Umiejętności
Access
Lotus Notes
Analiza rynku
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PowerPoint
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
SAP
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager, Dział Komponentów, Pion Zakupów
– realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży,
– poszukiwanie nowych produktów, badania rynku i określanie opłacalności wprowadzania produktów na rynek,
– zarządzanie marketingiem powierzonej linii produktowej- planowanie i prowadzenie długo- oraz krótkoterminowych akcji promocyjnych,
– współpraca z dostawcami produktów z kraju i z zagranicy, negocjowanie i zawieranie umów handlowych, pozyskiwanie nowych dostawców,
– zarządzanie polityką cenową, realizacja kluczowych projektów z udziałem strategicznych klientów firmy,
– pełnienie obowiązków Dyrektora Działu pod nieobecność osoby zarządzającej działem,
– udział w międzynarodowych targach sprzedażowych (Tajwan 2015) oraz konferencjach szkoleniowych (Chorwacja, Niemcy, Grecja, Maroko, Włochy, Wielka Brytania)
Osiągnięcia:
– udział w międzynarodowym projekcie mającym na celu konsolidacje rynku polskiego i niemieckiego oraz doprowadzenie do wzrostu sprzedaży i marży danej grupy produktowej,
– rozszerzenie kontraktu dystrybucyjnego czołowego producenta dysków twardych na rynek niemiecki,
– zwiększenie udziałów firmy w sprzedaży dysków SSD w Polsce (Top 3) o 20%,
– rozpoczęcie współpracy z dostawcą z Tajwanu, uzyskanie dostępu do konkurencyjnych
cenowo ofert, wskutek czego nastąpił wzrost marży na produktach importowych o 2%
– poszukiwanie nowych produktów, badania rynku i określanie opłacalności wprowadzania produktów na rynek,
– zarządzanie marketingiem powierzonej linii produktowej- planowanie i prowadzenie długo- oraz krótkoterminowych akcji promocyjnych,
– współpraca z dostawcami produktów z kraju i z zagranicy, negocjowanie i zawieranie umów handlowych, pozyskiwanie nowych dostawców,
– zarządzanie polityką cenową, realizacja kluczowych projektów z udziałem strategicznych klientów firmy,
– pełnienie obowiązków Dyrektora Działu pod nieobecność osoby zarządzającej działem,
– udział w międzynarodowych targach sprzedażowych (Tajwan 2015) oraz konferencjach szkoleniowych (Chorwacja, Niemcy, Grecja, Maroko, Włochy, Wielka Brytania)
Osiągnięcia:
– udział w międzynarodowym projekcie mającym na celu konsolidacje rynku polskiego i niemieckiego oraz doprowadzenie do wzrostu sprzedaży i marży danej grupy produktowej,
– rozszerzenie kontraktu dystrybucyjnego czołowego producenta dysków twardych na rynek niemiecki,
– zwiększenie udziałów firmy w sprzedaży dysków SSD w Polsce (Top 3) o 20%,
– rozpoczęcie współpracy z dostawcą z Tajwanu, uzyskanie dostępu do konkurencyjnych
cenowo ofert, wskutek czego nastąpił wzrost marży na produktach importowych o 2%
Junior Product Manager, Dział Komponentów, Pion Zakupów
– współzarządzanie produktami m.in. zakup towaru, dbanie o odpowiedni poziom zapasów produktów w magazynie oraz ich najbardziej ekonomiczną rotację,
– przygotowywanie ofert handlowych dla kluczowych klientów firmy,
– współpraca z działem marketingu, współuczestnictwo w tworzeniu planów marketingowych,
– koordynacja pracy Asystentów działu,
– pomoc we współpracy z dostawcami produktów w zakresie ustaleń produktowych, warunków cenowych oraz kontroli dostaw
Osiągnięcia:
– uzyskanie kontraktu dystrybucyjnego na produkty czołowego producenta dysków twardych, jedyny ich dystrybutor w Polsce, dzięki czemu firma zwiększyła swój udział w sprzedaży dysków twardych,
– koordynacja procesu wprowadzenie automatycznego systemu raportowania sprzedaży do producentów,
– uzyskanie pozytywnej opinii w każdym przeprowadzonym międzynarodowym audycie weryfikującym poprawność stosowania procedur sprzedażowych zawartych w kontraktach dystrybucyjnych
– przygotowywanie ofert handlowych dla kluczowych klientów firmy,
– współpraca z działem marketingu, współuczestnictwo w tworzeniu planów marketingowych,
– koordynacja pracy Asystentów działu,
– pomoc we współpracy z dostawcami produktów w zakresie ustaleń produktowych, warunków cenowych oraz kontroli dostaw
Osiągnięcia:
– uzyskanie kontraktu dystrybucyjnego na produkty czołowego producenta dysków twardych, jedyny ich dystrybutor w Polsce, dzięki czemu firma zwiększyła swój udział w sprzedaży dysków twardych,
– koordynacja procesu wprowadzenie automatycznego systemu raportowania sprzedaży do producentów,
– uzyskanie pozytywnej opinii w każdym przeprowadzonym międzynarodowym audycie weryfikującym poprawność stosowania procedur sprzedażowych zawartych w kontraktach dystrybucyjnych
Asystentka ds. Zakupów, Dział Komponentów, Pion Zakupów
– sporządzanie zestawień, analiz i raportów do dostawców,
– udział w procesie uzgadniania rozliczeń z dostawcami, księgowością, kontrolingiem i działem zakupów,
– tworzenie biuletynów promocyjnych i informacyjnych,
– wprowadzanie i monitorowanie zamówień w systemie,
– aktualizacja cen produktów w systemie oraz cenników produktowych
– udział w procesie uzgadniania rozliczeń z dostawcami, księgowością, kontrolingiem i działem zakupów,
– tworzenie biuletynów promocyjnych i informacyjnych,
– wprowadzanie i monitorowanie zamówień w systemie,
– aktualizacja cen produktów w systemie oraz cenników produktowych
Szkolenia i kursy
- kurs języka angielskiego
-AutoCad 2D
-AutoCad 2D
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Podróże, sport, gotowanie
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.