Joanna Kulczyk

Magister Inżynier
Konstancin-Jeziorna, mazowieckie

Umiejętności

Access Lotus Notes Analiza rynku Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PowerPoint Rozwój produktu Zarządzanie produktem marketing produktu SAP

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

action sp. z o.o.
Product Manager, Dział Komponentów, Pion Zakupów
– realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży,
– poszukiwanie nowych produktów, badania rynku i określanie opłacalności wprowadzania produktów na rynek,
– zarządzanie marketingiem powierzonej linii produktowej- planowanie i prowadzenie długo- oraz krótkoterminowych akcji promocyjnych,
– współpraca z dostawcami produktów z kraju i z zagranicy, negocjowanie i zawieranie umów handlowych, pozyskiwanie nowych dostawców,
– zarządzanie polityką cenową, realizacja kluczowych projektów z udziałem strategicznych klientów firmy,
– pełnienie obowiązków Dyrektora Działu pod nieobecność osoby zarządzającej działem,
– udział w międzynarodowych targach sprzedażowych (Tajwan 2015) oraz konferencjach szkoleniowych (Chorwacja, Niemcy, Grecja, Maroko, Włochy, Wielka Brytania)

Osiągnięcia:
– udział w międzynarodowym projekcie mającym na celu konsolidacje rynku polskiego i niemieckiego oraz doprowadzenie do wzrostu sprzedaży i marży danej grupy produktowej,
– rozszerzenie kontraktu dystrybucyjnego czołowego producenta dysków twardych na rynek niemiecki,
– zwiększenie udziałów firmy w sprzedaży dysków SSD w Polsce (Top 3) o 20%,
– rozpoczęcie współpracy z dostawcą z Tajwanu, uzyskanie dostępu do konkurencyjnych
cenowo ofert, wskutek czego nastąpił wzrost marży na produktach importowych o 2%
action sp. z o.o.
Junior Product Manager, Dział Komponentów, Pion Zakupów
– współzarządzanie produktami m.in. zakup towaru, dbanie o odpowiedni poziom zapasów produktów w magazynie oraz ich najbardziej ekonomiczną rotację,
– przygotowywanie ofert handlowych dla kluczowych klientów firmy,
– współpraca z działem marketingu, współuczestnictwo w tworzeniu planów marketingowych,
– koordynacja pracy Asystentów działu,
– pomoc we współpracy z dostawcami produktów w zakresie ustaleń produktowych, warunków cenowych oraz kontroli dostaw

Osiągnięcia:
– uzyskanie kontraktu dystrybucyjnego na produkty czołowego producenta dysków twardych, jedyny ich dystrybutor w Polsce, dzięki czemu firma zwiększyła swój udział w sprzedaży dysków twardych,
– koordynacja procesu wprowadzenie automatycznego systemu raportowania sprzedaży do producentów,
– uzyskanie pozytywnej opinii w każdym przeprowadzonym międzynarodowym audycie weryfikującym poprawność stosowania procedur sprzedażowych zawartych w kontraktach dystrybucyjnych
action sp. z o.o.
Asystentka ds. Zakupów, Dział Komponentów, Pion Zakupów
– sporządzanie zestawień, analiz i raportów do dostawców,
– udział w procesie uzgadniania rozliczeń z dostawcami, księgowością, kontrolingiem i działem zakupów,
– tworzenie biuletynów promocyjnych i informacyjnych,
– wprowadzanie i monitorowanie zamówień w systemie,
– aktualizacja cen produktów w systemie oraz cenników produktowych
Statoil Fuel & Retail Polska Sp. z o.o.
Asystentka ds. Franczyzy, Dział Operacyjny i Sprzedaży Detaliczne
– tworzenie analiz i raportów sprzedażowych,
– kontrola rozliczeń finansowych stacji franczyzowych,
– koordynacja działań marketingowych dla stacji,
– bieżąca komunikacja z franczyzobiorcami
Statoil Fuel & Retail Polska Sp. z o.o.
Asystentka ds. Administracji, Dział Usług Wewnętrznych
– koordynacja działań związanych z zarządzaniem biura (m.in. kierowanie pracą recepcji oraz firm zewnętrznych),
– współpraca z dostawcami bieżących usług, negocjowanie warunków współpracy,
– komunikacja i wdrożenia wewnętrznych procedur w firmie

Szkolenia i kursy

- kurs języka angielskiego
-AutoCad 2D

Edukacja

Logo
Ochrona Środowiska, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Logo
Ochrona Środowiska, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Zakupy
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Podróże, sport, gotowanie

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.