Joanna Kucharczyk
Sprzedaż, E-Commerce, Product Manager
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
CRM
Prawo jazdy
Joomla
OpenOffice
Ubuntu
System Windows
MS Office
Platformy sklepowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży, Warszawa
Kabit sp. z o.o. (firma handlowa i doradcza - handel zagraniczny, projekty inwestycyjne), Warszawa
- Przygotowywanie ofert i obsługa handlowa
- Organizowanie i koordynacja procesów logistycznych
- Działania marketingowe w zakresie oferowanych towarów – przygotowywanie materiałów promocyjnych, budowanie strony internetowej
- E-commerce – organizacja i rozwój sprzedaży internetowej
- Przygotowywanie i kompletacja dokumentów z transakcji, m.in. protokołów odbioru, listów przewozowych, itp.
- Udział w poszukiwaniu nowych obszarów działalności gospodarczej
- Udział w przygotowywaniu umów handlowych
- Organizowanie i koordynacja procesów logistycznych
- Działania marketingowe w zakresie oferowanych towarów – przygotowywanie materiałów promocyjnych, budowanie strony internetowej
- E-commerce – organizacja i rozwój sprzedaży internetowej
- Przygotowywanie i kompletacja dokumentów z transakcji, m.in. protokołów odbioru, listów przewozowych, itp.
- Udział w poszukiwaniu nowych obszarów działalności gospodarczej
- Udział w przygotowywaniu umów handlowych
Product Manager - kupiec
NTT System S.A. (producent i dystrybutor sprzętu komputerowego), Warszawa
- Systematyczne procesowanie zakupów
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek i kształtowanie ich wizerunku
- Opracowywanie polityki cenowej oraz kalkulacja cenników
- Przygotowywanie ofert handlowych dla różnych kanałów sprzedaży (dystrybucja, sieci handlowe, itd.)
- Identyfikacja nowych obszarów sprzedaży i negocjacje handlowe
- Aktywizacja sprzedaży – organizowanie akcji promocyjnych, prezentacji, imprez i wydarzeń branżowych dla klientów
- Optymalizacja zapasów magazynowych
- Koordynacja zamówień i dostaw towarów
- Przygotowywanie i prowadzanie prezentacji oraz szkoleń produktowych dla pracowników
- Nadzór pracy regionalnych kierowników sprzedaży
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek i kształtowanie ich wizerunku
- Opracowywanie polityki cenowej oraz kalkulacja cenników
- Przygotowywanie ofert handlowych dla różnych kanałów sprzedaży (dystrybucja, sieci handlowe, itd.)
- Identyfikacja nowych obszarów sprzedaży i negocjacje handlowe
- Aktywizacja sprzedaży – organizowanie akcji promocyjnych, prezentacji, imprez i wydarzeń branżowych dla klientów
- Optymalizacja zapasów magazynowych
- Koordynacja zamówień i dostaw towarów
- Przygotowywanie i prowadzanie prezentacji oraz szkoleń produktowych dla pracowników
- Nadzór pracy regionalnych kierowników sprzedaży
Dyrektor sprzedaży ds. sieci handlowych
e5 Polska sp. z o.o. (firma produkcyjna i handlowa - akcesoria komputerowe), Warszawa; Toruń
- Organizacja i zarządzanie działem handlowym
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej (opracowywanie polityki cenowej, kalkulacja cenników, organizowanie akcji promocyjnych, itp.)
- Realizacja strategii zakupowej
- Koordynacja dostaw towarów i realizacji zamówień
- Optymalizacja zapasów magazynowych
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi klientami (duże sieci handlowe)
- Udział w negocjacjach handlowych
- Nadzorowanie pracy regionalnych kierowników sprzedaży
- Rekrutacja nowych pracowników oraz ich szkolenie
- Optymalizacja procesów biznesowych
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej (opracowywanie polityki cenowej, kalkulacja cenników, organizowanie akcji promocyjnych, itp.)
- Realizacja strategii zakupowej
- Koordynacja dostaw towarów i realizacji zamówień
- Optymalizacja zapasów magazynowych
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi klientami (duże sieci handlowe)
- Udział w negocjacjach handlowych
- Nadzorowanie pracy regionalnych kierowników sprzedaży
- Rekrutacja nowych pracowników oraz ich szkolenie
- Optymalizacja procesów biznesowych
Asystent dyrektora sprzedaży, Analityk
e5 Polska sp. z o.o. (firma produkcyjna i handlowa - akcesoria komputerowe), Warszawa
- Przygotowywanie ofert handlowych i organizowanie różnego rodzaju akcji promocyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem
- Opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz nadzór nad ich wykonywaniem
- Opracowywanie planów i analiz sprzedaży, analiz konkurencji oraz ich raportowanie
- Monitorowanie zmian na rynku i inicjowanie usprawnień
- Koordynacja dostaw towarów i realizacji zamówień
- Udział w procesie wprowadzania nowych produktów (wybór produktu, opakowanie, pozycjonowanie, itp.)
- Opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz nadzór nad ich wykonywaniem
- Opracowywanie planów i analiz sprzedaży, analiz konkurencji oraz ich raportowanie
- Monitorowanie zmian na rynku i inicjowanie usprawnień
- Koordynacja dostaw towarów i realizacji zamówień
- Udział w procesie wprowadzania nowych produktów (wybór produktu, opakowanie, pozycjonowanie, itp.)
Doradca klienta w banku
Bank Spółdzielczy w Skawinie, filia Kraków
- Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych
- Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości detalicznej i komercyjnej
- Otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych
- Archiwizacja dokumentów
- Udział w organizowaniu akcji promocyjnych
- Analiza konkurencji
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
- Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości detalicznej i komercyjnej
- Otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych
- Archiwizacja dokumentów
- Udział w organizowaniu akcji promocyjnych
- Analiza konkurencji
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia