Umiejętności
Mindfulness Meditation
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie
Szkolenia produktowe
Motywacja
Szkolenia sprzedażowe
Umiejętności sprzedaży
Pozyskiwanie i obsługa klientów, sprzed
Zarządzanie wizerunkiem osobistym
Spa & Wellness
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider / Kierownik Recepcji Spa
Hotel Villa Park Med & Spa MPM Hotele Spa Sp. z o.o.
*organizacja i koordynacja pracy Recepcji Spa
* przeprowadzanie szkoleń personelu z zakresu sprzedaży oraz produktowych
* aktywna i regularna motywacja podległego zespołu do zwiększenia sprzedaży
* ujednolicenie standardów obsługi Gości w Spa
* przygotowywanie i wdrażanie nowych procedur dla podległego zespołu
*udział we wprowadzaniu nowych marek do spa
*prowadzenie i koordynacja zamówień produktowych
* merchandising Spa - systematyczna organizacja ekspozycji produktów detalicznych w gablotach oraz w obrębie Recepcji Spa
* systematyczne przygotowywanie i opracowywanie akcji promocyjnych dotyczących produktów detalicznych, a także zabiegów
* organizacja i koordynacja pracy zespołu spa
* tworzenie grafików pracy, prowadzenie rozliczeń, spisów i raportów miesięcznych
* utrzymywanie kontaktu i negocjacje z firmami współpracującymi
* zarządzanie rezerwacjami
* współpraca z hotelowym działem marketingu
* współpraca z pozostałymi działami hotelu
* fachowe doradztwo zabiegów terapeutycznych i spa
* sprzedaż zabiegów Spa i pakietów zabiegowych
* sprzedaż detaliczna
* przeprowadzanie szkoleń personelu z zakresu sprzedaży oraz produktowych
* aktywna i regularna motywacja podległego zespołu do zwiększenia sprzedaży
* ujednolicenie standardów obsługi Gości w Spa
* przygotowywanie i wdrażanie nowych procedur dla podległego zespołu
*udział we wprowadzaniu nowych marek do spa
*prowadzenie i koordynacja zamówień produktowych
* merchandising Spa - systematyczna organizacja ekspozycji produktów detalicznych w gablotach oraz w obrębie Recepcji Spa
* systematyczne przygotowywanie i opracowywanie akcji promocyjnych dotyczących produktów detalicznych, a także zabiegów
* organizacja i koordynacja pracy zespołu spa
* tworzenie grafików pracy, prowadzenie rozliczeń, spisów i raportów miesięcznych
* utrzymywanie kontaktu i negocjacje z firmami współpracującymi
* zarządzanie rezerwacjami
* współpraca z hotelowym działem marketingu
* współpraca z pozostałymi działami hotelu
* fachowe doradztwo zabiegów terapeutycznych i spa
* sprzedaż zabiegów Spa i pakietów zabiegowych
* sprzedaż detaliczna
Szkolenia i kursy
CERTYFIKATY:
1.Nowoczesne uwarunkowania rynku, Organizacja sprzedaży, Komunikacja w sprzedaży, Zarządzanie zespołem sprzedawców, Narzędzia sprzedażowe, Zarządzanie marką WSB, Biznes Plus
2. Negotiation Skills Franklin University
3. Coaching & Mentoring Franklin University
4. Profesjonalny Manager Spa - Spa Leaders
5. „Efektywna komunikacja” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
6. „Zarządzanie strategiczne” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
7. „Zarządzanie sprzedażą” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
8. „Zarządzanie finansami” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
9. "Zarządzanie zespołem" w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
10. Trener - Szkoleniowiec
11. Mindfullnes
SZKOLENIA:
09.2016r. Szkolenie sprzedażowe oraz produktowe marki Yonelle i Yonelle Medesthetic
10.2015r. Szkolenie sprzedażowe Kosmoprof
11.2013r. Szkolenie profesjonalne oraz produktowe Diego Dalla Palma
03.2011r. Szkolenie sprzedażowe For Spa
12.2010r. Szkolenie profesjonalne oraz produktowe Phytomer oraz Academie
1.Nowoczesne uwarunkowania rynku, Organizacja sprzedaży, Komunikacja w sprzedaży, Zarządzanie zespołem sprzedawców, Narzędzia sprzedażowe, Zarządzanie marką WSB, Biznes Plus
2. Negotiation Skills Franklin University
3. Coaching & Mentoring Franklin University
4. Profesjonalny Manager Spa - Spa Leaders
5. „Efektywna komunikacja” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
6. „Zarządzanie strategiczne” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
7. „Zarządzanie sprzedażą” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
8. „Zarządzanie finansami” w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
9. "Zarządzanie zespołem" w ramach projektu UE „Profesjonalizacja zarządzania w MMŚP”
10. Trener - Szkoleniowiec
11. Mindfullnes
SZKOLENIA:
09.2016r. Szkolenie sprzedażowe oraz produktowe marki Yonelle i Yonelle Medesthetic
10.2015r. Szkolenie sprzedażowe Kosmoprof
11.2013r. Szkolenie profesjonalne oraz produktowe Diego Dalla Palma
03.2011r. Szkolenie sprzedażowe For Spa
12.2010r. Szkolenie profesjonalne oraz produktowe Phytomer oraz Academie
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Tematyka Beauty & Spa, zarzadzanie spa, kosmetyki naturalne, pilates
Organizacje
Cykl artykułów o zarządzaniu, sprzedaży, marketingu na profesjonalnym blogu www.biznesplus.pl
Własny profesjonalny blog: https://joannablaszczyk.com/
Własny profesjonalny blog: https://joannablaszczyk.com/
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
SPA
Właściciele, managerzy obiektów i hoteli SPA. Gabinety odnowy biologicznej DAY SPA, uzdrowiska, aquaparki i inne firmy związane z branżą SPA. SPA, wellness, odnowa biologiczna, zdrowy styl życia. Wymi
SPA dla biznesu
Grupa przeznaczona jest dla osób zainteresowanych tematyką urody i zdrowia, a także praktycznymi poradami kosmetycznymi.
Szkolenia. Spa i Wellness Kosmetyka i Wizaż
Wyjątkowe, innowacyjne, nietuzinkowe szkolenia, kursy, warsztaty.