Joanna Laszuk

Specjalista ds. obsługi klienta, JCM

Umiejętności

Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja umiejętność pracy w warunkach stresu i presji czasu Umiejętność budowania relacji z ludźmi Umiejętność pracy zespołowej oraz na samodzielnym stanowisku

Języki

francuski
biegły
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

JCM
Specjalista ds. obsługi klienta
JCM
- budowanie bazy danych klientów
- umawianie spotkań z klientami
- obsługa zamówień
- koordynacja montaży
CEGOS POLSKA SP Z O O
Koordynator szkoleń
- koordynacja wpływających zapytań ofertowych, przygotowanie i wysyłka ofert
- koordynacja projektów szkoleniowych i rekrutacyjnych (opieka organizacyjna i merytoryczna)
- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientami firmy oraz trenerami współpracującymi
- obsługa realizowanych szkoleń (od oferty do umowy i realizacji szkolenia na sali szkoleniowej)
- sprawozdawczość miesięczna dotycząca sprzedaży szkoleń zamkniętych (wykonywanie zestawień, porównań etc)
- stały kontakt z działem międzynarodowym firmy – matki (Francja)
- obsługa bazy danych klientów
CEGOS POLSKA SP Z O O
Asystent tłumacz
- sprowadzanie zawartości szkoleń z firmy – matki i ich archiwizacja
- tłumaczenia pisemne, głównie z języka francuskiego na polski, pełnych paneli szkoleniowych
- przygotowanie językowe treści szkoleń
- praca asystentki działu konsultantów/trenerów
- obsługa bazy danych klientów
Logo
asystentka działu sprzedaży
FARBY MAESTRIA POLSKA SP Z O O
- prowadzenie sekretariatu działu handlowego
- tłumaczenia pisemne i ustne z i na język francuski
- utrzymywanie kontaktu z klientami firmy oraz wsparcie handlowe PH
- prace asystenckie związane z realizacją zamówień
- aktywny udział w organizacji „dni otwartych” firmy
- współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy
- stały kontakt z Dyrekcją międzynarodową firmy – matki (Francja)

Szkolenia i kursy

Szkolenie otwarte „Zarządzanie konfliktem” (Cegos Polska)
Szkolenie otwarte „Zarządzanie czasem” (Cegos Polska)
Szkolenie otwarte „Inteligencja emocjonalna” (Cegos Polska)
Szkolenie otwarte „Asystentka ekipy handlowej” (Cegos Polska)
Szkolenie otwarte „Techniki asertywności” (Cegos Polska)
Kurs przewodników wycieczek zagranicznych (języki francuski i włoski)
Letni kurs języka francuskiego dla obcokrajowców organizowany przez Université de Nancy 2 (Francja) –
wymiana studentów
Kurs pedagogiczny w ramach studiów magisterskich oraz 2 praktyki pedagogiczne w szkole
podstawowej oraz liceum ogólnokształcącym (nauczanie jęz. francuskiego)

Edukacja

Logo
filologia romańska, magisterskie
UMCS Lublin
Logo
biologiczno-chemiczny, średnie
I LO Plońsk

Zainteresowania

Literatura, muzyka, teatr, podróże, film

Inne

Programy komputerowe MS Office(Word, Excel, Power Point, Outlook), portale społecznościowe: Golden Line, Link Team
Prawo jazdy kategorii B