Umiejętności
Komunikacja
Ekonomika
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. Rozliczeń, Administrator Transportu Międzynarodowego, Koordynator ds Administracji
-Asystent ds. Rozliczeń od 17-01-2008 do 09-09-2008
- przyjmowanie dokumentów transportowych
- sprawdzanie kompletności wymaganych dokumentów
-wprowadzanie i rozliczanie faktur kosztowych do systemu
- tworzenie raportów kosztowych
- kontakt telefoniczny z przewoźnikami
- rozliczanie platform wewnętrznych w systemie
- tworzenie archiwum
-Administrator Transportu Międzynarodowego od 10-09-2008 do 16-04-2010
- wystawianie faktur sprzedażowych
- kontakt telefoniczny z klientami
- tworzenie raportów
- kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu
- wypisywanie zleceń transportowych
- ściąganie należności przeterminowanych od klientów
Koordynator ds Administracji od 17-04-2010 do 29-02-2012
- tworzenie raportów, analiz dotyczących sprzedaży i kosztów
- kontrola nad działem Administracji Transportu Międzynarodowego
- kontakt z klientami, przewoźnikami wyjaśnianie nieprawidłowości
- windykowanie klientów
- usprawnianie działań w administracji
- przyjmowanie dokumentów transportowych
- sprawdzanie kompletności wymaganych dokumentów
-wprowadzanie i rozliczanie faktur kosztowych do systemu
- tworzenie raportów kosztowych
- kontakt telefoniczny z przewoźnikami
- rozliczanie platform wewnętrznych w systemie
- tworzenie archiwum
-Administrator Transportu Międzynarodowego od 10-09-2008 do 16-04-2010
- wystawianie faktur sprzedażowych
- kontakt telefoniczny z klientami
- tworzenie raportów
- kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu
- wypisywanie zleceń transportowych
- ściąganie należności przeterminowanych od klientów
Koordynator ds Administracji od 17-04-2010 do 29-02-2012
- tworzenie raportów, analiz dotyczących sprzedaży i kosztów
- kontrola nad działem Administracji Transportu Międzynarodowego
- kontakt z klientami, przewoźnikami wyjaśnianie nieprawidłowości
- windykowanie klientów
- usprawnianie działań w administracji
wystawiono
Joanna Kucharczyk, była zatrudniona w firmie Wincanton Polska na stanowisku koordynator administracji. Do jej obowiązków należało :
- koordynowanie pracy 3 osobowego zespołu
- tworzenie co miesięcznego raportu finansowego oddziału
- ścisła wspólraca z działem księgowym i operacyjnym
- wystawianie faktur sprzedażowych
- weryfikacja faktur kosztowych
- utrzymywanie standardów jakościowych wg procedur
- udział w projektach
PracenJoanny Kucharczyk charakteryzowała sumienność i zaangażowanie. Przejawiała inicjatywę i kreatywność w nowych rozwiazaniach. Joanna Kucharczyk bardzo dobrze reagowała na sytuacje stresowe i pracę wymagające dużego wysiłku psychicznego zachowując systematyczność i obowiązkowość. Praca indywidualna czy zespołowa nie stanowi dla Joanny żadnej przeszkody. Pracownik starał sie wdrażać nowatorskie rozwiązania kierując się dobrem firmy.
Opinię wydaje się na prośbę zainteresowanego.
- koordynowanie pracy 3 osobowego zespołu
- tworzenie co miesięcznego raportu finansowego oddziału
- ścisła wspólraca z działem księgowym i operacyjnym
- wystawianie faktur sprzedażowych
- weryfikacja faktur kosztowych
- utrzymywanie standardów jakościowych wg procedur
- udział w projektach
PracenJoanny Kucharczyk charakteryzowała sumienność i zaangażowanie. Przejawiała inicjatywę i kreatywność w nowych rozwiazaniach. Joanna Kucharczyk bardzo dobrze reagowała na sytuacje stresowe i pracę wymagające dużego wysiłku psychicznego zachowując systematyczność i obowiązkowość. Praca indywidualna czy zespołowa nie stanowi dla Joanny żadnej przeszkody. Pracownik starał sie wdrażać nowatorskie rozwiązania kierując się dobrem firmy.
Opinię wydaje się na prośbę zainteresowanego.
Szkolenia i kursy
Rozwijanie umiejętności pracy w zespole.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
gotowanie, podróże