Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obslugi Klientow i Sprzedazy
• Odpowiadałam za bieżącą obsługę Klientów Korporacyjnych w zakresie produktów i usług bankowych, utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Klientami Banku, a także rozwiązywanie reklamacji Klientów
• Tworzyłam cotygodniowe raporty statystyczne z reklamacji Klienta (ilość, czas realizacji)
• Sporządzałam, weryfikowałam i wdrażałam umowy oraz sporządzałam potwierdzenia, zaświadczenia, opinie bankowe oraz audyty
• Nadzorowałam poprawność procesowania dyspozycji Klientów (przelewy krajowe i zagraniczne, bankowość elektroniczna)
• Pełniłam rolę mentora dla nowych pracowników, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Klienta
• Kontrolowałam poprawność danych wprowadzanych przez nowych współpracowników do systemu
• Jako doświadczony pracownik działu odpowiadałam za obsługę najbardziej wymagających klientów, a także za rozwiązywanie skomplikowanych reklamacji
• Przygotowałam i przeprowadziłam szkolenia produktowo-operacyjnych dla nowych współpracowników oraz prowadziłam weryfikację rejestrowanych przez współpracowników zgłoszeń, w celu wyeliminowania błędów
• Współpracowałam z innymi jednostkami w Banku mi. Departamentem Produktowym, Departamentem Wsparcia Sprzedaży
• Tworzyłam cotygodniowe raporty statystyczne z reklamacji Klienta (ilość, czas realizacji)
• Sporządzałam, weryfikowałam i wdrażałam umowy oraz sporządzałam potwierdzenia, zaświadczenia, opinie bankowe oraz audyty
• Nadzorowałam poprawność procesowania dyspozycji Klientów (przelewy krajowe i zagraniczne, bankowość elektroniczna)
• Pełniłam rolę mentora dla nowych pracowników, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Klienta
• Kontrolowałam poprawność danych wprowadzanych przez nowych współpracowników do systemu
• Jako doświadczony pracownik działu odpowiadałam za obsługę najbardziej wymagających klientów, a także za rozwiązywanie skomplikowanych reklamacji
• Przygotowałam i przeprowadziłam szkolenia produktowo-operacyjnych dla nowych współpracowników oraz prowadziłam weryfikację rejestrowanych przez współpracowników zgłoszeń, w celu wyeliminowania błędów
• Współpracowałam z innymi jednostkami w Banku mi. Departamentem Produktowym, Departamentem Wsparcia Sprzedaży
Główny Specjalista ds.Obsługi Klientów Korporacyjnych
• Współuczestniczyłam w projekcie stworzenia nowej jednostki banku:
• Prowadziłam bieżącą obsługę i wsparcie Klientów Obszaru Dużych Firm w zakresie produktów i usług bankowych
• Monitorowałam poprawność realizacji zleceń krajowych i zagranicznych
• Aktywnie uczestniczyłam w projektach międzydepartamentowych:
Współpracowałam z Departamentem Produktów Bankowości Transakcyjnej przy pisaniu procedur, umów produktowych w DPT.
Uczestniczyłam w projekcie stworzenia i wprowadzenia nowego produktu – Transkasa.
• Rozwiązywałam reklamacje produktowe oraz reklamacje w zakresie błędnie naliczonych opłat, prowizji, odsetek płatności krajowych i zagranicznych.
• Ściśle współpracowałam z Klientami i na ich zlecenia wystawiałam opinie bankowe, potwierdzenia i sprawozdania dla audytorów.
• Prowadziłam bieżącą obsługę i wsparcie Klientów Obszaru Dużych Firm w zakresie produktów i usług bankowych
• Monitorowałam poprawność realizacji zleceń krajowych i zagranicznych
• Aktywnie uczestniczyłam w projektach międzydepartamentowych:
Współpracowałam z Departamentem Produktów Bankowości Transakcyjnej przy pisaniu procedur, umów produktowych w DPT.
Uczestniczyłam w projekcie stworzenia i wprowadzenia nowego produktu – Transkasa.
• Rozwiązywałam reklamacje produktowe oraz reklamacje w zakresie błędnie naliczonych opłat, prowizji, odsetek płatności krajowych i zagranicznych.
• Ściśle współpracowałam z Klientami i na ich zlecenia wystawiałam opinie bankowe, potwierdzenia i sprawozdania dla audytorów.
doradca ds. Obsługi Klienta
• Prowadziłam telefoniczną obsługę małych i średnich przedsiębiorstw (specjalizacja: klienci „premium” i „gold”), wcześniej Klientów indywidualnych
w zakresie kart kredytowych, kredytów, kont depozytowych
• Sprawowałam nadzór nad jakością rozmów pracowników działu oraz prowadziłam kontrolę sprawności systemów
• Prowadziłam szkolenia dla nowych pracowników, a następnie jako coach-mentor opiniowałam przeprowadzane przez nich rozmowy z Klientami
• Uczestniczyłam w projekcie związanym z migracją klienta Citibusiness i prowadziłam testy systemu
• Prowadziłam sprzedaż produktów bankowych
• Pełniłam rolę zastępcy kierownika zespołu
w zakresie kart kredytowych, kredytów, kont depozytowych
• Sprawowałam nadzór nad jakością rozmów pracowników działu oraz prowadziłam kontrolę sprawności systemów
• Prowadziłam szkolenia dla nowych pracowników, a następnie jako coach-mentor opiniowałam przeprowadzane przez nich rozmowy z Klientami
• Uczestniczyłam w projekcie związanym z migracją klienta Citibusiness i prowadziłam testy systemu
• Prowadziłam sprzedaż produktów bankowych
• Pełniłam rolę zastępcy kierownika zespołu
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
PIES a kariera !!!!!!
jak połączyć wychowywanie naszych słodkich psiaków z karierą zawodową, które coraz częściej traktujemy jak własne dzieci
Szkolenie psów
Dla osób posiadających psa lub przyszłych właścicieli, rady, opinie, sposoby szkolenia i tresury psów.
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)