywanie dokumentów do zawierania umów ubezpieczenia,wysyłanie do zakładów ubezpieczeń slipów ofertowych,prowadzenie korespondencji faksowej i elektronicznej,archiwizowanie dokumentów umów ubezpieczeniowych,przygotowywanie procedur brokerskich
Szkolenia i kursy
Szkolenie Negocjacje – doskonalenie kompetencji pracowników sprzedaży i obsługi klienta
-szkolenie dwudniowe z otrzymaniem certyfikatu.
Kurs języka angielskiego metodą BLS Blended Learning System , Leader School – nadal
Szkolenie : Profesjonalna obsługa klienta z elementami technik sprzedaży-szkolenie dwudniowe z otrzymaniem certyfikatu.
Zakres szkolenia : Standardy obsługi Klienta w kontekście strategii Firmy. Typologia zachowań klienta oraz handlowca. Rozpoznawanie potrzeb rzeczywistych. Kreowanie potrzeb. Komunikacja w procesie obsługi klienta. Zarządzanie procesem obsługi klienta.
Szkolenie: Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001 szkolenie dwudniowe z otrzymaniem certyfikatu. TQMsoft Sp z o.o. Sp.k.
Szkolenie : Profesjonalny trener i coach w biznesie –na czym polega ten zawód i pasja, Motywacja i kierowanie zachowań innych, ANACCO Doradztwo Strategiczne i Szkolenia Biznesowe .
Szkolenie : Coaching –rola coacha, korzyści ze stosowania coachingu Tesco Polska Sp. z o. o.
-szkolenie dwudniowe z otrzymaniem certyfikatu.
Kurs języka angielskiego metodą BLS Blended Learning System , Leader School – nadal
Szkolenie : Profesjonalna obsługa klienta z elementami technik sprzedaży-szkolenie dwudniowe z otrzymaniem certyfikatu.
Zakres szkolenia : Standardy obsługi Klienta w kontekście strategii Firmy. Typologia zachowań klienta oraz handlowca. Rozpoznawanie potrzeb rzeczywistych. Kreowanie potrzeb. Komunikacja w procesie obsługi klienta. Zarządzanie procesem obsługi klienta.
Szkolenie: Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001 szkolenie dwudniowe z otrzymaniem certyfikatu. TQMsoft Sp z o.o. Sp.k.
Szkolenie : Profesjonalny trener i coach w biznesie –na czym polega ten zawód i pasja, Motywacja i kierowanie zachowań innych, ANACCO Doradztwo Strategiczne i Szkolenia Biznesowe .
Szkolenie : Coaching –rola coacha, korzyści ze stosowania coachingu Tesco Polska Sp. z o. o.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
HR miękki, rekrutacja i rozwój pracowników, psychologia sprzedaży, szkolenia kompetencyjne, coaching, dietetyka, zdrowe odżywianie, content marketing , employer branding, marketing internetowy
Inne
Interesują mnie zagadnienia z zakresu Human Resources oraz rekrutacji i chęć rozwoju w tym obszarze .
Kolejnym zainteresowaniem jest marketing treści, marketing internetowy jest to również dziedzina w której chcę się rozwijać.
Chętnie czytam literaturę dotyczącą rozwoju osobistego ,psychologii, sprzedaży również blogi dotyczące Human Resources i sprzedaży.
Kolejnym zainteresowaniem jest marketing treści, marketing internetowy jest to również dziedzina w której chcę się rozwijać.
Chętnie czytam literaturę dotyczącą rozwoju osobistego ,psychologii, sprzedaży również blogi dotyczące Human Resources i sprzedaży.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony