Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zarządzanie Marką
CMS
Koordynacja
Społeczna odpowiedzialność biznesu
CRM
Employer Branding
Event Management
HTML
Komunikacja wewnętrzna
Przywództwo
Lotus Notes
Analiza rynku
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Rozwój organizacyjny
Zarządzanie produktem
SAP
Praca w zespole
Szkolenie
Wolontariat
Zarządzanie zespołem
Training & Development
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
arabski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Assistant Product Manager CEE
Wsparcie zarządzania wybranymi markami z kategorii dezodorantów na obszar Europy Środkowo Wschodniej (9 rynków) - planowanie i realizacja planów komercyjnych (P&L) i marketingowych (Value SOM) poprzez:
- analizę portfolio, kategorii oraz trendów, również w oparciu o dane od zewnętrznych dostawców (Nielsen, GfK, Euromonitor)
- optymalizacja portfolio, dostarczanie rekomendacji asortymentowych do krajów
- planowanie i realizację projektów związanych z wprowadzaniem nowości NPD
--> rozwój produktu i koordynacja projektu (współpraca z działami R&D, Packaging, Design, Network Operations, Network Planning, Legal, Regulatory)
--> projektowanie oraz rozwój zintegrowanych kampanii marketingowych (TV, Digital, PR, Shopper, In-store, Professional, Ambient)
--> definiowanie działań Go-to-Market
--> definiowanie 5P dla wprowadzanych produktów
- współpraca z lokalnymi zespołami marketingu handlowego, codzienne wsparcie
- administracja budżetu
Wsparcie Group Product Managera - planowanie i realizacja celów komercyjnych i marketingowych, w tym:
- analiza 5P w zakresie wybranych marek kategorii żeli pod prysznic, dezodorantów i mydeł
- praca i koordynacja działań z lokalnym zespołami marketingu handlowego (CEE)
- przygotowanie planów wprowadzania nowości i ich aktywizacji
- współpraca z agencjami reklamowymi, kreatywnymi, producentami materiałów reklamowych, domami medialnymi oraz agencjami PR
- raportowanie wyników i statusu realizowanych projektów do struktur globalnych firmy
- analizę portfolio, kategorii oraz trendów, również w oparciu o dane od zewnętrznych dostawców (Nielsen, GfK, Euromonitor)
- optymalizacja portfolio, dostarczanie rekomendacji asortymentowych do krajów
- planowanie i realizację projektów związanych z wprowadzaniem nowości NPD
--> rozwój produktu i koordynacja projektu (współpraca z działami R&D, Packaging, Design, Network Operations, Network Planning, Legal, Regulatory)
--> projektowanie oraz rozwój zintegrowanych kampanii marketingowych (TV, Digital, PR, Shopper, In-store, Professional, Ambient)
--> definiowanie działań Go-to-Market
--> definiowanie 5P dla wprowadzanych produktów
- współpraca z lokalnymi zespołami marketingu handlowego, codzienne wsparcie
- administracja budżetu
Wsparcie Group Product Managera - planowanie i realizacja celów komercyjnych i marketingowych, w tym:
- analiza 5P w zakresie wybranych marek kategorii żeli pod prysznic, dezodorantów i mydeł
- praca i koordynacja działań z lokalnym zespołami marketingu handlowego (CEE)
- przygotowanie planów wprowadzania nowości i ich aktywizacji
- współpraca z agencjami reklamowymi, kreatywnymi, producentami materiałów reklamowych, domami medialnymi oraz agencjami PR
- raportowanie wyników i statusu realizowanych projektów do struktur globalnych firmy
Asystent ds. Rozwoju Klienta
Samodzielne prowadzenie klienta:
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, P&L
- planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych
- analiza i ciągła optymalizacja asortymentu stałego
- współpraca z działem zakupów klienta, negocjacje
