Joanna Kruzel

Joanna Kruzel

Manager Projektów HR
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Adecco Poland
Kierownik Projektu
Zakres obowiązków:
• zarządzanie złożonymi projektami z obszaru pracy tymczasowej i outsourcingu personalnego,
• rozwijanie współpracy z klientami (dużymi zakładani produkcyjnymi) poprzez wdrażanie nowych rozwiązań mających bezpośrednie przełożenie na rentowność projektu oraz koszty i jakość świadczonych usług,
• przeprowadzanie wnikliwych analiz procesów, rekomendacja najlepszych rozwiązań,
• optymalizacja procesów związanych z działalnością zespołów bezpośrednio pracujących z klientami, opracowanie instrukcji wewnętrznych oraz materiałów usprawniających realizację zadań,
• merytoryczne wsparcie podległych pracowników, wyznaczanie krótko i długoterminowych celów, coaching, szkolenia,
• nadzór nad realizacją powierzonych zespołowi zadań na najwyższym poziomie biznesowym,
• osobista realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla w obszarze produkcyjnym,
• analiza wyników finansowych, raportowanie wewnątrz organizacji a także do klientów.
Work Service S.A.
Manager projektów HR / Trener Wewnętrzny, do 07.2010r Kierownik Oddziału Warszawa
Zakres obowiązków:
• zarządzanie kluczowymi projektami HR realizowanymi na terenie całej Polski w zespołach liczących od kilku do kilkudziesięciu osób, bliska współpraca z Klientami,
• dbanie o realizację celów biznesowych zespołu, a także nadzór nad indywidualnymi planami sprzedażowymi i realizacyjnymi, tworzenie budżetów oddziałowych, planów przychodowych i marżowych uwzględniających duży stopień uszczegółowienia oraz kontrola ich wykonania,
• zapewnienie prawidłowej komunikacji, opracowanie procedur, instrukcji, materiałów pomocniczych, programów raportujących we współpracy z działem handlowym, działem marketingu oraz oddziałami realizującymi,
• nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji kontraktów z zakresu doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, outsourcingu pracowniczego,
• osobista realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska najwyższego szczebla z zastosowaniem różnorodnych metod w tym Assessment Centre, Direct Search,
• ścisła współpraca z wewnętrznym działem HR Grupy Work Service, głównie w zakresie tworzenia modeli kompetencyjnych, opisów stanowiskowych, a także ujednoliconego systemu ocen pracowniczych oraz ścieżek rozwoju kariery,
• prowadzenie szkoleń wg. autorskich programów z zakresu rekrutacji, komunikowania się, zarządzania czasem, obsługi klienta i in. pracowników Grupy Work Service,
• przeprowadzanie systematycznych ocen pracowników, tworzenie i wdrażanie systemów motywacji finansowej i pozafinansowej, coaching,
• budowanie trwałej współpracy z obecnymi klientami Firmy, udział w negocjacjach handlowych,
• analizy wyników finansowych, raportowanie.
Stefczyk Finanse S.A.
Kierownik Oddziału (oddział Warszawa Targówek + Punkt Kasowy Tarchomin)
Grupa EFL
od 12.2001 dyrektor oddziału, od 07.2001 doradca ds. leasingu, wcześniej reprezentant handlowy

Edukacja

Logo
Psychologia w Zarządzaniu, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Logo
Działanie Banków Uniwersalnych, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Logo
politologia, specjalizacja: administracja publiczna, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Grupy

EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy