Joanna Leszczyńska

Nie ma rzeczy niemożliwych.
PułtuskWarszawa, mazowieckie

Umiejętności

Masażysta II stopnia- Zaświadczenie MEN

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik oddziału
Fort24.pl
Logo
Site Manager
City Self-Storage Sp. z o.o.
- koordynowanie i organizacja pracy oddziału,
- zarządzanie zespołem – szkolenie, motywowanie, układanie grafików, delegowanie zadań, rekrutacja,
- raportowanie: przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych, rozliczanie wyniku sprzedażowego miesiąca oraz realizacji budżetu, nadzór nad poprawnością raportów fiskalnych,
- planowanie, organizacja oraz zarządzanie procesami sprzedaży w oparciu o budżet; odpowiedzialność za realizację planu,
- aktywna sprzedaż i obsługa klientów; aktywne poszukiwanie nowych klientów, identyfikacja potrzeb klientów,
- windykacja należności,
- dbanie o zaopatrzenie towarowe dwóch oddziałów – monitorowanie sprzedaży, analiza rotacji, negocjacja cen z dostawcami,
- marketing – analiza struktury klientów, badanie rynku, przygotowywanie działań promocyjnych oddziału, współpraca z zewnętrznymi firmami marketingowymi.
Logo
Handlowiec
TMC Art
- obsługa ofertowa partnerów zagranicznych i krajowych,
- przygotowywanie i realizacja zamówień,
- współpraca z kontrahentami i klientami,
- pozyskiwanie i utrzymywanie stałych, dobrych relacji z klientami,
- przygotowywanie oferty handlowej,
- fakturowanie.
Empik sp. z o. o.
Kierownik działu książka/prasa/art. papiernicze
- zarządzanie zespołem (4-10 os.): prowadzenie rekrutacji, organizowanie pracy, koordynowanie pracy, delegowanie zadań, wytyczanie celów krótko- i długoterminowych, motywowanie, szkolenie, zapobieganie konfliktom lub ich rozwiązywanie, dbanie o dobrą atmosferę w pracy, układanie grafików pracy, planowanie urlopów, ocena pracownicza;
- praca z towarem: zamówienia, zwroty, przyjmowanie dostaw (wprowadzanie faktur), wyjaśnianie rozbieżności z dostawcą, negocjacje z dostawcą, ekspozycja, analiza sprzedaży, analiza zapasu, rotacja, dynamika;
- praca z klientem – pomoc, doradztwo, indywidualne traktowanie klienta, podtrzymywanie stałych relacji z klientem, rozwiązywanie problemów, przyjmowanie zamówień i ich realizacja.
- rozliczanie kasy: rozliczanie kasjerów, przyjmowanie zwrotów, zatwierdzanie raportów dobowych, dekada.
- zastępowanie dyrektora salonu w czasie jego nieobecności (urlopy, zwolnienia).
- dodatkowo- udział w dwóch projektach:
- „Opisy stanowisk” – opis wymagań niezbędnych i dodatkowych na dane stanowisko, zakres obowiązków;
- „Dobry początek” – schemat wdrażania do pracy osób zatrudnionych.
- prowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta.

Szkolenia i kursy

- „Kurs podstaw rachunkowości dla kandydatów na księgowego”
- „Komunikacja interpersonalna”
- „Myślenie systemowe kluczem do wzrostu efektywności firmy”
- „Prowadzenie spotkań i zebrań”
- „Zarządzanie zespołem”
- „Skuteczny dobór pracowników – jak efektywnie prowadzić rekrutację”
- „Zarządzanie czasem i organizacja pracy”

Edukacja

Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkoły

Zainteresowania

Literatura – kryminały (Larson, Mankel, Coben, Christie), literatura współczesna (Murakami, Tokarczuk, Pratchett, Wharton), literatura pozytywistyczna (Prus);
Wędkarstwo – spławikowe;
Petanque – gra w bule rozwijająca sprawność i koordynację.

Inne

- prawo jazdy kat. B (czynne);
- znajomość środowiska MS Office (Word, Excel, Outlook), Open Office (Writer, Calc), Internet
- znajomość programów: TETA, Gold
- obsługa urządzeń biurowych (faks, ksero, skaner).

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.