Joanna Lelejko

Marketing Internetowy, Loyalty Marketing, eCommerce,
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Strategia cyfrowa E-commerce Google Analytics Programy lojalnościowe Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Social Media Social Media Marketing ECommerce B2B eCommerce B2C

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Autorka Projektu
SoSpecial
IAB Polska
Szef grupy roboczej eCommerce, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
- Koordynacja i prowadzenie regularnych spotkań oraz projektów grupy roboczej
- Podejmowanie różnego rodzaju inicjatyw i projektów związanych z promowaniem najlepszych praktyk w eCommerce
PAYBACK Poland (Loyalty Partner Polska Sp. z o. o.)
Senior Key Account Manager, Team Leader, Partner Management Online
Zarządzanie zespołem obsługującym sklep z nagrodami PAYBACK oraz partnerów online Programu:

Sklep z nagrodami PAYBACK:
- rozwój strategiczny oraz technologiczny platformy eCommerce
- zarządzanie relacją oraz negocjacje z dostawcami i fulfillerami sklepu
- komunikacja marketingowa i działania promocyjne sklepu
- product i category management
- prowadzenie działań ukierunkowanych na budowanie sprzedaży w kanale

Partner Management Online:
Obsługa głównych partnerów online Programu Bonusowego PAYBACK
- opracowanie modelu biznesowego współpracy z partnerami, negocjowanie kontraktów
- budowanie strategii lojalizacji klientów
- prowadzenie projektów marketingu bezpośredniego dla partnerów
- procesy new business'owe
PAYBACK Poland (Loyalty Partner Polska Sp. z o. o.)
Key Account Manager, Team Leader Partner Management Online
Zarządzanie zespołem obsługującym sklep z nagrodami PAYBACK oraz partnerów online Programu:

Sklep z nagrodami PAYBACK:
strategia, technologia, kształtowanie oferty produktowo-cenowej, kontakty i negocjacje z dostawcami, marketing i akcje promocyjne sklepu, budowanie wzrostu sprzedaży w kanale

Partner Management Online:
Kształtowanie strategii budowania lojalności klientów oraz wzrostu sprzedaży w branży eCommerce, negocjacje kontraktów, marketing bezpośredni dla partnerów
Mindshare
Senior Media Executive, Client Leadership
Medium wiodące: Online
Zakres obowiązków:
- Planowanie oraz egzekucja kampanii reklamowych (offline + online) marek: Heinz/Pudliszki, mBank, mlocum, Discovery Media
- Doświadczenie w kampaniach display, VOD, performance, e-mailing, Social Media
- Tworzenie strategii mediowej dla klientów
- Dystrybucja budżetu mediowego
- Koordynacja prac w zakresie Social Media, SEM, SEO oraz procesu produkcjyjnego dla klientów
Michał K.
Michał K. · klient
wystawiono
Asia jest osobą bardzo dynamiczną, otwartą i kontaktową, która uwielbia kiedy dużo się dzieje. Zawsze bardzo angażuje się w powierzone obowiązki, a każde zadanie traktuje indywidualnie.
ZenithOptimedia Group
Interactive Media Planner Buyer
- planowanie, zakup, egzekucja oraz raportowanie internetowych kampanii reklamowych dla marek L'Oreal Paris, Maybelline New York, L’Oreal Professionnel oraz Galderma
- tworzenie całorocznych strategii mediowych dla marek z portfolio L’Oreal Group
- bieżąca obsługa klienta
- pomoc w przetargach – czynne uczestnictwo w burzach mózgów, tworzenie strategii oraz mediaplanów kampanii online
ZenithOptimedia Group
Junior Interactive Media Planner Buyer
planowanie, zakup, egzekucja oraz raportowanie internetowych kampanii reklamowych
ZenithOptimedia Group
Interactive Media Assistant
planowanie, zakup, egzekucja oraz raportowanie internetowych kampanii reklamowych
ZenithOptimedia Group
Stażysta pierwszej edycji Media School Project
Nauka podstaw planowania i zakupu mediów (TV, radio, prasa, OOH, digital); szkolenia w zespołach obsługujących marki takie jak m.in. Totalizator Sportowy, Maspex, L'Oreal, Wedel, Hochland, Orlen, Sanofi Aventis.

Szkolenia i kursy

Seria szkoleń mediowych w światowej siedzibie ZenithOptimedia Group w Londynie - sierpień 2012

Sztuka Prezentacji, Kalkstein Sp. z o.o. - marzec 2012

Kurs Negocjacji, Kontrakt OSH - wrzesień 2008 – czerwiec 2009

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Podróże
Bieganie
Aerobox
Filmy
Literatura anglojęzyczna

Organizacje

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska:
od 2015 - szef grupy roboczej eCommerce
2013 - członek grupy roboczej Brand Advertising

Prowadzenie zajęć e-PR dla studentów studium magisterskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie - od listopada 2011

Inne

Prawo jazdy kat. B

Biegła obsługa komputera

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Profesjonalna Prezentacja
Profesjonalna Prezentacja
http://www.profesjonalnaprezentacja.pl/
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie