Joanna Latoszek

Starszy Specjalista ds. Obslugi Klientow Korporacyjnych, Bank BPH S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank BPH
Starszy Specjalista ds. Obslugi Klientow i Sprzedazy
• Odpowiadałam za bieżącą obsługę Klientów Korporacyjnych w zakresie produktów i usług bankowych, utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Klientami Banku, a także rozwiązywanie reklamacji Klientów
• Tworzyłam cotygodniowe raporty statystyczne z reklamacji Klienta (ilość, czas realizacji)
• Sporządzałam, weryfikowałam i wdrażałam umowy oraz sporządzałam potwierdzenia, zaświadczenia, opinie bankowe oraz audyty
• Nadzorowałam poprawność procesowania dyspozycji Klientów (przelewy krajowe i zagraniczne, bankowość elektroniczna)
• Pełniłam rolę mentora dla nowych pracowników, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Klienta
• Kontrolowałam poprawność danych wprowadzanych przez nowych współpracowników do systemu
• Jako doświadczony pracownik działu odpowiadałam za obsługę najbardziej wymagających klientów, a także za rozwiązywanie skomplikowanych reklamacji
• Przygotowałam i przeprowadziłam szkolenia produktowo-operacyjnych dla nowych współpracowników oraz prowadziłam weryfikację rejestrowanych przez współpracowników zgłoszeń, w celu wyeliminowania błędów
• Współpracowałam z innymi jednostkami w Banku mi. Departamentem Produktowym, Departamentem Wsparcia Sprzedaży
Bank Pekao SA
Główny Specjalista ds.Obsługi Klientów Korporacyjnych
• Współuczestniczyłam w projekcie stworzenia nowej jednostki banku:
• Prowadziłam bieżącą obsługę i wsparcie Klientów Obszaru Dużych Firm w zakresie produktów i usług bankowych
• Monitorowałam poprawność realizacji zleceń krajowych i zagranicznych
• Aktywnie uczestniczyłam w projektach międzydepartamentowych:
 Współpracowałam z Departamentem Produktów Bankowości Transakcyjnej przy pisaniu procedur, umów produktowych w DPT.
Uczestniczyłam w projekcie stworzenia i wprowadzenia nowego produktu – Transkasa.
• Rozwiązywałam reklamacje produktowe oraz reklamacje w zakresie błędnie naliczonych opłat, prowizji, odsetek płatności krajowych i zagranicznych.
• Ściśle współpracowałam z Klientami i na ich zlecenia wystawiałam opinie bankowe, potwierdzenia i sprawozdania dla audytorów.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
doradca ds. Obsługi Klienta
• Prowadziłam telefoniczną obsługę małych i średnich przedsiębiorstw (specjalizacja: klienci „premium” i „gold”), wcześniej Klientów indywidualnych
w zakresie kart kredytowych, kredytów, kont depozytowych
• Sprawowałam nadzór nad jakością rozmów pracowników działu oraz prowadziłam kontrolę sprawności systemów
• Prowadziłam szkolenia dla nowych pracowników, a następnie jako coach-mentor opiniowałam przeprowadzane przez nich rozmowy z Klientami
• Uczestniczyłam w projekcie związanym z migracją klienta Citibusiness i prowadziłam testy systemu
• Prowadziłam sprzedaż produktów bankowych
• Pełniłam rolę zastępcy kierownika zespołu
Logo
Specjalista
Warszawskie Centrum Informacji Turystycznej
Dział Informacji Turystycznej i Rezerwacji oraz Turystyki Przyjazdowej i Wyjazdowej

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Logo
Handel Zgraniczny, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Bank BPH
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH. http://www.bph.pl
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Grooming
Grooming
Dla wszystkich zainteresowanych tematyką pielęgnacji psów i kotów.
korporacja.. i co później...
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Opener 2012
Opener 2012
Miejsce wymiany informacji i wrażeń na temat nadchodzącego Opener 2012
PIES a kariera !!!!!!
PIES a kariera !!!!!!
jak połączyć wychowywanie naszych słodkich psiaków z karierą zawodową, które coraz częściej traktujemy jak własne dzieci
Podróże
Podróże
Forum podróżników
pozytywne szkolenie psów
pozytywne szkolenie psów
Dla wszystkich zainteresowanych szkoleniem psów bez przemocy
Szkolenie psów
Szkolenie psów
Dla osób posiadających psa lub przyszłych właścicieli, rady, opinie, sposoby szkolenia i tresury psów.
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)