Joanna Łabęcka
Koordynator ds. Komunikacji z Klientem, Netia S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
rosyjski
dobry
francuski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
1995 - Alliance Française, Lyon, France - Diplôme de lanque;
2001 - Centrum Promocji, Mediów i Reklamy, Warszawa, Polska
asystent redaktora – rzecznik prasowy, asystent dyrektora ds. mediów ;
2005 - Ośrodek Szkoleniowy Gemma, Warszawa, Polska
Kurs DTP z elementami poligrafii,
2009 - Krauthammer International - Najważniejsze podstawy i narzędzia managerskie
2001 - Centrum Promocji, Mediów i Reklamy, Warszawa, Polska
asystent redaktora – rzecznik prasowy, asystent dyrektora ds. mediów ;
2005 - Ośrodek Szkoleniowy Gemma, Warszawa, Polska
Kurs DTP z elementami poligrafii,
2009 - Krauthammer International - Najważniejsze podstawy i narzędzia managerskie
Edukacja
Zainteresowania
prehistoria, speleologia, tkactwo – archeologia doświadczalna
Inne
Cechy osobowości:
Sumienność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność łatwego komunikowania się ze współpracownikami, odporność na stres
Sumienność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność łatwego komunikowania się ze współpracownikami, odporność na stres
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.