- realizacja akcji we współpracy z innymi działami (demand planning, retail marketing, co-packing, finanse)
- zadania administracyjne: rozliczenia faktur, zakładanie rezerw i rabatów, raportowanie, przygotowywanie kart produktów i specyfikacji technicznych
Wsparcie grupy kierowników ds. rozwoju klienta w obsłudze kluczowych klientów:
- realizacja akcji promocyjnych we współpracy z innymi działami (demand planning, retail marketing, co-packing, finanse)
- zadania administracyjne: rozliczenia faktur, zakładanie rezerw i rabatów, raportowanie, przygotowywanie kart produktów i specyfikacji technicznych
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, P&L
- planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych
- analiza i ciągła optymalizacja asortymentu stałego
- współpraca z działem zakupów klienta, negocjacje
- realizacja akcji we współpracy z innymi działami (demand planning, retail marketing, co-packing, finanse)
- zadania administracyjne: rozliczenia faktur, zakładanie rezerw i rabatów, raportowanie, przygotowywanie kart produktów i specyfikacji technicznych
Wsparcie grupy kierowników ds. rozwoju klienta w obsłudze kluczowych klientów:
- realizacja akcji promocyjnych we współpracy z innymi działami (demand planning, retail marketing, co-packing, finanse)
- zadania administracyjne: rozliczenia faktur, zakładanie rezerw i rabatów, raportowanie, przygotowywanie kart produktów i specyfikacji technicznych
Asystent ds. Marketingu
tworzenie i realizacja kampanii reklamowych
organizacja eventów firmowych
przygotowywanie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż
administracja intranetu (CMS, HTML)
współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR
reklama (współpraca z wydawnictwami)
zakupy (gadżety, stoiska, itd)
CSR (koordynacja programów wolontariatu pracowniczego, relacje z NGO)
organizacja eventów firmowych
przygotowywanie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż
administracja intranetu (CMS, HTML)
współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR
reklama (współpraca z wydawnictwami)
zakupy (gadżety, stoiska, itd)
CSR (koordynacja programów wolontariatu pracowniczego, relacje z NGO)
Stażysta Logistyk / Sales Consulting Trainee
Realizacja projektów w ramach ogólnopolskiego programu stażowego Sales Consulting Trainee Program, zorientowanych na wypracowanie rozwiązań wspierających regionalny dział handlowy:
• Pełna analiza konkurencji lokalnej
• Badanie potencjału klientów dla wybranych ofert
• Tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż (np. kalkulatory, formularze)
• Pełna analiza konkurencji lokalnej
• Badanie potencjału klientów dla wybranych ofert
• Tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż (np. kalkulatory, formularze)
Młodszy Specjalista ds. planowania i rozwoju zasobów ludzkich
Umniah
• Realizacja projektów HR: Organizacja szkoleń: Orientacja i wprowadzenie do organizacji; Badanie efektywności i ewaluacja szkoleń; Ocena pracownicza; Kampanie CSR; Koordynacja międzynarodowego programu praktyk; Analiza stanowisk pracy
• Zarządzanie projektami: Implementacja narzędzi monitorujących i kontrolujących realizację wszystkich projektów działu HR
• Komunikacja: Projektowanie kampanii edukacyjnych dla pracowników; Projekt nowej strony internetowej nt. kariery; Zaprojektowanie i implementacja nowego e-portalu dla pracowników
• Procedury i polityka: Stworzenie i audyt dokumentacji firmy: Polityka użytkowania e-portalu, Polityka użytkowania mediów społecznych, Procedura ewaluacji efektywności szkoleń
(Amman, Jordania)
• Zarządzanie projektami: Implementacja narzędzi monitorujących i kontrolujących realizację wszystkich projektów działu HR
• Komunikacja: Projektowanie kampanii edukacyjnych dla pracowników; Projekt nowej strony internetowej nt. kariery; Zaprojektowanie i implementacja nowego e-portalu dla pracowników
• Procedury i polityka: Stworzenie i audyt dokumentacji firmy: Polityka użytkowania e-portalu, Polityka użytkowania mediów społecznych, Procedura ewaluacji efektywności szkoleń
(Amman, Jordania)
Krajowy Koordynator Globalnego Programu Praktyk Zagranicznych
• Rozwój i planowanie narodowej strategii: Stworzenie rocznego planu rozwoju oraz budżetu dla departamentu; Realizacja narodowych projektów i inicjatyw w 9 regionalnych oddziałach
• Rekrutacja: Zaprojektowanie i realizacja narodowego projektu rekrutacji na 12 uniwersytetach w kraju – Talent Planning, Talent Marketing, Proces selekcji, Orientacja, Organizacja spotkań informacyjnych
• Zarządzanie relacjami z klientami: Obsługa kluczowych klientów, rozwój produktów i pakietów partnerskich, negocjacje, budowanie relacji
i mierzenie satysfakcji partnerów
• Rozwój, szkolenia, coaching: Zapewnienie implementacji narodowych strategii wzrostu i rozwoju organizacji na poziomie regionalnym poprzez szkolenia, warsztaty i coaching indywidualny 11 koordynatorów regionalnych
• Reprezentacja, Relacje Zewnętrzne: Reprezentowanie AIESEC Szwajcarii na arenie AIESEC Świat (110 krajów członkowskich) i w środowisku biznesowym, zarządzanie relacjami z krajami partnerskimi AIESEC (Kolumbia, Uganda, Holandia, Pakistan)
(Berno, Szwajcaria)
• Rekrutacja: Zaprojektowanie i realizacja narodowego projektu rekrutacji na 12 uniwersytetach w kraju – Talent Planning, Talent Marketing, Proces selekcji, Orientacja, Organizacja spotkań informacyjnych
• Zarządzanie relacjami z klientami: Obsługa kluczowych klientów, rozwój produktów i pakietów partnerskich, negocjacje, budowanie relacji
i mierzenie satysfakcji partnerów
• Rozwój, szkolenia, coaching: Zapewnienie implementacji narodowych strategii wzrostu i rozwoju organizacji na poziomie regionalnym poprzez szkolenia, warsztaty i coaching indywidualny 11 koordynatorów regionalnych
• Reprezentacja, Relacje Zewnętrzne: Reprezentowanie AIESEC Szwajcarii na arenie AIESEC Świat (110 krajów członkowskich) i w środowisku biznesowym, zarządzanie relacjami z krajami partnerskimi AIESEC (Kolumbia, Uganda, Holandia, Pakistan)
(Berno, Szwajcaria)
Szef oddziału
• Wdrożenie globalnej i narodowej strategii rozwoju organizacji na poziomie lokalnym
• Przewodzenie i zarządzanie pracą 4-osobowej Rady Wykonawczej
• Koordynacja procesu planowania i zarządzania strategicznego
• Zarządzanie projektami o łącznej wartości ok. €40.000
• Reprezentowanie AIESEC na arenie AIESEC Polska, w środowisku biznesowym, sektorze edukacyjnym, rządowym i pozarządowym
• Organizowanie konferencji lokalnych (logistyka, finanse, merytoryka wydarzenia)
• Koordynacja organizacji ogólnopolskiej konferencji nt. rozwoju kompetencji przywódczych
• Przewodzenie i zarządzanie pracą 4-osobowej Rady Wykonawczej
• Koordynacja procesu planowania i zarządzania strategicznego
• Zarządzanie projektami o łącznej wartości ok. €40.000
• Reprezentowanie AIESEC na arenie AIESEC Polska, w środowisku biznesowym, sektorze edukacyjnym, rządowym i pozarządowym
• Organizowanie konferencji lokalnych (logistyka, finanse, merytoryka wydarzenia)
• Koordynacja organizacji ogólnopolskiej konferencji nt. rozwoju kompetencji przywódczych
Event Manager
Organizacja Dni Kariery – lokalnej edycji największych targów pracy, praktyk i staży dla studentów i absolwentów w Polsce - 50 firm uczestniczących, 25 bezpłatnych warsztatów dla studentów, 5000 odwiedzających.
• Zarządzanie projektem: planowanie zasobów i aktywności, kontrola jakości i monitoring, planowanie budżetu i kontrola płynności finansowej, realizacja planu
• Marketing i Sprzedaż: Analiza rynku, planowanie sprzedaży, rozwój produktu, pozyskiwanie partnerów, zarządzanie relacjami z mediami, projektowanie materiałów marketingowych
• Zarządzanie 12-osobowym zespołem: Rozwój, szkolenia, podział obowiązków i zadań, kontrola, zarządzanie konfliktem i kryzysem, motywacja
• Zarządzanie projektem: planowanie zasobów i aktywności, kontrola jakości i monitoring, planowanie budżetu i kontrola płynności finansowej, realizacja planu
• Marketing i Sprzedaż: Analiza rynku, planowanie sprzedaży, rozwój produktu, pozyskiwanie partnerów, zarządzanie relacjami z mediami, projektowanie materiałów marketingowych
• Zarządzanie 12-osobowym zespołem: Rozwój, szkolenia, podział obowiązków i zadań, kontrola, zarządzanie konfliktem i kryzysem, motywacja
Szkolenia i kursy
Digital Marketing - MEC - Grudzień 2015
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zainteresowania
książki (kryminał, powieść detektywistyczna)
muzyka (wokal, gitara, koncerty live)
filmy (kino europejskie, produkcja)
sport (żeglarstwo, pływanie, sporty zimowe, taniec)
teatr (produkcja, aktorstwo, musical)
muzyka (wokal, gitara, koncerty live)
filmy (kino europejskie, produkcja)
sport (żeglarstwo, pływanie, sporty zimowe, taniec)
teatr (produkcja, aktorstwo, musical)
Organizacje
AIESEC Katowice AE - 2006-2012 - członek różnych zespołów projektowych, koordynator projektu, szef oddziału, trener
AIESEC Bratysława Uniwersytet Komenskiego - 2007 - koordynator globalnego programu praktyk (zatrudnienie tymczasowe)
AIESEC Jordania - 2011/12 - krajowy koordynator ds. zarządzania talentami
AIESEC 2006-2012 - trener, szkoleniowiec
AIESEC Bratysława Uniwersytet Komenskiego - 2007 - koordynator globalnego programu praktyk (zatrudnienie tymczasowe)
AIESEC Jordania - 2011/12 - krajowy koordynator ds. zarządzania talentami
AIESEC 2006-2012 - trener, szkoleniowiec
Inne
Prawo jazdy kat.B
Patent żeglarza jachtowego
Patent żeglarza jachtowego
Grupy
Active Strategy
Głęboko wierzymy, że człowiek może czerpać satysfakcję ze swojego życia w pracy i poza nią. Firma powstała po to, żeby dawać ludziom szansę na jej pełnię.
Więcej na: http://active-strategy.com/blog
Praktyki Międzynarodowe AIESEC
Na forum można spotkać osoby, które odbyły praktykę międzynarodową, studentów, zainteresowanych wyjazdem oraz firmy, które chciałyby zatrudnić praktykanta.
SAAP 4 NGO
SAAP 4 NGO to pro społeczny projekt Stowarzyszenia Alumni AIESEC Polska skierowany do Organizacji Pozarządowych. Głównym celem jest budowa platformy transferu wiedzy i doświadczenia ze świata biznesu
SnowMotion
SnowMotion to alternatywa dla drogich wyjazdów w Alpy, Dolomity. Organizujemy wyjazd dla takich ludzi jakimi sami jesteśmy. Dlatego nie chcemy Was okradać! Mnóstwo atrakcji, niezapomniana atmosfera, n